ЩО ТИ МОЖЕШ ЗРОБИТИ ДЛЯ ОХОРОНИ ПРИРОДИ?

Про матеріал
Мета: розширити знання дітей про те , що обов’язком кожної людини є охорона природи; продовжувати роботу над збагаченням словника учнів; розвивати естетичне сприйняття чудового світу природи, уяву, пам'ять; виховувати в дітей бажання берегти все живе, виховувати творчий потенціал дітей; розвивати вміння спілкуватися в команді й знаходити спільні рішення.
Перегляд файлу

 ЩО ТИ МОЖЕШ ЗРОБИТИ ДЛЯ ОХОРОНИ ПРИРОДИ?

Мета: розширити знання дітей про те , що обов’язком кожної людини є охорона природи; продовжувати роботу над збагаченням словника учнів; розвивати естетичне сприйняття чудового світу природи, уяву, пам'ять; виховувати в дітей бажання берегти все живе, виховувати творчий потенціал дітей; розвивати вміння спілкуватися в команді й знаходити спільні рішення.

Обладнання: картини природи, сенкан, друковані інформаційні картки.

 

Хід уроку

1.Організаційний момент.

До роботи швидше, клас!

Попрацюємо  старанно,

Щоб сказати у кінці.

Що у нашім дружнім класі,

Діти, просто,  молодці!

Ось дзвінок нам дав сигнал –

Працювати час настав.

Нумо всі часу не гаймо і роботу починаймо.

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім 2 класі

Діти – просто молодці!

 

 ІІ. Актуалізація опорних знань.

1.Підсумок фенологічних спостережень.

- Розпочинаючи день, кожна людина хоче знати, якою буде погода. Люди якої професії повідомляють нам про погоду? (Синоптики)

- Ось і ми зараз послухаємо прогноз нашого синоптика на сьогоднішній день і на даний урок.(діти записують результати спостережень у календар спостережень)

- Бажаю, щоб на сьогоднішньому уроці всім було тільки сонячно, затишно і цікаво.(синоптик дарує класу малюнок веселого сонечка.)

- Дякую за втішний прогноз.

 ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

- А  про  що  ми будемо  говорити  на  уроці. Асоціативний кущ  до слова  охорона природи.

http://images.myshared.ru/19/1221028/slide_32.jpg

ІV. Засвоєння нових знань, умінь, навичок.

1.  Демонстрація Червоної книги України.

   - А ще непоправної шкоди природі завдають екологічні катастрофи та аварії. Трагедією в житті українського народу стала аварія на Чорнобильській атомній станції, внаслідок  якої  забруднилося  навколишнє середовище,   а це негативно позначилось на флорі і фауні нашої країни.

    Держава  постійно  проявляє турботу  про  нашу природу. Щоб якось покращити ситуацію,  прийнято ряд законів і програм, спрямованих на охорону і  збереження природи. Серед них Закон  „ Про охорону навколишнього  природного  середовища” ,прийнятий в 1992 році. А ще для збереження рідкісних видів рослин і тварин  створено  спеціальну  „Червону книгу” в 1976 році. Назва книги „ Червона”, бо  вона  подібна  до червоного сигналу світлофора - він  має  будити  в  людей  тривогу  за долю природи. Це  жива, постійно поновлювана книга: види,  яким  перестала  загрожувати небезпека зникнення, переносяться на зелені сторінки, у свою чергу на червоні заносяться зникаючі види. На сторінки книги занесено 923 види зникаючих рослин і тварин.

3.4

 

2. Щоб дізнатися, навіщо треба охороняти природу та що таке Червона книга України, перегляньмо фільм.

https://youtu.be/rec9oe2WYog

3. Сенкан «Природа»

struktura-senkana.png

4. Пограємо в гру “Так чи ні”.

Прочитай твердження і подумай, що можна робити, а що — ні. Можеш пограти в цю гру з однокласниками / однокласницями по телефону. Кожен може вигадувати власні твердження. Буде весело!

  1. Вирубувати ліс.
  2. Берегти молоді рослини.
  3. Саджати квіти.
  4. Чистити джерельце.
  5. Руйнувати мурашники.
  6. Прибирати місце відпочинку.
  7. Ловити метеликів.
  8. Ламати гілки дерев.
  9. Поливати квіти.

 

5. Ти — молодець! А тепер відпочинь. Послухай музику квітів. Можеш порухатися під композицію.

https://youtu.be/F90KTApnS_U

6. Доповнити речення словами з довідки:

Дим фабрик, заводів, шахт забруднює ____________. Стічні води отруюють ______________.  Через  те,  що стає  менше  лісів,  через  забруднення  повітря,   води, ґрунту зникають _______________ і ________________.Це  може  призвести  до  їх   _________________. Тому природа потребує _________________.

 Слова для довідок: рослини, тварини, охорони, вимирання, повітря, ґрунти.

7.Поділити на окремі слова і прочитати вірш:

Природаріднанашавтіха,

Тожхайвонанезнаєлиха.

Мивсігосподаріприроди,

Тожбережімоїївроду.

8. Що наносить шкоди природі?Похожее изображение

8.Буклет «Охорона природи»Матеріал:

Okhorona_pryrody.jpgimages.jpgimages (1).jpg охор.gif

 

 

V.Підсумок уроку

Продовж речення.

Природу треба берегти тому, що…

 

 

 

 

docx
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
3624
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку