Під звук фанфар на сцену виходять ведучі.
Добрий день, малята!
Любі хлопчики й дівчата.
Добрий день усім, усім!
І дорослим і малим!
Ми зустрілись не дарма!
Казка в гості завіта.
Прошепоче нам на вушко «Нумо в паровозик ти стрибай! І в дорогу вирушай!»
-Ми зіграємо в гру, незвичайну, чарівну.
Вирушимо до країни, яку ви всі добре знаєте та любите.
В цій країні живуть дуже добрі та чуйні, доброзичливі та мирні мешканці.
Гра «Паровозик»
Мета: сприяти запам'ятовуванню імен одне одного і встановленню контакту, виявленню активності.
Хід проведення. Діти сидять у колі.
Ведучий. Зараз пограємо в цікаву гру. А називається вона «Паровозик». Отже, будемо сідати в чарівний паровозик. Спочатку у паровозиків не буде вагонів, і той, кого ми виберемо паровозиком, «їздитиме» по колу зі звуками «чух-чух-чух». Потім «паровозик» засумує і під'їде до будь-якого хлопчика або дівчинки зі словами: «Паровозик чух-чух-чух», — і назве своє ім'я. Та дитина, до якої під'їхав «паровозик», у відповідь називає своє ім'я і стає новим паровозиком, а перший — його «вагоном». Новий «паровозик» разом із вагоном рухається далі по колу, потім під'їжджає до будь-якої дитини зі словами: «Паровозик чух-чух-чух», — і називає своє ім'я та ім'я свого «вагона».
Методичні рекомендації. Гра триває, доки «паровозиком» не побувають усі діти.
Ведуча
- Тож рушаймо!
«Ми їхали, їхали
І по Україні поїхали.
Ух-ух-ух!»
(Діти сідають на місця)
- Цю країну ви всі добре знаєте. Це - наша Україна! Красива, неповторна, вільна та непереможна. З дивовижними краєвидами, неповторною культурою та фантастичними казками.
Ведучий
- Діти, ви любите казки? (відповіді дітей).
- А які українські казки ви знаєте? (відповіді дітей).Ведучий
- Зараз ми подивимось з вами одну дуже цікаву казку. Тож вмощуйтесь зручніше і гайда дивитись.
Перегляд казки « Жив був пес» https://www.youtube.com/watch?v=0KtPMO0uOhI
- Ох, цікава казка! Я хочу поставити вам кілька запитань до казки. Кожен, хто знає відповідь, має підняти руку, скласти пальці в кулак і підняти великий палець вгору. Коли я побачу багато піднятих вгору пальців, я почну рахунок: « Один, два, три…». На рахунок «три» ви всі разом маєте прошепотіти мені відповідь.
- Отже, починаймо!
- Хто головний герої казки?
«Один, два, три…» ( відповіді дітей) - Як звали пса?
«Один, два, три….» ( відповіді дітей) - Кого зустрів пес в лісі?
«Один, два, три….» ( відповіді дітей) - Як допоміг вовк псу?
«Один, два, три….» ( відповіді дітей) - Як пес йому за це віддячив? «Один, два, три….» ( відповіді дітей)
- Чи хочете ви мати собі такого друга пса?
«Один, два, три….» ( відповіді дітей)
- Так, пес дійсно хороший друг! У нашого героя є багато братів, і вони хочуть з вами потоваришувати.
Ведучий
- Сідаймо швидше в паровозик і вирушаймо до іншої країни!
«Ми їхали, їхали
І в Ізраїль приїхали
Ух-Ух-Ух!»
-В Азії, на східному узбережжі Середземного моря, де сонячні промені ласкаво зігрівають море, розташована дивовижна країна, ім’я їй Ізраїль. В цій країні є давнє місто Єрусалим. Якщо ти ще не знаєш — це чудове місто, яке ще називають Святою Землею. Саме на Святій Землі ми отримаємо море обіймів і познайомимося з новими друзями. У цій країні цікава культура, захопливі пісні і танці.
- Діти, спробуйте відгадати загадку.
Всі його люблять, всі його чекають, А хто на нього подивиться – скривиться.
- Вірно, це сонце. Спробуйте його впіймати.
Руханка «Ми - маленькі сонечка»
- Я показуватиму відповідні рухи, а ви повинні їх повторити.
Ми маленькі сонечка (долоньки перед грудьми).
Ми прокинулись, піднімаємось над обрієм (розправляємо долоньки).
Ми – всі разом, у нас багато тепла і світла ( руки в кулак).
Ми – велике сонце ( розправляємо руки над головою).
Ми даруємо землі своє тепло.
Ми перетворилися на маленькі сонячні промінчики (махаємо руками).
Ми летимо над морем і все навкруги освітлюємо.
Ми приземлюємось (присідаємо).
Ми-усміхаємося ( посміхаємось один одному).
- Діти, закрийте очі. І ось сонячний зайчик заглянув вам в очі. Затримайте їх. Він пробіг далі по обличчю. Ніжно погладьте його долоньками: на лобі, на носику, на ротику, на підборідді, обережно погладжуйте, щоб не злякати, голову, шию, животик, руки, ноги, він забрався вже й за виворіт – погладьте його там. Він не пустунець, він любить і ласкає вас, і ви погладьте і подружіться з ним. Посміхніться йому.
Ведуча
- Ось ми познайомились з теплим ізраїльським сонцем.
Ведучий
- Ой, погляньте, хто це ховається?
- Шалом, шалом!
Привіт друзі!
Познайомимося?
- Мене звати Хібукі — собака-обіймака.
Ведучий
- Ох, який ти класний! Але чому у тебе сумні очі?
-Відповідь проста — мені сумно, коли комусь важко, боляче чи самотньо. Я дуже засмучуюсь, коли бачу, що хтось чинить погано і кривдить інших. Мої сумні оченята говорять про те, що і Хібукі також потрібна підтримка та обійми.
- Придумала! Якщо це будуть твої обійми, то я радо підтримаю тебе!
Домовилися? (Обіймають Хібукі)
Ведучий
- От мені цікаво, як ти з'явився? З чого почалась твоя історія?
-Моя історія розпочалася з того часу, коли дітям Ізраїлю потрібно було ховатися у сховища від небезпечних ракет. Їм було дуже страшно. Щоб зменшити цей страх, на допомогу прийшов я — Хібукі собакаобіймака, сміливець, який завжди поруч, коли погано або коли потрібен захист, вірний товариш, який завжди готовий обійняти, коли страшно чи боляче. Зараз я живу майже в кожній оселі Ізраїля.
- Нашу милу, рідну, дивовижну і неповторну Україну теж спіткала біда. Прийшла війна, тому наші діти потребують підтримки.
- Саме тому я привів своїх братів, які дуже хочуть подружитись та обійняти українських діток. (Роздає іграшки)
- Ми зіграємо у гру, в якій ближче познайомимося з Хібукі. Правила дуже легкі, потрібно відтворювати фрази, які ви почуєте.
Гра «Я—твій друг»
Мета: знайомство з іграшкою.
Хід проведення. Діти беруть іграшку, дивлячись на Хібукі і повторюють за слова й жести.
Я – твій друг!
(показують на себе) Ти – мій друг!
(показують на друга) І навколо друзі!
(розводять руками в сторони) В мене ніс
(торкаються до своїх носиків) І в тебе ніс
(легенько торкаються до носиків друга) Плеснемо в долоні (плескають у долоні)
В мене щічки (гладять свої щічки)
В тебе щічки
(гладять щічки друга) Гарні та гладенькі!
У мене губки солодкі
(облизують губки язичком)
І у тебе губки солодкі
(показують на губки друга)
Я тебе люблю (показують на себе)
І ти мене любиш (показують на друга)
Обнімімося, подружімося
(обіймаються) Я – твій друг!
(показують на себе) Ти – мій друг! (показують на друга) Друзі веселенькі
(беруться за руки і кружляють). Я твій друг! І ти мій друг!
- В моїй країні є чудовий танець, я дуже хочу вас навчити йому. Тому давайте станемо швидше в коло. (Танець)
- Ох, закрутило нас! Ей, нам вже час додому, чарівний паровозик ось, ось прибуде.
- Дякуємо тобі Хібукі за чудову мандрівну, цікаву історію та за нових друзів.
Хібукі
- До зустрічі малята!
- Сідаймо швидше в паровозик.
«Ми їхали, їхали
І додому з Хібукі Приїхали.
Ух-Ух-Ух!». Ведучий
- Діти, тепер у кожного з вас є свій пес Хібукі. З часом ви можете дати йому інакше ім’я, якщо цього забажаєте.
Нехай він оберігає вас від зла, тривоги та страху.
Ми всі добре потрудились,
Гарно грались, веселились.
Вже й прощатися пора:
До побачення!
Всім ура! Ура! Ура!