1-й місяць
Тема. Зміни
Урок №
Мета. Створити умови для з’ясування змісту понять «зміни»; сприяти формуванню навичок визначити зміни ( у тілі, знаннях, школі, в природі); надати учням змогу висловлювати власні думки і почуття з приводу побаченого і почутого; забезпечити можливість для порівняння і впорядкування об’єктів навколишнього світу за однією або декількома ознаками; стимулювати дотримання правил щодо догляду за своїм тілом, одягом, особистими речами; заохотити до пізнання власних емоцій (позитивних і негативних), їхніх змін у різних ситуаціях та впливу на організм.
Тиждень 1.
День 1. Що змінилося в мені?
(Під музичний супровід вітання – танцювання трьома мовами).
Повідомлення синоптика:
Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).
На дворі________ (пора року).
Стовпчик термометру показує ___ (градусів), ________ (тепло/холодно).
Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).
Опади (були/не було).
(Синоптик в куточку природи робить відмітки)
Учитель читає вірш.
Справи літа. Анатолій Костецький
Знаєш, скільки справ у літа?
Їх усіх не полічити!
Треба нам підсмажить спини,
Ніс убрати в ластовиння,
Накупати нас у річці
Наперед на три сторіччя,
Та іще подарувати
Лісу й лугу буйні шати.
Словом, справ — не полічити!
Та найбільше треба літу,
Щоб зуміли я і ти
Набагато підрости!
Вправа «Мікрофон»
Вітання літніх іменинників.
(11.06 – Боровських Ксенія, 13.06 – Кудальцова Фєліс, 15.06 – Савченко Інга, 04.07 – Горжій Ярослав, 18.07 – Стукало Юлія, 31.07 – Фурманов Максим, 18.08 відзначила день народження Умерова Вікторія).
- Скільки здобувачів освіти відсвяткували влітку день народження?
- Шановні здобувачі освіти, ми щиро вітаємо вас з прошедшими святами та даруємо подарунки.
Гра «Кубарик»
Зараз пропоную пригадати, як кожен з вас (літніх іменинників) відсвяткував день народження та поділитись з нами своїми враженнями. Кожен з Вас по черзі кидає «кубарик», відповідно до цифри відповідаєте на запитання.
Створення колажу «Як я провів літо»
Стіна слів – колаж.(Пригадати, що таке колаж)
Колаж - технічний прийом в образотворчому мистецтві, який ґрунтується на введені у твір різних за фактурою та кольором предметів: шматків газет, афіш, шпалер тощо.
Домашнє завдання
По групах:
1-ша: підготувати розповідь та фото зачісок 60-х років;
2-га: підготувати розповідь та фото зачісок святкових (цікавих);
3-тя: підготувати розповідь та фото дитячих зачісок;
4-та: підготувати розповідь та фото сучасних зачісок;