Щоденний
план – конспект робочого дня
вихователя 2 – х класів.
Понеділок – четвер
1130 – 1200 Методичний час. Самоосвіта. Планування роботи.
1200 – 1250 Взаємозв’язок з учителями 2 - их класів:
- Ознайомлення з підсумками роботи першої зміни;
- Відвідування уроків;
- Спостереження за системою роботи учителів, їх вимогами.
1250 – 1300 Прийом та організація учні.
(з’ясування відсутніх учнів, встановлення причин їх відсутності, визначення спільних шляхів щодо диференційованої та індивідуальної роботи).
1300 – 1330 Обід.
Мета: закріплювати елементарні знання та навички з особистої гігієни, привчати дітей до чистоти й охайності, до культури поведінки за столом, закріплювати навички користування столовим приладдям.
1330 – 1430 Загальнорозвиваюче заняття на свіжому повітрі:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мета: організувати активний відпочинок дітей на свіжому повітрі,
Розвивати фізичні якості дітей: спритність, гнучкість, витривалість.
Зняти розумову та фізичну втому, підвищити працездатність.
Виховувати дружелюбність, любов до спорту.
Попередження дитячого травматизму!
Провести бесіду «Правила поведінки на спортивному майданчику під час ігор» .
1430– 1500 Загальнорозвиваюче заняття в приміщенні.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мета: виховувати творчий потенціал дітей, здатність долати стереотипи мислення; розвивати артистичні здібності, вміння спілкуватися у команді й знаходити спільні рішення.
1500 –1545 Тренувальні вправи з розвитку читацьких, мовленнєвих, писемних та математичних навичок.
Мета: поглиблювати вміння і навички учнів самостійно виконувати тренувальні вправи, сприяти кращому засвоєнню поданого матеріалу; вчити дітей самостійно працювати з підручником, довідковою літературою, раціонально використовувати свій час; виховувати акуратність, старанність, почуття взаємодопомоги, товаришування та дисциплінованість.
1545 – 1630 Самостійна творча діяльність. Заняття учнів за інтересами:
настільні ігри, розфарбовування, малювання, читання
літератури. Індивідуальна робота з учнями: розвиток читацьких та обчислювальних навичок.
Мета: допомагати відстаючим учням надолужувати прогалини в знаннях, розвивати читацькі та обчислювальні навички, творчі здібності учнів, уяву, фантазію, увагу; виховувати естетичний смак, любов до творчості.
1630 – 1730 Відпочинок на свіжому повітрі:
прогулянки, рухливі ігри, розваги.
Мета: зняти втому від малорухливої діяльності дітей на уроках, допомогти розрядитися від розумової напруги, забезпечити відпочинок молодших школярів.
Попередження дитячого травматизму!
1730 Повернення дітей додому.
П’ятниця
1130 – 1200 Методичний час. Самоосвіта. Планування роботи.
1200 – 1250 Взаємозв’язок з учителями 2 - их класів:
- Ознайомлення з підсумками роботи першої зміни;
- Відвідування уроків;
- Спостереження за системою роботи учителів, їх вимогами.
1250 – 1300 Прийом та організація учні.
(з’ясування відсутніх учнів, встановлення причин їх відсутності, визначення спільних шляхів щодо диференційованої та індивідуальної роботи).
1300 – 1330 Обід.
Мета: закріплювати елементарні знання та навички з особистої гігієни, привчати дітей до чистоти й охайності, до культури поведінки за столом, закріплювати навички користування столовим приладдям.
1330 – 1500 Загальнорозвиваюче заняття на свіжому повітрі.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мета: організувати активний відпочинок дітей на свіжому повітрі,
Розвивати фізичні якості дітей: спритність, гнучкість, витривалість.
Зняти розумову та фізичну втому, підвищити працездатність.
Виховувати дружелюбність, любов до спорту.
Попередження дитячого травматизму!
Провести бесіду «Правила поведінки на спортивному майданчику під час ігор» .
1500– 1600 Загальнорозвиваюче заняття в приміщенні.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мета: формувати в учнів поняття про аплікацію; вчити характеризувати особливості рослинних форм; розвивати вміння підбирати матеріал відповідної форми і кольору для поєднання у виробі; виховувати художній смак та охайність у роботі з природним матеріалом.
1600 – 1630 Самостійна творча діяльність. Заняття учнів за інтересами:
настільні ігри, розфарбовування, малювання, читання
літератури. Індивідуальна робота з учнями: розвиток
читацьких та обчислювальних навичок.
Мета: допомагати відстаючим учням надолужувати прогалини в знаннях, розвивати читацькі та обчислювальні навички, творчі здібності учнів, уяву, фантазію, увагу; виховувати естетичний смак, любов до творчості.
1630 – 1730 Відпочинок на свіжому повітрі: прогулянки, рухливі ігри, розваги.
Мета: зняти втому від малорухливої діяльності дітей на уроках, допомогти розрядитися від розумової напруги, забезпечити відпочинок молодших школярів.
Попередження дитячого травматизму!
1730 Повернення дітей додому.
Щоденний
план – конспект робочого дня
вихователя 3 – 4 -их класів.
Понеділок – четвер
1130 – 1200 Методичний час. Самоосвіта. Планування роботи.
1200 – 1250 Взаємозв’язок з учителями 2 - 4 - их класів:
- Ознайомлення з підсумками роботи першої зміни;
- Відвідування уроків;
- Спостереження за системою роботи учителів, їх вимогами.
1250 – 1300 Прийом та організація учні.
(з’ясування відсутніх учнів, встановлення причин їх відсутності, визначення спільних шляхів щодо диференційованої та індивідуальної роботи).
1300 – 1330 Обід.
Мета: закріплювати елементарні знання та навички з особистої гігієни, привчати дітей до чистоти й охайності, до культури поведінки за столом, закріплювати навички користування столовим приладдям.
1330 – 1430 Загальнорозвиваюче заняття на свіжому повітрі:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мета: організувати активний відпочинок дітей на свіжому повітрі,
Розвивати фізичні якості дітей: спритність, гнучкість, витривалість.
Зняти розумову та фізичну втому, підвищити працездатність.
Виховувати дружелюбність, любов до спорту.
Попередження дитячого травматизму!
Провести бесіду «Правила поведінки на спортивному майданчику під час ігор» .
1430– 1500 Загальнорозвиваюче заняття в приміщенні.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мета: виховувати творчий потенціал дітей, здатність долати стереотипи мислення; розвивати артистичні здібності, вміння спілкуватися у команді й знаходити спільні рішення.
1500 –1600 Тренувальні вправи з розвитку читацьких, мовленнєвих, писемних та математичних навичок.
Мета: поглиблювати вміння і навички учнів самостійно виконувати тренувальні вправи, сприяти кращому засвоєнню поданого матеріалу; вчити дітей самостійно працювати з підручником, довідковою літературою, раціонально використовувати свій час; виховувати акуратність, старанність, почуття взаємодопомоги, товаришування та дисциплінованість.
1600 – 1630 Самостійна творча діяльність. Заняття учнів за інтересами:
настільні ігри, розфарбовування, малювання, читання
літератури. Індивідуальна робота з учнями: розвиток читацьких та обчислювальних навичок.
Мета: допомагати відстаючим учням надолужувати прогалини в знаннях, розвивати читацькі та обчислювальні навички, творчі здібності учнів, уяву, фантазію, увагу; виховувати естетичний смак, любов до творчості.
1630 – 1730 Відпочинок на свіжому повітрі:
прогулянки, рухливі ігри, розваги.
Мета: зняти втому від малорухливої діяльності дітей на уроках, допомогти розрядитися від розумової напруги, забезпечити відпочинок молодших школярів.
Попередження дитячого травматизму!
1730 Повернення дітей додому.
П’ятниця
1130 – 1200 Методичний час. Самоосвіта. Планування роботи.
1200 – 1250 Взаємозв’язок з учителями 3 - 4 - их класів:
- Ознайомлення з підсумками роботи першої зміни;
- Відвідування уроків;
- Спостереження за системою роботи учителів, їх вимогами.
1250 – 1300 Прийом та організація учні.
(з’ясування відсутніх учнів, встановлення причин їх відсутності, визначення спільних шляхів щодо диференційованої та індивідуальної роботи).
1300 – 1330 Обід.
Мета: закріплювати елементарні знання та навички з особистої гігієни, привчати дітей до чистоти й охайності, до культури поведінки за столом, закріплювати навички користування столовим приладдям.
1330 – 1500 Загальнорозвиваюче заняття на свіжому повітрі.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мета: організувати активний відпочинок дітей на свіжому повітрі,
Розвивати фізичні якості дітей: спритність, гнучкість, витривалість.
Зняти розумову та фізичну втому, підвищити працездатність.
Виховувати дружелюбність, любов до спорту.
Попередження дитячого травматизму!
Провести бесіду «Правила поведінки на спортивному майданчику під час ігор» .
1500– 1600 Загальнорозвиваюче заняття в приміщенні.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мета: формувати в учнів поняття про аплікацію; вчити характеризувати особливості рослинних форм; розвивати вміння підбирати матеріал відповідної форми і кольору для поєднання у виробі; виховувати художній смак та охайність у роботі з природним матеріалом.
1600 – 1630 Самостійна творча діяльність. Заняття учнів за інтересами:
настільні ігри, розфарбовування, малювання, читання
літератури. Індивідуальна робота з учнями: розвиток
читацьких та обчислювальних навичок.
Мета: допомагати відстаючим учням надолужувати прогалини в знаннях, розвивати читацькі та обчислювальні навички, творчі здібності учнів, уяву, фантазію, увагу; виховувати естетичний смак, любов до творчості.
1630 – 1730 Відпочинок на свіжому повітрі: прогулянки, рухливі ігри, розваги.
Мета: зняти втому від малорухливої діяльності дітей на уроках, допомогти розрядитися від розумової напруги, забезпечити відпочинок молодших школярів.
Попередження дитячого травматизму!
1730 Повернення дітей додому.
Щоденний
план – конспект робочого дня
вихователя 1 класів.
1130 – 1200 Методичний час. Самоосвіта. Планування роботи.
1200 – 1230 Взаємозв’язок з учителями 1 - их класів:
- Ознайомлення з підсумками роботи першої зміни;
- Відвідування уроків;
- Спостереження за системою роботи учителів, їх вимогами.
1230 – 1300 Прийом та організація учні (з’ясування відсутніх учнів, встановлення причин їх відсутності, визначення спільних шляхів щодо диференційованої та індивідуальної роботи).
1300 – 1330 Обід. Бесіда про культуру поведінки в їдальні.
Мета: закріплювати елементарні знання та навички з особистої гігієни, привчати дітей до чистоти й охайності, до культури поведінки за столом, закріплювати навички користування столовим приладдям.
1330 – 1415 Загальнорозвиваюче заняття на свіжому повітрі:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мета: організувати активний відпочинок дітей на свіжому повітрі,
Розвивати фізичні якості дітей: спритність, гнучкість, витривалість.
Зняти розумову та фізичну втому, підвищити працездатність.
Виховувати дружелюбність, любов до спорту.
Попередження дитячого травматизму!
Провести бесіду «Правила поведінки на спортивному майданчику під час ігор» .
1415– 1500 Загальнорозвиваюче заняття в приміщенні.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мета: виховувати творчий потенціал дітей, здатність долати стереотипи мислення; розвивати артистичні здібності, вміння спілкуватися у команді й знаходити спільні рішення.
1500 –1530 Полуденок.
1530 –1600 Прогулянка на свіжому повітрі.
Мета: зняти втому від малорухливої діяльності, забезпечити відпочинок молодших школярів.
1600 – 1700 Самостійна творча діяльність. Заняття учнів за інтересами:
настільні ігри, розфарбовування, малювання, читання
літератури. Індивідуальна робота з учнями: розвиток читацьких та обчислювальних навичок.
Мета: допомагати відстаючим учням надолужувати прогалини в знаннях, розвивати читацькі та обчислювальні навички, творчі здібності учнів, уяву, фантазію, увагу; виховувати естетичний смак, любов до творчості.
1630 – 1700 Відпочинок на свіжому повітрі:
прогулянки, рухливі ігри, розваги.
Мета: зняти втому від малорухливої діяльності дітей на уроках, допомогти розрядитися від розумової напруги, забезпечити відпочинок молодших школярів.
Попередження дитячого травматизму!
1700 – 1730 Повернення дітей додому.