Сценарій знайомства "Привіт, мій друже, Хібукі"

Про матеріал
Дана розробка є авторським напрацюванням Анни ЩЕРБИНИ, педагога-організатора та Наталії СИДОРЕНКО, директорки ліцею, практичного психолога-методиста. Дані матеріали є особливо актуальними для психологів, соціальних педагогів, педагогічних працівників, які навчають та прагнуть надати психологічну допомогу дітям, зокрема постраждалим від воєнних дій.
Перегляд файлу

image

Під звук фанфар на сцену виходять ведучі.

Ведуча

Добрий день, малята!

Любі хлопчики й дівчата.

Ведучий

Добрий день усім, усім!

І дорослим і малим!

Ведуча

Ми зустрілись не дарма!

Казка в гості завіта.

Ведучий

Прошепоче нам на вушко  «Нумо в паровозик ти стрибай!  І в дорогу вирушай!»

Ведуча 

-Ми зіграємо в гру, незвичайну, чарівну. 

Вирушимо до країни, яку ви всі добре знаєте та любите.

В цій країні живуть дуже добрі та чуйні, доброзичливі та мирні мешканці.

 

Гра «Паровозик»

Мета: сприяти запам'ятовуванню імен одне одного і встановленню контакту, виявленню активності.

Хід проведення. Діти сидять у колі.

Ведучий. Зараз пограємо в цікаву гру. А називається вона «Паровозик». Отже, будемо сідати в чарівний паровозик. Спочатку у паровозиків не буде вагонів, і той, кого ми виберемо паровозиком, «їздитиме» по колу зі звуками «чух-чух-чух». Потім «паровозик» засумує і під'їде до будь-якого хлопчика або дівчинки зі словами: «Паровозик чух-чух-чух», — і назве своє ім'я. Та дитина, до якої під'їхав «паровозик», у відповідь називає своє ім'я і стає новим паровозиком, а перший — його «вагоном». Новий «паровозик» разом із вагоном рухається далі по колу, потім під'їжджає до будь-якої дитини зі словами: «Паровозик чух-чух-чух», — і називає своє ім'я та ім'я свого «вагона». 

Методичні рекомендації. Гра триває,  доки «паровозиком» не побувають усі діти.

 

Ведуча

- Тож рушаймо!

 

Ведучий

«Ми їхали, їхали

І по Україні поїхали.

Ух-ух-ух!»

(Діти сідають на місця)

Ведуча

-                  Цю країну ви всі добре знаєте. Це - наша Україна! Красива, неповторна,     вільна         та      непереможна.       З        дивовижними       краєвидами, неповторною культурою та фантастичними казками.

Ведучий

-                  Діти,  ви любите казки? (відповіді дітей).

Ведуча

-         А які українські казки ви знаєте? (відповіді дітей).Ведучий

-         Зараз ми подивимось з вами одну дуже цікаву казку. Тож вмощуйтесь зручніше і гайда дивитись.

Перегляд казки « Жив був пес» https://www.youtube.com/watch?v=0KtPMO0uOhI

Ведуча

-      Ох, цікава казка! Я хочу поставити вам кілька запитань до казки. Кожен, хто знає відповідь, має підняти руку, скласти пальці в кулак і підняти великий палець вгору. Коли я побачу багато піднятих вгору пальців, я почну рахунок: « Один, два, три…». На рахунок «три» ви всі разом маєте прошепотіти мені відповідь.

-      Отже, починаймо!

-      Хто головний герої казки?

«Один, два, три…» ( відповіді дітей) -   Як звали пса?

«Один, два, три….» ( відповіді дітей) - Кого зустрів пес в лісі?

«Один, два, три….» ( відповіді дітей) - Як допоміг вовк псу?

«Один, два, три….» ( відповіді дітей) - Як пес йому за це віддячив? «Один, два, три….» ( відповіді дітей)

-      Чи хочете ви мати собі такого друга пса?

«Один, два, три….» ( відповіді дітей)

 

 

Ведуча

-             Так, пес дійсно хороший друг! У нашого героя є багато братів, і вони хочуть з вами потоваришувати.

 

Ведучий

-             Сідаймо швидше в паровозик і вирушаймо до іншої країни!  

 

Ведуча

«Ми їхали, їхали 

І в Ізраїль приїхали

Ух-Ух-Ух!»

Ведучий

-В Азії, на східному узбережжі Середземного моря, де сонячні промені ласкаво зігрівають море, розташована дивовижна країна, ім’я їй Ізраїль. В цій країні є давнє місто Єрусалим. Якщо ти ще не знаєш — це чудове місто, яке ще називають Святою Землею. Саме на Святій Землі ми отримаємо море обіймів і познайомимося з новими друзями. У цій країні цікава культура, захопливі пісні і танці.

 

Ведуча

-         Діти, спробуйте відгадати загадку.

Всі його люблять, всі його чекають, А хто на нього подивиться – скривиться.

-         Вірно, це сонце. Спробуйте його впіймати.

 

Руханка «Ми - маленькі сонечка»

Ведучий

-                   Я показуватиму відповідні рухи, а ви повинні їх повторити.

Ми маленькі сонечка (долоньки перед грудьми).

Ми прокинулись, піднімаємось над обрієм (розправляємо долоньки).

Ми – всі разом, у нас багато тепла і світла ( руки в кулак).

Ми – велике сонце ( розправляємо руки над головою).

Ми даруємо землі своє тепло.

Ми перетворилися на маленькі сонячні промінчики (махаємо руками).

Ми летимо над морем і все навкруги освітлюємо.

Ми приземлюємось  (присідаємо).

Ми-усміхаємося ( посміхаємось один одному).

 

-                   Діти, закрийте очі. І ось сонячний зайчик заглянув вам в очі. Затримайте їх. Він пробіг далі по обличчю. Ніжно погладьте його долоньками: на лобі, на носику, на ротику, на підборідді, обережно погладжуйте, щоб не злякати, голову, шию, животик, руки, ноги, він забрався вже й за виворіт – погладьте його там. Він не пустунець, він любить і ласкає вас, і ви погладьте і подружіться з ним. Посміхніться йому.

 

Ведуча

-                   Ось ми познайомились з теплим ізраїльським сонцем.

 

Ведучий  

-                   Ой, погляньте, хто це ховається?

 

Хібукі

-           Шалом, шалом!

Привіт друзі!

Познайомимося?

-           Мене звати Хібукі — собака-обіймака.

 

Ведучий

-           Ох, який ти класний! Але чому у тебе сумні очі?

 

Хібукі

-Відповідь проста — мені сумно, коли комусь важко, боляче чи самотньо. Я дуже засмучуюсь, коли бачу, що хтось чинить погано і кривдить інших. Мої сумні оченята говорять про те, що і Хібукі також потрібна підтримка та обійми.

 

Ведуча

-           Придумала! Якщо це будуть твої обійми, то я радо підтримаю тебе!

Домовилися? (Обіймають Хібукі)

 

Ведучий

-           От мені цікаво, як ти з'явився? З чого почалась твоя історія?

 

Хібукі

-Моя історія розпочалася з того часу, коли дітям Ізраїлю потрібно було ховатися у сховища від небезпечних ракет. Їм було дуже страшно. Щоб зменшити цей страх, на допомогу прийшов я — Хібукі собакаобіймака, сміливець, який завжди поруч, коли погано або коли потрібен захист, вірний товариш, який завжди готовий обійняти, коли страшно чи боляче. Зараз я живу майже в кожній оселі Ізраїля.

 

Ведуча 

- Нашу милу, рідну, дивовижну і неповторну  Україну теж спіткала біда. Прийшла війна, тому наші діти потребують підтримки.

 

Хібукі

- Саме тому я привів своїх братів, які дуже хочуть подружитись та  обійняти українських діток. (Роздає іграшки)

 

Ведучий

- Ми зіграємо у гру, в якій ближче познайомимося з Хібукі. Правила дуже легкі, потрібно відтворювати фрази, які ви почуєте.

 

Гра «Я—твій друг»

Мета: знайомство з іграшкою.

Хід проведення. Діти беруть іграшку, дивлячись на Хібукі і повторюють за слова й жести.

Я – твій друг!

 (показують на себе) Ти – мій друг! 

(показують на друга) І навколо друзі!

 (розводять руками в сторони) В мене ніс 

(торкаються до своїх носиків) І в тебе ніс 

(легенько торкаються до носиків друга) Плеснемо в долоні  (плескають у долоні)

В мене щічки  (гладять свої щічки)

В тебе щічки 

(гладять щічки друга) Гарні та гладенькі!

У мене губки солодкі 

(облизують губки язичком)

І у тебе губки солодкі 

(показують на губки друга)

Я тебе люблю (показують на себе)

І ти мене любиш (показують на друга)

Обнімімося, подружімося 

(обіймаються) Я – твій друг! 

(показують на себе) Ти – мій друг!  (показують на друга) Друзі веселенькі

(беруться за руки і кружляють). Я твій друг! І ти мій друг!

Хібукі

-     В моїй країні є чудовий танець, я дуже хочу вас навчити йому. Тому давайте станемо швидше в коло. (Танець)

 

Ведуча

- Ох, закрутило нас! Ей, нам вже час додому, чарівний паровозик ось, ось прибуде.

 

Ведучий

-       Дякуємо тобі Хібукі за чудову мандрівну, цікаву історію та за нових друзів.

 

Хібукі

-       До зустрічі малята!

 

Ведуча

-  Сідаймо швидше в паровозик. 

«Ми їхали, їхали

І додому з Хібукі   Приїхали.

Ух-Ух-Ух!». Ведучий 

-  Діти, тепер у кожного з вас є свій пес Хібукі. З часом ви можете дати йому інакше ім’я, якщо цього забажаєте. 

Нехай він оберігає вас від зла, тривоги та страху.

 

Ведуча

Ми всі добре потрудились,

Гарно грались, веселились.

Вже й прощатися пора:

До побачення!

Всім ура! Ура! Ура! 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Додав(-ла)
Щербина Анна
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Виховна робота
Інкл
Додано
22 жовтня
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку