Семестрова контрольна робота 6 клас (другий семестр)

Про матеріал
Семестрова контрольна робота за другий семестр для учнів 6 класу. Контрольна робота з різними видами завдань
Перегляд файлу

6 клас

___ травня

Семестрова контрольна робота №_

Перший рівень (тести) - 0,5 б

  1. Автор твору “Сліпий музикант”

а) Максим Яценко б) Петро Попельський в) Володимик Короленко д) Дж.Лондон

  1. Вождем червоношкірих із новели О.Генрі - був…

а) Сем - шахрай б) Пустотливий хлопчик, якому 10 років

в) Індіанець із Південного Заходу  г) Білл Дрісколл

  1. Тема вірша Р.Бернса “Моє серце в верховині…”

а) Любов до батьківщини, зображення краси природи рідного краю

б) Любов до коханої дівчини

в) Тема війни та миру

г) Тема жаги до подорожей

  1. За жанром “Пісня про Гайавату” - це…

а) Пісня б) Поема в) Оповідання г) Вірш

  1. До чого скликає Гітчі-Маніто індіанців у творі “Пісня про Гайавату” із розділу “Люлька згоди”?

а) До війн та завойовування сусідніх територій

б) До об’єднання з метою піти війною на сусідній континент

в) До єднання народів та припинення племінних чвар

г) До захисту природи

  1. Коли Лірой Кліві потрапив на планету З-М-22, першою тваринкою, яку він побачив, був (була)...

а) Пантера б) Вовк в) Барс г) Білочка

 

Другий рівень - 1 б.

  1. Впізнай твір та героя за цитатою:

“Він повернув ліворуч і пішов, раз у раз пристаючи зірвати болотяну ягоду. Нога набрякла, і він кульгав дужче, але цей біль був за дурницю проти болю в шлунку… І чоловік уже не знав, у який бік треба йти, щоб дістатися Країни патичків…” - про кого ця цитата?

 

  1. Хлопець стояв у черзі за двома чоловіками, що голосно розмовляли між собою. В холодному повітрі кожне слово лунало ніби вдвоє гучніше. Тупцюючи на місці й хукаючи на червоні від холоду, порепані руки, він дивився на грубий домотканий одяг тих, що стояли перед ним, і на довгу чергу чоловіків та жінок попереду.

— Гей, хлопче, а ти що робиш тут так рано? — запитав чоловік, який стояв позад нього.

— Зайняв місце в черзі,— відказав хлопець” - про кого ця цитата?

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вгадай твір за картинкою

 

 

а)

б)

 

Третій рівень - відкриті запитання - 2 б.

  1. Аналіз хайку Басьо: визначте тему та ідею поезії. Які риси японської поезії присутні?

а) Метелик також

Прилетів поїсти

Салату з квітів білих хризантем.

 

 

б) Камелією? Сливою?

Цікаво, чим у минулому

Був цей старий держак?

 

  1. Поділіть зошит на два стовпчики: в перший випишіть реальних персонажів з твору А.Ліндгрен “Міо, мій Міо”, в другий - чарівних.
  2. Згадайте оповідання “Усмішка” Р.Бредбері. Поміркуйте, чи важливо мистецтво для майбутнього людства?  Поясніть свою відповідь.
docx
Додано
15 травня 2023
Переглядів
4641
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку