Щоденник спостережень
З інтегрованого курсу
“Пізнаємо природу”
_____________________________
_____________________________
_____________________________
_____________________________
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
Згідно наказу МОН №1093 від 02.08.2024р.
Бал
|
|
||||||||
|
|
|
|||||||
1. |
|
|
|
||||||
2. |
|
|
|
||||||
3. |
|
|
|
||||||
4. |
|
|
|
||||||
5. |
|
|
|
||||||
6. |
|
|
|
||||||
7. |
|
|
|
||||||
8. |
|
|
|
||||||
9. |
|
|
|
||||||
10. |
|
|
|
||||||
11. |
|
|
|
||||||
12. |
|
|
|
Характеристика навчальної діяльності
І семестр
№ п/п |
|||||||||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Частина цього щоденника побудована на основі першої графи свідоцтва досягнень тому, що у наказі говориться, що дана графа свідоцтва заповнюється класним керівником спільно з вчителями предметниками, які працюють у даному класі.
Характеристика навчальної діяльності
ІІ семестр
№ п/п |
|||||||||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчальної діяльності
Інтегрований курс «Пізнаємо природу».
Результати навчання |
|
1 |
Проводить дослідження природи |
2 |
Здійснює пошук та опрацьовує інформацію |
3 |
Усвідомлює закономірності природи |
|
Рівень досягнення результатів навчання |
|||||||||||
|
Тема 1 |
Тема 2 |
Тема 3 |
І семестр |
||||||||
|
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПІ учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|