Щоденні 5. Читання та письмо для себе

Про матеріал
Гей, нема то так нікому, Як школярику малому: Він не журиться ніколи, Взяв книжечки – і до школи! А в тій книжці – малюночки, А в тій книжці – співаночки, І наука, і забава, Бо та книжечка цікава, Бо та книжечка рідненька… Тулить її до серденька, Сторінки все оглядає, Вірші радісно читає. Матеріал взято з сайту mamabook.com.ua
Перегляд файлу

№3

а

о

у

и

і

е

м

ма

мо

му

ми

мі

ме

н

на

но

ну

ни

ні

не

л

ла

ло

лу

ли

лі

ле

в

ва

во

ву

ви

ві

ве

с

са

со

су

си

сі

се

т

та

то

ту

ти

ті

те

р

ра

ро

ру

ри

рі

ре

к

ка

ко

ку

ки

кі

ке

 

 

№4

а

о

у

и

і

е

ст

ста

сто

сту

сти

сті

сте

сл

сла

сло

слу

сли

слі

сле

см

сма

смо

сму

сми

смі

сме

сп

спа

спо

спу

спи

спі

спе

тр

тра

тро

тру

три

трі

тре

пл

пла

пло

плу

пли

плі

пле

 

да

до

ду

ди

ді

де

 

дім

дим

сад

ді-ти

мо-да

дум-ка

две-рі

 

да-ле-ко

ди-ти-на

де-ре-ва

до-ли-на

бу-ди-нок

Да-ри-на

Да-ни-ло

 

 

 

Ко-ло  до-му  сад.  У  са-ду   де-ре-ва.

Ді-ти  по-са-ди-ли   під    де-ре-ва-ми  кві-ти. Тут  ве-се-ло  і  ра-ді-сно.

 

 

за

зо

зи

зі

зу

зе

зи-ма

ло-за

зо-ла

за-ла

ва-за

Зі-на

Лі-за

 

 

зли-ва

сли-ва

зір-ка

каз-ка

ко-зак

за-мок

мас-ка

 

 

за-лі-зо

му-зи-ка

зи-мо-ва

мо-ро-зи-во

ков-за-ни

зо-о-парк

зу-пин-ка

 

 

 

 

 

Зі-на з  та-том   у зо-о-пар-ку.

Тут різ-ні  зві-рі. 

Он ко-зу-лі  і о-ле-ні.

Там  слон  і вед-ме-ді.  Далі – лев.

 А за ни-ми  ку-мед- ні  мав-пи.

 

 

н-нь

з-зь

л-ль

т-ть

д-дь

р-рь

с-сь

день

пень

сіль

нуль

кінь

тінь

 

о-лень

вед-мідь

пі-вень

о-пень-ки

ра-дість

кра-сень

 

 

Ось поле. На ньо-му рос-те льон.

З льо-ну бу-де тка-ни-на.

З тка-ни-ни бу-де о-дяг.

 

Списати у зошит рукописними буквами.

У зимовому лісі морозно. Звірі змерзли.

 

 

Списати у зошит рукописними буквами.

    Коло дому сад. У саду дерева. Діти посадили  під деревами квіти.

 

 

Списати у зошит рукописними буквами.

  Ось поле. На ньому росте льон. З льону буде тканина.

 

 

 

Списати у зошит рукописними буквами.

У бабусі ростуть квіти. Вони красиві. На квітах метелик.

 

Списати рукописними буквами.

Ось поле. На ньому росте льон. А ось пень. За ним опеньки.

 

Списати у зошит.

За селом луки і поле.

Там зелена трава і кизил.

 

 

Списати у зошит

Білі коти сиділи у білому будинку.  Усередині все біле.

Білі столи з білими скатертинами.

 

Списати у зошит

Маленькі крапельки води у повітрі. Вони впали на квітку, дерево, метелика, котика і собаку.

 

Списати у зошит

Ми побували у лісі. Там різні дерева. І дуби, і берези, і сосни.

 

 

Списати у зошит.

У лісі ми збирали квіти. На березі побачили білку. Вона стрибала з берези на ялинку.

 

Списати у зошит.

Діти, мама і тато на морі. У морі тепла вода. Діти плавали у воді, раділи.

 

Списати у зошит.

Борис пішов на ріку. На березі пісок. Буде з піску будинок.

Борис – будівельник.

 

 

 

   ба-нан         ба-тут

бак        біл-ка          бо-бер

бик        бор-сук       бі-лет 

бук        бо-ло-то     буб-лик

бік         бо-ро-да     бу-ди-нок

дуб        бе-ре-за     ба-ра-бан

 

Ми у лі-сі. Під пень-ком рос-туть о-пень-ки.  А на бе-ре-зі ми по-ба-чи-ли біл-ку. Во-на стриб-ну-ла  з бе-ре-зи на сос-ну. По-тім на дуб і зник-ла у дуп-лі. Біл-ка  сприт-на.

 

 

Списати у зошит.

    Слава і Вова- братики. У Слави - сова . У Вови- слоник. Вони добрі друзі.

 

Списати у зошит.

    Он поле . На полі сіно. А он пісок.

На піску діти: Маринка, Іванко, Вова і Віка.

 

Списати у зошит.

    У Віри і Іри кролики . Вони  принесли сіна і моркви. Усі кролики - біленькі.

 

Списати у зошит.

У  Тіни і Тоні  томати . У Толі і Микити

капуста. Буде салат на сніданок.

 

 

Списати у зошит.

От будинок Кирила.

У дворі росте слива і малина.

Слива – висока, а малина – низька.

 

Списати у зошит.

Ми у лісі. На дереві сидить білка. Раптом вона стрибнула на сосну і зникла.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Михайліченко Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 грудня 2022
Переглядів
1081
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку