Щоденник спостережень для вчителів природничої освітньої галузі

Про матеріал
Пропоную свою авторську розробку щоденника спостережень для вчителів природничої освітньої галузі. Даний щоденник можуть використовувати вчителі, які викладають природничі науки, а саме: біологія, хімія, фізика, географія.
Перегляд файлу

 

C:\Users\ACER\Desktop\Piznayemo-pryrodu-SHkilne-zhyttya-scaled.jpg

Щоденник спостережень

З інтегрованого курсу

“Пізнаємо природу”

_____________________________

_____________________________

_____________________________

_____________________________

 

                                    2024-2025 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Згідно наказу МОН №1093 від 02.08.2024р.

 

Бал

 

 

                                       ГАЛУЗЕВІ КРИТЕРІЇ

 

Група результатів 1. Проводить дослідження природи

 

Група результатів 2. Здійснює пошук та опрацьовує інформацію

 

Група результатів 3. Усвідомлює закономірності природи

 

1.

 

Учень /учениця:

виконує частину простих завдань / дослідницьких дій за наданим зразком з допомогою вчителя

 

Учень / учениця:

сприймає і розпізнає інформацію, отриману від учителя / інших осіб

 

Учень /учениця:

намагається відповідати на прості запитання

 

2.

 

Учень /учениця:

виконує прості завдання / дослідницькі дії за наданим зразком з допомогою вчителя

 

Учень /учениця:

відтворює незначну частину інформації, отриманої від учителя / інших осіб або із запропонованих джерел

 

Учень/ учениця:

намагається знаходити у почутому / прочитаному часткові відповіді на прості запитання;

намагається виконувати прості завдання / навчальні дії за наданим зразком з допомогою вчителя; слухає інших, комунікує за потреби

 

3.

 

Учень /учениця:

виконує завдання / дослідницькі дії за наданим зразком з допомогою вчителя; долучається до роботи в групі під час виконання дослідницьких дій

 

Учень /учениця:

відтворює частину інформації, отриманої від учителя / інших осіб або із запропонованих джерел

 

Учень /учениця:

знаходить у почутому / прочитаному часткові відповіді на запитання;

виконує окремі завдання / навчальні дії за наданим зразком з допомогою вчителя; долучається до роботи в групі; намагається висловлювати свої думки

 

4.

 

Учень /учениця:

виконує завдання / дослідницькі дії за зразком з допомогою вчителя;

частково виконує обов’язки, розподілені в групі під час виконання дослідницьких дій / завдань; пояснює окремі дослідницькі дії

 

Учень /учениця:

відтворює за зразком основну інформацію, отриману із запропонованих джерел; висловлює свої думки, використовуючи отриману інформацію

 

Учень /учениця:

розуміє окремі поняття / терміни / навчальні дії; виконує завдання / навчальні дії за зразком з допомогою вчителя;

частково виконує обов’язки, розподілені в групі

 

5.

 

Учень /учениця:

виконує дослідницькі дії за запропонованим алгоритмом, за потреби звертаючись по допомогу;

розпізнає з допомогою вчителя проблеми, які можна розв’язати дослідницьким способом; виконує завдання в групі відповідно до визначених обов’язків під час виконання дослідницьких дій / завдань

 

Учень /учениця:

застосовує частково інформацію, отриману від учителя / інших осіб або із запропонованих джерел, для виконання навчальних завдань; знаходить у почутому / прочитаному відповіді на прості запитання

 

Учень /учениця:

намагається пояснити основні поняття / явища /навчальні дії; виконує завдання / навчальні дії за запропонованим алгоритмом з допомогою вчителя; виконує свою частку групової роботи

 

6.

 

Учень / учениця:

розуміє і пояснює дослідницькі дії; виконує репродуктивні види дослідницької діяльності за запропонованим алгоритмом самостійно;

розпізнає з допомогою вчителя проблеми, які можна розв’язати дослідницьким способом і висловлює припущення щодо їх розв’язання; виконує дослідницькі дії / спільне завдання в групі відповідно до визначених обов’язків

 

Учень /учениця:

здійснює пошук інформації в запропонованих джерелах;

застосовує інформацію, отриману від учителя / інших осіб або із запропонованих джерел для виконання навчальних завдань

 

Учень /учениця:

розуміє і пояснює основні поняття / явища / навчальні дії з допомогою вчителя, наводить прості приклади; виконує завдання / навчальні дії за запропонованим алгоритмом самостійно;

виконує спільне завдання в групі відповідно до визначених обов’язків

 

 

7.

 

 

Учень /учениця:

виконує репродуктивні й частково-пошукові види дослідницької діяльності за запропонованим алгоритмом або в співпраці; розпізнає проблемні ситуації з допомогою вчителя, розв’язує їх відомим способом; співпрацює в групі, виконуючи дослідницькі завдання

 

 

Учень /учениця:

знаходить у запропонованих джерелах потрібну інформацію для виконання навчальних завдань і розв’язання проблемних ситуацій; відповідає на окремі запитання за опрацьованою інформацією, поданою в різний спосіб; перетворює один вид інформації в інший за зразком

 

 

Учень /учениця:

відповідає на окремі запитання, наводить типові приклади й аргументи на підтвердження висловленої думки; виконує репродуктивні й частково-пошукові види навчальної діяльності за запропонованим алгоритмом самостійно або в . групі;

розпізнає проблемні ситуації з допомогою вчителя, висловлює припущення щодо ‘їх розв’язання;

налагоджує комунікацію, співпрацює в групі за погодженим планом, виконуючи навчальні завдання

 

 

8.

 

 

Учень /учениця:

виконує окремі пошукові, дослідницькі та / або творчі дії;

розв'язує проблемні ситуації відомими способами під керівництвом вчителя; активно співпрацює з іншими, визначає свої завдання в груповій дослідницькій діяльності

 

 

Учень / учениця:

аналізує інформацію, отриману з обраних джерел, зіставляє, порівнює та групує її за заданою ознакою;

відповідає на запитання за опрацьованою інформацією, поданою в різний спосіб; перетворює інформацію одного виду в інший

 

 

Учень /учениця:

розпізнає проблемні ситуації, розв’язує їх відомим способом з допомогою вчителя;

відповідає на запитання, доповнює думку / відповіді

однокласників;

виконує окремі навчальні дії;

активно співпрацює з іншими, виконуючи навчальні завдання, : визначає свої завдання в групі; залучає інших до співпраці в межах запропонованої теми

 

9.

 

Учень /учениця:

виконує пошукові дослідницькі та творчі завдання;

розв’язує проблемні ситуації відомими способами;

пропонує нові способи розв’язання проблемних ситуацій під керівництвом учителя; активно співпрацює та допомагає іншим, виконуючи дослідницькі завдання

 

Учень /учениця:

аналізує інформацію, отриману з різних джерел; добирає спосіб унаочнення інформації

 

Учень /учениця:

розпізнає проблемні ситуації з-поміж запропонованих, розв'язує їх відомими способами під керівництвом учителя; добирає доречні приклади та аргументи щодо висловленої думки;

виконує пошукові завдання;

активно співпрацює з іншими, генерує ідеї під час виконання завдання

 

10.

 

Учень /учениця:

ставить запитання, установлює логічні зв’язки між досліджуваними об’єктами, явищами, процесами;

застосовує здобуті знання й практичні вміння в різних дослідницьких / проблемних ситуаціях; пропонує кілька способів розв'язання проблемної ситуації самостійно або в групі

 

Учень /учениця:

виокремлює істотну й потрібну інформацію, отриману з різних джерел; оцінює інформацію за наданими критеріями під керівництвом учителя

 

Учень /учениця: розпізнає проблемні ситуації;

ставить запитання, установлює логічні зв’язки між об’єктами, фактами, явищами;

застосовує здобуті знання й практичні вміння в типових навчальних ситуаціях;

здійснює різні види Діяльності, пропонує кілька способів розв’язання проблемної ситуації самостійно або в груді; долучається до розроблення критеріїв оцінювання власної діяльності, діяльності групи

 

11.

 

Учень /учениця:

застосовує здобуті знання й практичні вміння в

нестандартних ситуаціях;

аналізує власні навчальні дії самостійно або в групі;

конструктивно взаємодіє в групі під час дослідницької діяльності: висловлює власну позицію, аргументує її, робить висновки

 

Учень /учениця:

знаходить інформацію й аналізує її; узагальнює інформацію, отриману з різних джерел;

оцінює інформацію за наданими критеріями

 

Учень / учениця:

висловлює щодо проблемної ситуації власну позицію, аргументує її;

оцінює різні аспекти проблеми;

використовує наукові факти для формулювання власних суджень;

застосовує здобуті знання й практичні вміння в нетипових ситуаціях;

конструктивно взаємодіє в групі для розв’язання спільних навчальних завдань;

здійснює різні види діяльності, аналізує власні навчальні дії і дії групи

 

12.

 

Учень /учениця:

застосовує здобуті знання й практичні вміння,

: усвідомлює ризики і прогнозує наслідки; аналізує й оцінює власні дослідницькі дії; ініціює, планує та організує співпрацю в групі для виконання дослідницьких / творчих завдань

 

Учень /учениця:

порівнює, зіставляє та оцінює інформацію, отриману з різних самостійно вибраних джерел; оцінює надійність джерел інформації

 

Учень /учениця:

висловлює щодо проблемної ситуації власну позицію, аргументує її, робить висновки;

установлює закономірності, підтверджує їх прикладами; застосовує здобуті знання й практичні вміння для розв’язання проблемних ситуацій, усвідомлює ризики й прогнозує наслідки;

аналізує власні навчальні дії, планує свій подальший навчальний поступ;

організує співпрацю в групі для досягнення навчальних цілей; толерує різні точки зору, опосередковує спілкування в групі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

Характеристика навчальної діяльності

І семестр

  1. Має значні успіхи; 2- Демонструє помітний прогрес; 3- Потребує уваги і допомоги.)

 

 

 

п/п

 

 

    Прізвище/ ім’я

Виявляє інтерес до навчання

Виявляє розуміння прочитаного

Висловлює власну думку

Критично та системно мислить

Логічно обґрунтовує власну позицію

Діє творчо

Виявляє ініціативу в процесі навчання

Конструктивно керує емоціями

Оцінює ризики

Самостійно приймає рішення

Розв’язує проблеми

Співпрацює з іншими

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Частина цього щоденника побудована на основі першої графи свідоцтва досягнень тому, що у наказі говориться, що дана графа свідоцтва заповнюється класним керівником спільно з вчителями предметниками, які працюють у даному класі.

 

 

 

Характеристика навчальної діяльності

ІІ семестр

  1. Має значні успіхи; 2- Демонструє помітний прогрес; 3- Потребує уваги і допомоги.)

 

 

 

п/п

 

 

    Прізвище/ ім’я

Виявляє інтерес до навчання

Виявляє розуміння прочитаного

Висловлює власну думку

Критично та системно мислить

Логічно обґрунтовує власну позицію

Діє творчо

Виявляє ініціативу в процесі навчання

Конструктивно керує емоціями

Оцінює ризики

Самостійно приймає рішення

Розв’язує проблеми

Співпрацює з іншими

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика результатів навчальної діяльності

 

  • Заповнення цієї графи здійснюється протягом навчального року;
  • Заповнення здійснюється бальною, або рівневою системою (рішення педагогічної ради протокол № ___   від    _______________ );
  • Інформація з колонок «І семестр» , «ІІ семестр», «Річна» переноситься до класного журналу та Свідоцтва досягнень кожного учня окремо.

 

Інтегрований курс «Пізнаємо природу».

 

Результати навчання

1

Проводить дослідження природи

2

Здійснює пошук та опрацьовує інформацію

3

Усвідомлює закономірності природи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рівень  досягнення результатів навчання

 

Тема 1

Тема 2

Тема 3

І семестр

 

1

2

3

1

2

3

1

2

3

1

2

3

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІ учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 вересня
Переглядів
158
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку