Щоденні 5. Буква «Т»

Про матеріал
Робочий аркуш «Навичка швидкочитання», «Буква-пазл», «Досліджуємо мовні одиниці» з самооцінюванням. В аркуші подано завдання для читання доріжок складів, робота з чистомовками та скоромовками, робота з текстом та прислів’ям. (Українська мова. Буквар Г. Іваниця), (Українська мова. Буквар Г. Остапенко, Л. Мовчун)
Перегляд файлу

НАВИЧКА ШВИДКОЧИТАННЯ

 

  1.  ЧИСТОМОВКИ

Ут-ут-ут – злетів у небо беркут.

От-от-от – літаком летить пілот.

         Та-та-та – купили кота.

         То-то-то – дитяче лото.

C:\Users\User\Desktop\1621449602_23-p-pleten-s-podsolnukhami-31.jpg

  1. СКОРОМОВКА

 

Малий Мартин

Заліз на тин.

Хитнувся тин –

Злякався Мартин

 

  1. C:\Users\User\Desktop\Знімок екрана 2022-11-17 16.03.40.png

 

  1. НАДРУКУЙ СЛОВА ТА ЗВУКОВІ МОДЕЛІ.
  2. ПОДІЛИ СЛОВА НА СКЛАДИ, ПОСТАВ НАГОЛОС.

 

C:\Users\User\Desktop\БУКВА-Т.png

 

 

1.__________________

 

2.__________________

 

3.__________________

 

4.__________________

 

5.__________________

 

 

ПРОЧИТАЙ СКЛАДИ ТА СЛОВА ЗА КАРТИНКАМИ

 

C:\Users\User\Desktop\Т-СКЛАДИ ТА СЛОВА.png

 

УТВОРИ СЛОВА ТА ПРОЧИТАЙ

 

C:\Users\User\Desktop\УТВОРИ СЛОВА.png

 

ПРОЧИТАЙ ПІРАМІДИ СЛІВ

 

C:\Users\User\Desktop\ПІРАМІДИ СЛІВ.png

 

 

 

ДОСЛІДЖУЄМО СЛОВА

 

Роздивися світлини.

 

D:\- 1 РОБ.СТІЛ (4 СІЧЕНЬ-23)\2 СВІТИЧ ОСТАПЕНКО-СКРИНИ\Знімок екрана (86).png

 

ЗНАЙДИ ЗАЙВЕ СЛОВО

 

D:\- 1 РОБ.СТІЛ (4 СІЧЕНЬ-23)\2 СВІТИЧ ОСТАПЕНКО-СКРИНИ\ЗАКРЕСЛИ ЗАЙВЕ СЛОВО.png

 

САМООЦІНЮВАННЯ

 

D:\- 1 РОБ.СТІЛ (4 СІЧЕНЬ-23)\2 СВІТИЧ ОСТАПЕНКО-СКРИНИ\Знімок екрана (54).png

 

 

 

D:\- 1 РОБ.СТІЛ (4 СІЧЕНЬ-23)\2 СВІТИЧ ОСТАПЕНКО-СКРИНИ\ЯКІ ЕМОЦІЇ НА УРОЦІ.png

ПРАЦЮЄМО В ПАРАХ

 

Прочитай текст «Друзі».

 

D:\- 1 РОБ.СТІЛ (4 СІЧЕНЬ-23)\2 СКРИНИ (КРАВЦОВА)\Знімок екрана (22).png

           D:\- 1 РОБ.СТІЛ (4 СІЧЕНЬ-23)\2 СВІТИЧ ОСТАПЕНКО-СКРИНИ\САМООЦІНЮВАННЯ\ЯК ВДАЄТЬСЯ ЧИТАТИ.png

 

docx
Додано
11 червня
Переглядів
156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку