Щоденний план – конспект робочого дня на ГПД

Про матеріал
Щоденний план – конспект робочого дня на ГПД для 1, 2, 3 та 4 класів на тиждень
Перегляд файлу

Щоденний

план – конспект робочого дня

вихователя 2 – х класів.

 

Понеділок – четвер

 

1130 – 1200             Методичний час. Самоосвіта. Планування роботи.

 

­­­­­­­­­­­­­1200 – 1250           Взаємозв’язок з учителями 2 - их класів:

  -  Ознайомлення з підсумками роботи першої зміни;

- Відвідування уроків;

- Спостереження за системою роботи учителів, їх вимогами.  

 

1250 – 1300             Прийом та організація учні.

(з’ясування відсутніх учнів, встановлення причин їх відсутності, визначення спільних шляхів щодо диференційованої та індивідуальної роботи).

 

1300 – 1330         Обід.

Мета: закріплювати елементарні знання та навички з особистої гігієни, привчати дітей до чистоти й  охайності, до культури поведінки за столом, закріплювати навички користування столовим приладдям.

 

  1330 – 1430                Загальнорозвиваюче заняття на свіжому повітрі:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  Мета: організувати активний відпочинок дітей на свіжому повітрі,

               Розвивати фізичні якості дітей: спритність, гнучкість, витривалість.

               Зняти розумову та фізичну втому, підвищити працездатність.

               Виховувати дружелюбність, любов до спорту.

          Попередження дитячого травматизму!

      Провести бесіду «Правила поведінки на спортивному майданчику під час ігор» .

      

1430– 1500                Загальнорозвиваюче заняття в приміщенні.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Мета:                                      виховувати творчий потенціал дітей, здатність долати стереотипи мислення; розвивати артистичні здібності, вміння спілкуватися у команді й знаходити спільні рішення.

 

1500 –1545               Тренувальні вправи з розвитку читацьких, мовленнєвих, писемних та  математичних навичок.

Мета: поглиблювати вміння і навички учнів самостійно виконувати тренувальні вправи, сприяти кращому засвоєнню поданого матеріалу; вчити дітей самостійно працювати з підручником, довідковою літературою, раціонально використовувати свій час; виховувати акуратність, старанність, почуття взаємодопомоги, товаришування та дисциплінованість.

 

 1545 – 1630               Самостійна творча діяльність. Заняття учнів за інтересами:

                            настільні ігри, розфарбовування, малювання, читання   

                            літератури. Індивідуальна робота з учнями: розвиток читацьких та                                            обчислювальних навичок.

 

Мета: допомагати відстаючим учням надолужувати прогалини в знаннях, розвивати  читацькі та обчислювальні навички, творчі здібності учнів, уяву, фантазію, увагу;  виховувати естетичний смак, любов до творчості.

 

1630 – 1730         Відпочинок на свіжому повітрі:

                        прогулянки, рухливі ігри, розваги.

 

Мета: зняти втому від малорухливої діяльності дітей на уроках, допомогти розрядитися від розумової напруги, забезпечити  відпочинок молодших школярів.

Попередження дитячого травматизму!

 

 1730                    Повернення дітей додому.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П’ятниця

 

 

1130 – 1200             Методичний час. Самоосвіта. Планування роботи.

 

­­­­­­­­­­­­­1200 – 1250           Взаємозв’язок з учителями 2 - их класів:

  -  Ознайомлення з підсумками роботи першої зміни;

- Відвідування уроків;

- Спостереження за системою роботи учителів, їх вимогами.

 

1250 – 1300             Прийом та організація учні.

(з’ясування відсутніх учнів, встановлення причин їх відсутності, визначення спільних шляхів щодо диференційованої та індивідуальної роботи). 

 

1300 – 1330         Обід.

Мета: закріплювати елементарні знання та навички з особистої гігієни, привчати дітей до чистоти й  охайності, до культури поведінки за столом, закріплювати навички користування столовим приладдям.

 

  1330 – 1500                Загальнорозвиваюче заняття на свіжому повітрі.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  Мета: організувати активний відпочинок дітей на свіжому повітрі,

               Розвивати фізичні якості дітей: спритність, гнучкість, витривалість.

               Зняти розумову та фізичну втому, підвищити працездатність.

               Виховувати дружелюбність, любов до спорту.

          Попередження дитячого травматизму!

      Провести бесіду «Правила поведінки на спортивному майданчику під час ігор» .

      

1500– 1600                Загальнорозвиваюче заняття в приміщенні.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  Мета:    формувати в учнів поняття про аплікацію; вчити характеризувати особливості рослинних форм; розвивати вміння підбирати матеріал відповідної форми і кольору для поєднання у виробі; виховувати художній смак та охайність у роботі з природним матеріалом.

 

 1600 – 1630               Самостійна творча діяльність. Заняття учнів за інтересами:

                            настільні ігри, розфарбовування, малювання, читання   

                            літератури. Індивідуальна робота з учнями: розвиток

читацьких та обчислювальних навичок.

 

Мета: допомагати відстаючим учням надолужувати прогалини в знаннях, розвивати  читацькі та обчислювальні навички, творчі здібності учнів, уяву, фантазію, увагу;  виховувати естетичний смак, любов до творчості.

 

1630 – 1730         Відпочинок на свіжому повітрі: прогулянки, рухливі ігри, розваги.

 

Мета: зняти втому від малорухливої діяльності дітей на уроках, допомогти розрядитися від розумової напруги, забезпечити  відпочинок молодших школярів.

Попередження дитячого травматизму!

 

 1730                    Повернення дітей додому.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щоденний

план – конспект робочого дня

вихователя 3 – 4 -их класів.

 

Понеділок – четвер

 

1130 – 1200             Методичний час. Самоосвіта. Планування роботи.

 

­­­­­­­­­­­­­1200 – 1250           Взаємозв’язок з учителями 2 - 4 - их класів:

-  Ознайомлення з підсумками роботи першої зміни;

- Відвідування уроків;

- Спостереження за системою роботи учителів, їх вимогами.

 

1250 – 1300             Прийом та організація учні.

(з’ясування відсутніх учнів, встановлення причин їх відсутності, визначення спільних шляхів щодо диференційованої та індивідуальної роботи). 

 

1300 – 1330         Обід.

Мета: закріплювати елементарні знання та навички з особистої гігієни, привчати дітей до чистоти й  охайності, до культури поведінки за столом, закріплювати навички користування столовим приладдям.

 

  1330 – 1430                Загальнорозвиваюче заняття на свіжому повітрі:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  Мета: організувати активний відпочинок дітей на свіжому повітрі,

               Розвивати фізичні якості дітей: спритність, гнучкість, витривалість.

               Зняти розумову та фізичну втому, підвищити працездатність.

               Виховувати дружелюбність, любов до спорту.

          Попередження дитячого травматизму!

      Провести бесіду «Правила поведінки на спортивному майданчику під час ігор» .

      

1430– 1500                Загальнорозвиваюче заняття в приміщенні.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Мета:                                      виховувати творчий потенціал дітей, здатність долати стереотипи мислення; розвивати артистичні здібності, вміння спілкуватися у команді й знаходити спільні рішення.

 

1500 –1600               Тренувальні вправи з розвитку читацьких, мовленнєвих, писемних та  математичних навичок.

Мета: поглиблювати вміння і навички учнів самостійно виконувати тренувальні вправи, сприяти кращому засвоєнню поданого матеріалу; вчити дітей самостійно працювати з підручником, довідковою літературою, раціонально використовувати свій час; виховувати акуратність, старанність, почуття взаємодопомоги, товаришування та дисциплінованість.

 

 1600 – 1630               Самостійна творча діяльність. Заняття учнів за інтересами:

                            настільні ігри, розфарбовування, малювання, читання   

                            літератури. Індивідуальна робота з учнями: розвиток читацьких та                                            обчислювальних навичок.

 

Мета: допомагати відстаючим учням надолужувати прогалини в знаннях, розвивати  читацькі та обчислювальні навички, творчі здібності учнів, уяву, фантазію, увагу;  виховувати естетичний смак, любов до творчості.

 

1630 – 1730         Відпочинок на свіжому повітрі:

                        прогулянки, рухливі ігри, розваги.

 

Мета: зняти втому від малорухливої діяльності дітей на уроках, допомогти розрядитися від розумової напруги, забезпечити  відпочинок молодших школярів.

Попередження дитячого травматизму!

 

 1730                    Повернення дітей додому.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П’ятниця

 

 

1130 – 1200             Методичний час. Самоосвіта. Планування роботи.

 

­­­­­­­­­­­­­1200 – 1250           Взаємозв’язок з учителями 3 - 4 - их класів:

 -  Ознайомлення з підсумками роботи першої зміни;

- Відвідування уроків;

- Спостереження за системою роботи учителів, їх вимогами.

 

1250 – 1300             Прийом та організація учні.

(з’ясування відсутніх учнів, встановлення причин їх відсутності, визначення спільних шляхів щодо диференційованої та індивідуальної роботи). 

 

1300 – 1330         Обід.

Мета: закріплювати елементарні знання та навички з особистої гігієни, привчати дітей до чистоти й  охайності, до культури поведінки за столом, закріплювати навички користування столовим приладдям.

 

  1330 – 1500                Загальнорозвиваюче заняття на свіжому повітрі.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  Мета: організувати активний відпочинок дітей на свіжому повітрі,

               Розвивати фізичні якості дітей: спритність, гнучкість, витривалість.

               Зняти розумову та фізичну втому, підвищити працездатність.

               Виховувати дружелюбність, любов до спорту.

          Попередження дитячого травматизму!

      Провести бесіду «Правила поведінки на спортивному майданчику під час ігор» .

      

1500– 1600                Загальнорозвиваюче заняття в приміщенні.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  Мета:    формувати в учнів поняття про аплікацію; вчити характеризувати особливості рослинних форм; розвивати вміння підбирати матеріал відповідної форми і кольору для поєднання у виробі; виховувати художній смак та охайність у роботі з природним матеріалом.

 

 1600 – 1630               Самостійна творча діяльність. Заняття учнів за інтересами:

                            настільні ігри, розфарбовування, малювання, читання   

                            літератури. Індивідуальна робота з учнями: розвиток

читацьких та обчислювальних навичок.

 

Мета: допомагати відстаючим учням надолужувати прогалини в знаннях, розвивати  читацькі та обчислювальні навички, творчі здібності учнів, уяву, фантазію, увагу;  виховувати естетичний смак, любов до творчості.

 

1630 – 1730         Відпочинок на свіжому повітрі: прогулянки, рухливі ігри, розваги.

 

Мета: зняти втому від малорухливої діяльності дітей на уроках, допомогти розрядитися від розумової напруги, забезпечити  відпочинок молодших школярів.

Попередження дитячого травматизму!

 

 1730                    Повернення дітей додому.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щоденний

план – конспект робочого дня

вихователя 1 класів.

 

1130 – 1200             Методичний час. Самоосвіта. Планування роботи.

 

­­­­­­­­­­­­­1200 – 1230           Взаємозв’язок з учителями 1 - их класів:

-  Ознайомлення з підсумками роботи першої зміни;

- Відвідування уроків;

- Спостереження за системою роботи учителів, їх вимогами.

 

1230 – 1300             Прийом та організація учні (з’ясування відсутніх учнів, встановлення причин їх відсутності, визначення спільних шляхів щодо диференційованої та індивідуальної роботи). 

 

 

1300 – 1330         Обід. Бесіда про культуру поведінки в їдальні.

Мета: закріплювати елементарні знання та навички з особистої гігієни, привчати дітей до чистоти й  охайності, до культури поведінки за столом, закріплювати навички користування столовим приладдям.

 

  1330 – 1415                Загальнорозвиваюче заняття на свіжому повітрі:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  Мета: організувати активний відпочинок дітей на свіжому повітрі,

               Розвивати фізичні якості дітей: спритність, гнучкість, витривалість.

               Зняти розумову та фізичну втому, підвищити працездатність.

               Виховувати дружелюбність, любов до спорту.

          Попередження дитячого травматизму!

      Провести бесіду «Правила поведінки на спортивному майданчику під час ігор» .

      

1415– 1500                Загальнорозвиваюче заняття в приміщенні.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Мета:                                      виховувати творчий потенціал дітей, здатність долати стереотипи мислення; розвивати артистичні здібності, вміння спілкуватися у команді й знаходити спільні рішення.

 

1500 –1530               Полуденок.

 

1530 –1600               Прогулянка на свіжому повітрі.

Мета: зняти втому від малорухливої діяльності, забезпечити  відпочинок молодших школярів.

 

 

 1600 – 1700               Самостійна творча діяльність. Заняття учнів за інтересами:

                            настільні ігри, розфарбовування, малювання, читання   

                            літератури. Індивідуальна робота з учнями: розвиток читацьких та обчислювальних навичок.

 

Мета: допомагати відстаючим учням надолужувати прогалини в знаннях, розвивати  читацькі та обчислювальні навички, творчі здібності учнів, уяву, фантазію, увагу;  виховувати естетичний смак, любов до творчості.

 

1630 – 1700         Відпочинок на свіжому повітрі:

                        прогулянки, рухливі ігри, розваги.

 

Мета: зняти втому від малорухливої діяльності дітей на уроках, допомогти розрядитися від розумової напруги, забезпечити  відпочинок молодших школярів.

Попередження дитячого травматизму!

 

 1700 – 1730         Повернення дітей додому.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 серпня 2021
Переглядів
3144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку