Я досліджую світ. 2клас. Діагностична робота №3 Природа взимку.

Про матеріал
Діагностувальна робота з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" для учнів 2 класу по темі "Природа взимку". Завдання допоможуть вчителю перевірити знання учнів по темах "Які ознаки зими. Зимові місяці", "Як утворюється лід на водоймах", "Життя рослин та тварин взимку".
Перегляд файлу

                           _______________________________

Я досліджую світ, 2 клас _____________________________________

Діагностична робота №3 Природа взимку.

  1. Розташуй назви зимових місяців у правильному порядку.

            Лютий

            Січень

            Грудень

 

2. Підкресли зимові явища природи.
   Мороз, відліт птахів у вирій, листопад,  іній,  хуртовина,  снігопад,  цвітіння дерев,  ожеледь,  роса, веселка, бурульки,  замерзання водойм.

3. Запиши птахів, які зимують у нашій місцевості.

Синичка, лелека, ворона, горобець, ластівка, дятел, жайворонок, омелюх, зозуля, снігур.

________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. Познач рядок, в якому записані властивості льоду.

     А) Крихкий, прозорий, безбарвний, легший за воду;

     Б) Крихкий, має смак і колір, важчий за воду;

     В) Крихкий, білий, холодний, важчий за воду.

 

5. З’єднай лініями назви тварини і те, чим вона харчується взимку.

   Косуля •   • насіння шишок та жолудями

 

Омелюх     • гілочками дерев та кущів  

   Білка       • ягодами горобини та калини

6. З’ясуй причину цього явища.  Допиши необхідні слова.

    Крига утворюється на поверхні води внаслідок_________________ температури. Згодом уся вода переходить у _____________________ стан і ______________________________.

                           _______________________________

Я досліджую світ, 2 клас _____________________________________

Діагностична робота №3 Природа взимку.

  1. Розташуй назви зимових місяців у правильному порядку.

            Лютий

            Січень

            Грудень

 

2. Підкресли зимові явища природи.
   Мороз, відліт птахів у вирій, листопад,  іній,  хуртовина,  снігопад,  цвітіння дерев,  ожеледь,  роса, веселка, бурульки,  замерзання водойм.

3. Запиши птахів, які зимують у нашій місцевості.

Синичка, лелека, ворона, горобець, ластівка, дятел, жайворонок, омелюх, зозуля, снігур.

________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. Познач рядок, в якому записані властивості льоду.

     А) Крихкий, прозорий, безбарвний, легший за воду;

     Б) Крихкий, має смак і колір, важчий за воду;

     В) Крихкий, білий, холодний, важчий за воду.

 

5. З’єднай лініями назви тварини і те, чим вона харчується взимку.

   Косуля •   • насіння шишок та жолудями

 

Омелюх     • гілочками дерев та кущів  

   Білка       • ягодами горобини та калини

6. З’ясуй причину цього явища.  Допиши необхідні слова.

    Крига утворюється на поверхні води внаслідок_________________ температури. Згодом уся вода переходить у _____________________ стан і ______________________________.

 

7. Для чого взимку потрібен сніг?

     А) тільки для краси природи і розваг

     Б) завдяки снігу стає ще холодніше

     В) сніг вкриває дерева і кущі, захищає їх від морозів

8. Познач, як рослини пристосувалися до зими.

    А) достигають плоди

    Б) триває розвиток рослин

    В) рослини знаходяться у стані спокою

 

 

 

Самооцінування

Завдання для мене були:

 

  • Мені було дуже легко
  • Мені була потрібна допомога вчителя
  • Мені було дуже важко

 

Коментар учителя

++  Має значні успіхи

       +  Демонструє помітний прогрес

  •  Досягає результату за допомогою вчителя

  !   Ще потребує уваги та допомого

 

 

 

 

 

7. Для чого взимку потрібен сніг?

     А) тільки для краси природи і розваг

     Б) завдяки снігу стає ще холодніше

     В) сніг вкриває дерева і кущі, захищає їх від морозів

8. Познач, як рослини пристосувалися до зими.

    А) достигають плоди

    Б) триває розвиток рослин

    В) рослини знаходяться у стані спокою

 

 

 

Самооцінування

Завдання для мене були:

 

  • Мені було дуже легко
  • Мені була потрібна допомога вчителя
  • Мені було дуже важко

 

Коментар учителя

++  Має значні успіхи

       +  Демонструє помітний прогрес

  •  Досягає результату за допомогою вчителя

  !   Ще потребує уваги та допомого

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Дубина Лідія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Уколова Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
4838
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку