Щоденний план роботи вихователя 10 класу Коростишівської спеціальної школи Кисіля О.М

Про матеріал
Щоденний план роботи вихователя 10 класу Коростишівської спеціальної школи Кисіля О.М
Перегляд файлу

Щоденний план роботи вихователя 10 класу Коростишівської спеціальної школи Кисіля О.М,

Дата___________________

07.00 – 07.05 Підйом

Мета: вчасно та організовано підняти дітей, провітрити спальні приміщення, Приготуватися до ранкової зарядки.

07.05 -07.10 Ранкова зарядка

Мета: виховувати позитивне ставлення і інтерес до занять фізкультурою і спортом. Сприяти запровадженню фізкультури у повсякденному житті. Створювати умови для цього. Використовувати вправи розвиваючого, удосконалюючого характеру (дефекти постанови, сутулість).

07.10. – 07.20. Ранковий туалет

Мета: Виховувати, поглиблювати і закріплювати знання правил особистої гігієни. Привчати дітей до чистоти та охайності. Формувати культурно-гігієнічні навики та вміння умивання. Привчати дітей після умивання або миття рук, шкіру слід обтирати насухо, щоб вона не обвітрилась.

07.20. – 07.30. Сніданок

Мета: виховувати, розвивати і закріплювати навички охайного харчування, виробляти у дітей правила культури поведінки за столом.

07.30. -08.00. Підготовка до уроків

Мета: перевірити зовнішній вигляд учнів. Заохочувати дітей помічати і самостійно усувати непорядок в своєму зовнішньому вигляді.

08.00. Передача дітей вчителеві

13.15. -13.20. Прийом учнів

Підведення підсумків, оголошення плану роботи на день.

Заміна шкільної форми на повсякденне вбрання, підготовка шкільної форми до наступного навчального дня.

13.30. – 16.30. Спортивна година

Мета: Розвивати увагу, спонукати до сміливості, витривалості, спритності. Виховувати силу волі, рішучість, відвагу, винахідливість, кмітливість, зосередженість, просторове мислення, координацію рухів, оперативну пам’ять

Рухливі ігри психорегулюючої спрямованості

Гра «Живий ланцюг»

Всі гравці стають в колону по одному. Ведучий увесь час, змінюючи напрям, водить колону за собою, імітуючи рухи тварин і птахів. Наприклад, йдемо, як гуси (на зігнутих ногах), йдемо, як ведмеді (ведмежа хода) та ін. Гру можна проводити під музику. Створюється відповідний темпоритм і настрій.

16.30.- 16.45. Підвечірок

Мета : дотримуватись правил гігієни харчування, прищеплювати бережне відношення до хліба, продуктів харчування.

17.00-18.30. Самопідготовка

Мета:продовжити роботу по закріпленню навиків самоосвіти, вчити самостійно працювати, закріплювати знання здобуті на уроках;спрямовувати розумову діяльність учнів на розвиток мислення, мовлення, пам’яті;виховувати організованість, дисциплінованість, самостійність, відповідальність, старанність, охайність в роботі;продовжувати роботу з формування позитивного ставлення до навчання, вчити організовувати робоче місце, своєчасно у встановлений термін виконувати домашнє завдання.

Структура самопідготовки

НПП                                                                                     5 хв.

  1. Інструктаж з виконання домашнього завдання (за предметами та дозування часу                                                                     5 хв.
  2. Самостійне виконання домашнього завдання. Допомога слабким учням.                                                                                                     50 хв.
  3. Фізична пауза                                                                       2 хв.
  4. Перевірка, оцінювання домашнього завдання                 10хв.
  5. Підсумок.                                                                               2 хв.

Хід самопідготовки

  1. НПП

Cтали всі рівненько, підтягнулись,

Один одному всміхнулись.

На урок старання не забудьте взяти.

А тепер сідайте будемо починати.

  • завдання з математики
  • завдання з української мови

1.1. Організація класу.

1.2. Перевірка наявності шкільного приладдя.

1.3. Актуалізація опорних знань:

1.Яка зараз пора року?

2.Які ви знаєте місяці пори року осені?

3.Який сьогодні день тижня?

4.Яке сьогодні число?

Пальчикова вправа

Скласти долоні перед собою, по черзі, починаючи з мізинчиків та закінчуючи великими пальчиками, притискати та розтуляти однойменні пальці зі словами: «Добридень пальчику!»

  1. Інструктаж з виконання домашнього завдання (за предметами та дозування часу).

Математика           20 хв.

Українська мова   15 хв.

  1. Самостійне виконання домашнього завдання. Допомога слабким учням.
  2. Фізична пауза

Хто вже, хто вже так стомивсь

Що ліворуч нахилився?

Хто вже спить?

Треба дружно всім вам встати

Фізкультпаузу почати.

І направо, і наліво,

Щоб нічого не боліло.

Один і два, три і чотири –

Набираємося сили.

Нахилились, повернулись,

До товариша всміхнулись.

Сіли, дітки, всі гарненько.

Спинки держимо рівненько.

Книги відкриваємо –

Знання здобуваємо! [1]

  1. Перевірка, оцінювання виконання домашнього завдання, демонстрація кращих робіт.
  2. Підсумок. (поведінка під час самопідготовки, старанність, кращі результати, вказати на недоліки).

18.10 Позакласний захід

Тема_____________________________________
_________________________________________
_________________________________________
_________________________________________

Мета_____________________________________
_________________________________________
_________________________________________
_________________________________________

19.45 Вечеря.

Мета:

Удосконалювати навички охайності, ретельності, самообслуговування в їдальні: накривання столів, прибирання посуду, миття столів. Виховувати культуру харчування, повагу до людей праці, чергових.

18.50. Прогулянка

19.30 Вечірній туалет, підготовка до сну.

Слідкувати за дотриманням порядку та організованості, дотримання правил особистої гігієни.

20.00 Відбій. Передача дітей нічному вихователю


Щоденний план роботи вихователя 4 класу навчально – реабілітаційного центру.

( Варіант 2 )

07.00 – 07.05 Підйом

Мета: вчасно та організовано підняти дітей, провітрити спальні приміщення, Приготуватися до ранкової зарядки.

07.05 -07.20 Ранкова зарядка

Мета: стежити, щоб усі учні у відповідній формі виходили на зарядку; ретельно, у повному обсязі, послідовно виконували вправи; займали відповідну початкову позицію; набували необхідні початкові навики. Нагадати про правильний режим дихання: видих робити під час нахилу, присідання, а вдих – випрямляючись, розводячи руки в сторони і піднімаючи голову. Удосконалювати орієнтування у просторі, уміння діяти разом.

Масаж кистей рук

07.20. – 07.45. Ранковий туалет

Мета: виховувати у дітей потребу у підтриманні чистоти тіла і предметів, якими вони користуються, і прагнення робити це не формально, лише для вигляду, а заради любові до чистоти й розуміння важливості її для здоров‘я. Вчити дітей, як правильно чистити зуби.

Постійно нагадую про те, що зубна щітка може переносити інфекції. В ротовій порожнині однієї людини знаходиться безліч мікробів, які не приносять їй шкоди, але якщо перенести їх в ротову порожнину іншої людини (наприклад. якщо чистити зуби з нею однією щіткою) ці мікроби стають небезпечними, здатними викликати багато захворювань. Вони здатні проникнути-в легені, нирки, печінки і викликати там різні захворювання).

Гігієнічні вимоги догляду за ротовою порожниною:

1.Зубна щітка повинна бути індивідуальною.

2.Тримати її потрібно в чистоті.

3.Після того, як почистите зуби, помийте щітку під струменем теплої води.

Пояснюю, яке має значення не пошкодження емалі для збереження здорових зубів, як запобігти ушкодженню емалі.

07.45 – 08.10. Ранкова прогулянка

Мета: Створювати у дітей бадьорий і веселий настрій. Спонукати їх до активного відпочинку. Розвивати вміння орієнтування у просторі і часі.

08.10-08.40. Сніданок

Мета: виховання культурно-гігієнічних навичок поведінки за столом:

сидіти за столом прямо, не спиратись на нього ліктем, вміти слідкувати за своїми руками, не перегинатися через стіл, не вибігати з-за столу під час їжі. Під час прийому їжі не розмовляти, не читати. Правильно користуватися столовими приборами, старанно пережовувати їжу, їсти не поспішаючи, і не дуже повільно. Не плямкати (сьорбати) – це неприємно для оточуючих. Виходити з-за столу тільки після закінчення прийому їжі із дозволу дорослих і після кожного приймання їжі полоскати рот. Перед їжею і після їжі мити руки: виховувати в дітей звичку мити руки як норму поведінки.

08.40. -09.00. Підготовка до уроків

Мета: перевірити зовнішній вигляд учнів. Заохочувати дітей помічати і Самостійно усувати непорядок в своєму зовнішньому вигляді.

09.00. Передача дітей вчителеві

13.00. -13.05. Прийом учнів

Підведення підсумків, оголошення плану на ІІ частину дня.

Заміна шкільної форми на повсякденне вбрання, підготовка шкільної форми до наступного навчального дня.

13.10. – 13.50. Логопедичне заняття

14.00. – 14.30.Обід

Мета: виховувати культуру харчування, повагу до людей, праці, працівників їдальні, до праці чергового класу. Прищеплювати бережне відношення до хліба, продуктів.

Виховувати працьовитість, бережливість, негативне відношення до безгосподарності, залучати до участі в боротьбі за економію.

14.30 -15.30.Відвідування лазні

Мета: виховувати, поглиблювати і закріплювати знання правил особистої гігієни. Вчити постійно доглядати за нігтями, як користуватись хусточкою. Постійно нагадувати, що чиста хусточка не тільки ознака охайності, але і сприяє зменшенню числа інфекційних хвороб.

15.30. – 16.30. Спортивна година

Мета: Розвивати увагу, спонукати до сміливості, витривалості, спритності. Виховувати силу волі, рішучість, відвагу, винахідливість, кмітливість, зосередженість, просторове мислення, координацію рухів, оперативну пам’ять

Рухливі ігри психорегулюючої спрямованості

Гра «Заєць без лігва»

Гравці стають парами по колу, взявшись за руки спинами один до одного. Два ведучих – заєць і вовк. За сигналом заєць тікає від вовка.

Він стає всередині будь-якої пари, що тримається за руки, і торкається її рукою. Той, до кого він став спиною – заєць без лігва, який повинен тікати від вовка. Якщо вовк доганяє зайця, він стає вовком, а вовк – зайцем.

16.30.- 16.45. Підвечірок

Мета :дотримуватись правил гігієни харчування, прищеплювати бережне відношення до хліба, продуктів.

17.00-18.30. Самопідготовка

Мета:

  • продовжити роботу по закріпленню навиків самоосвіти, вчити самостійно працювати, закріплювати знання здобуті на уроках;
  • спрямовувати розумову діяльність учнів на розвиток мислення, мовлення, пам’яті;
  • виховувати організованість, дисциплінованість, самостійність, відповідальність, старанність, охайність в роботі;
  • продовжувати роботу з формування позитивного ставлення до навчання, вчити організовувати робоче місце, своєчасно у встановлений термін виконувати домашнє завдання.

Структура самопідготовки

  1. НПП                                                                                       2 хв.
  1. Інструктаж з виконання домашнього завдання (за предметами та дозування часу                                                                    5 хв.
  2. Самостійне виконання домашнього завдання. Допомога слабким учням.                                                                                   50 хв.
  3. Фізична пауза                                                                        2 хв.
  4. Перевірка, оцінювання домашнього завдання                 1 хв.
  5. Підсумок.                                                                               2 хв.

Хід самопідготовки

  1. НПП

Вправа-імітації

Щоб город перекопати,

Що беруть до рук? (Лопату)

(Нахили тулуба вперед-назад).

Потім у глибоку грядку

Висівають що? (Зернятко)

(Нахили вперед, руками торкаючись підлоги).

Треба сонце і тепло,

Щоб зернятко… (Проросло)

(Нахили ліворуч-праворуч з піднятими над головою почергово то правою, то лівою рукою. Потім потягнутися тулубом, піднявши руки вгору).

А чому рослина сходить?

Бо корінчики п’ють… (Воду)

(Присідання, руки перед собою паралельно до підлоги).

А щоб добрим був врожай,

Ти зі мною пострибай. [2]

(Стрибки на місці на двох ногах).

Гра « Навіщо і чому»

Мета: розвивати слухову пам’ять, зорове сприйняття, логічне та творче мислення.

Вихователь ставить запитання, а дитина повинна логічно на них відповісти.

Чому?

… влітку немає снігу?

… кіт не вміє літати?

Пальчикова вправа

Цей пальчик -мій дідусь,

А оцей пальчик – моя бабуся,

Цей пальчик – мій татусь,

А оцей -моя матуся,

Ну а цей –маленький я,

Ось і вся моя сім’я.

  1. Інструктаж з виконання домашнього завдання (за предметами та дозування часу).

Українська мова   15 хв.

Читання           30 хв.( мовчазне ,читання вголос, вибіркове читання).

  1. Самостійне виконання домашнього завдання. Допомога слабким учням
  2. Фізична пауза

Ми крокуєм, ми крокуєм

Україною мандруєм.

(Діти крокують на місці)

Лю, лю, лю,

Україну я люблю.

(Повороти голови вліво, вправо)

Подивімося на гори,

(Піднімають руки вгору)

українськії простори.

(Опускають руки через сторону)

Раз присіли,

Другий встали.

І знову помандрували.

  1. Перевірка, оцінювання виконання домашнього завдання, демонстрація кращих робіт.
  2. Підсумок. (поведінка під час самопідготовки, старанність, кращі результати, вказати на недоліки).

18.10 Позакласний захід

Тема_____________________________________
_________________________________________

Мета_____________________________________
_________________________________________
_________________________________________
_________________________________________

18.30 Вечеря.

Мета:

Удосконалювати навички охайності, ретельності, самообслуговування в їдальні: накривання столів, прибирання посуду, миття столів. Виховувати культуру харчування, повагу до людей праці, чергових.

18.50. Прогулянка

19.30 Вечірній туалет, підготовка до сну.

Слідкувати за дотриманням порядку та організованості, дотримання правил особистої гігієни.

20.00 Відбій. Передача дітей нічному вихователю

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Інкл
Додано
8 квітня 2023
Переглядів
276
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку