Що змінилося в мені?

Про матеріал
Створити умови для з’ясування змісту понять «зміни»; сприяти формуванню навичок визначити зміни ( у тілі, знаннях, школі, в природі); надати учням змогу висловлювати власні думки і почуття з приводу побаченого і почутого; забезпечити можливість для порівняння і впорядкування об’єктів навколишнього світу за однією або декількома ознаками; стимулювати дотримання правил щодо догляду за своїм тілом, одягом, особистими речами; заохотити до пізнання власних емоцій (позитивних і негативних), їхніх змін у різних ситуаціях та впливу на організм.
Перегляд файлу

1-й місяць

Тема. Зміни

Урок №

Мета. Створити умови для з’ясування змісту понять «зміни»; сприяти формуванню навичок визначити зміни ( у тілі, знаннях, школі, в природі); надати учням змогу висловлювати власні думки і почуття з приводу побаченого і почутого; забезпечити можливість для порівняння і впорядкування об’єктів навколишнього світу за однією або декількома ознаками; стимулювати дотримання правил щодо догляду за своїм тілом, одягом, особистими речами; заохотити до пізнання власних емоцій (позитивних і негативних), їхніх змін у різних ситуаціях та впливу на організм.

Тиждень 1.

День 1. Що змінилося в мені?

  1. Вітання

(Під музичний супровід вітання – танцювання трьома мовами).

  1. Календар погоди.

Повідомлення синоптика:

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).

На дворі________ (пора року).

Стовпчик термометру показує ___ (градусів), ________ (тепло/холодно).

Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).

Опади (були/не було).

(Синоптик в куточку природи робить відмітки)

  1. Обмін інформацією. Тема дня «Що змінилося в мені?».

Учитель читає вірш.

Справи літа. Анатолій Костецький

Знаєш, скільки справ у літа?
Їх усіх не полічити!

Треба нам підсмажить спини,
Ніс убрати в ластовиння,

Накупати нас у річці
Наперед на три сторіччя,

Та іще подарувати
Лісу й лугу буйні шати.

Словом, справ — не полічити!
Та найбільше треба літу,
Щоб зуміли я і ти
Набагато підрости!

Вправа «Мікрофон»

  • Про яку пору року йдеться у вірші?
  • Які справи у літа?
  • Яка найважливіша справа у літа?
  • За що ви любите літо?

Вітання літніх іменинників.

  • Давайте пригадаємо, назви літніх місяців.
  • Хто відзначав день народження влітку з нашої класної родини?

(11.06 – Боровських Ксенія, 13.06 – Кудальцова Фєліс, 15.06 – Савченко Інга, 04.07 – Горжій Ярослав, 18.07 – Стукало Юлія, 31.07 – Фурманов Максим, 18.08  відзначила день народження Умерова Вікторія).

-  Скільки здобувачів освіти відсвяткували влітку день народження?

- Шановні  здобувачі освіти, ми щиро вітаємо вас з прошедшими святами та даруємо подарунки.

Гра «Кубарик»

 Зараз пропоную пригадати, як кожен з вас (літніх іменинників) відсвяткував день народження та поділитись з нами своїми враженнями. Кожен з Вас по черзі кидає «кубарик», відповідно до цифри відповідаєте на запитання.

  1. Скільки років Вам виповнилося? В якому році Ви народились? В який день тижня Ви святкували?
  2. В якому вбранні ви були? Якого кольору було Ваше взуття? Де Ви святкували?
  3. Що Вам подарували? Який подарунок найбільше здивував? Чи отримали подарунок, про який мріяли?
  4. Який торт у Вас був? Торт був сюрприз чи Ви з матусею обговорювали, який буде торт? Які цукерки були найсмачнішими?
  5. Хто перший привітав? Від кого було привітання несподіваним? Скільки друзів Ви запросили?
  6. Кому Ви подякували за подарунки? Яка погода було в той день? Щоб Ви подарували однокласнику (однокласниці) на день народження?
  1. Групове завдання

Створення колажу «Як я провів літо»

Стіна слів – колаж.(Пригадати, що таке колаж)

Колаж - технічний прийом в образотворчому мистецтві, який ґрунтується на введені у твір різних за фактурою та кольором предметів: шматків газет, афіш, шпалер тощо.

  • Захист колажів в групах.
  1. Теми для Щоденника вражень
  • Що доброго мені вдалося зробити за літо?
  • Я хочу повернутися в літо, тому що…
  • За літо я навчився (навчилась)…

Домашнє завдання

По групах:

1-ша: підготувати розповідь та фото зачісок 60-х років;

2-га: підготувати розповідь та фото зачісок святкових (цікавих);

3-тя: підготувати розповідь та фото дитячих зачісок;

4-та: підготувати розповідь та фото сучасних зачісок;

 

 

 

 

docx
Додано
30 липня 2019
Переглядів
3086
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку