Topic of the lesson. Тема уроку: Почитай про моє шкільне приладдя.
Tools and materials. Обладнання та матеріали: картки для читання, зображення класної кімнати, школярів та дітей дошкільного віку, картки для аудіювання, колесо для розминки, картки для говоріння, комп’ютер з грою, 24 картки годинників з рухомими стрілками та завдання до них.
Мета: навчити дітей взаємодіяти між собою, читати та називати предмети, які знаходяться в їх пеналах чи класних кімнатах;
Розвивати фонематичний слух, навички усного мовлення, читання та аудіювання, пам’ять та увагу;
Виховувати повагу один до одного, любов до англійської мови.
Очікувані результати: учні читають назви шкільних предметів, іграшки та предмети класної кімнати, розуміють на слух репліки вчителя, вміють назвати час (цілі години), висловлюють короткі фрази.
Hello,hello, what do you know? Do you know how we call this? Do you know how we call that.
https://wordwall.net/ru/resource/8023085/reading-ar-or
What do you see on these pictures?
https://wordwall.net/uk/resource/37907814/school-things
One little finger, one little finger, two little fingers tap tap tap… point to the (ceiling, floor, bin, table, chair, clock, window, door, your desk, your book) put it on the (hair, head, tummy, knees, toes, shoulders).
What is it? Is it a match?