Семестрова контрольна робота з біології за ІІ семестр

Про матеріал

Директорська контрольна робота з біології 7 класу ІІ семестр

1 варіант

Завдання № 1-6 з однією правильною відповіддю ( по 0,5 бали = 6 балів)

1.Травний канал яких тварин має найпримітивнішу організацію?

а) риб; б) плоских червів;

в) членистоногих; г) кільчастих червів

2.У яких з перелічених систематичних груп тварин орган слуху складається з трьох відділів?

а) ссавці; б) птахи; в)рептилії; г) риби.

3.Який метод використовують для дослідження міграції птахів?

а) радіонавушники; б) мітка на пір´ї; в) мічення кільцями; г) мітки з радіоактивними речовинами.

4.Які сигнали відіграють головну роль у спілкуванні багатьох ссавців, особливо хижаків?

а) ехолокація; б) візуальні; в) хімічні; г) звукові.

5.Який з екологічних чинників є антропогенним?

а) сила вітру; б) паразитизм; в) вирубування лісів; г) припливи та відпливи.

6.Як називається природоохоронна територія, на якій розташований рідкісний об'єкт живої та неживої природи?

а) пам´ятка природи; б) заказник; в) заповідник; г) національний природний парк.

Завдання № 7-9 на встановлення відповідності ( по 1 балу = 3 бали)

7.Установіть відповідність між характеристиками кровоносної системи та представниками хребетних тварин, яким вони відповідають:

1.

Холоднокровні, 3-камерне серце з неповною перегородкою

А

Камбала

2.

Холоднокровні, 3-камерне серце без перегородки

Б

Черепаха

3.

Теплокровні, 4-камерне серце

В

Саламандра

4.

Холоднокровні, 2-камерне серце

Г

Землерийки

8.Установіть відповідність між складовими вродженої та набутої поведінки і прикладами, що їх ілюструють:

1.

Умовний рефлекс

А

Пташеня солов´я запам'ятовує пісню батька

2.

Научіння

Б

Домашня собака підставляє шию, якщо їй показують повідець

3.

Інстинкт

В

Кішка примружує очі від яскравого світла

4.

Безумовний рефлекс

Г

Павук плете павутину

9. Установіть відповідність між організмами та харчовими рівнями, які вони займають:

1.

Трав´яниста рослина

А

Редуцент

2.

Вовк

Б

Консумент 1-го порядку

3.

Бактерія гниття

В

Консумент 2-го порядку

4.

Корова

Г

Продуцент

Завдання № 10 – 12. Дайте повну відповідь ( 1,5 бали = 4,5бали).

10.Перелічить особливості будови скелета хребетних тварин, пов'язані з пересуванням у водному середовищі.

11.Поясніть, яке значення має дослідницька поведінка в житті тварин.

12.Які заходи передбачають для охорони грунтів?

Завдання № 13. Розкрийте питання (2 бали)

13.Поясніть, що таке заповідник. Наведіть декілька прикладів заповідників України. Чому ці території потребують охорони?



Директорська контрольна робота з біології 7 класу ІІ семестр

2 варіант

Завдання № 1-6 з однією правильною відповіддю ( по 0,5 бали = 6 балів)

1.Органом дихання ракоподібних є:

а) легені; б) зябра; в) трахеї; г) покриви тіла.

2.Який тип симетрії тіла притаманний саламандрі?

а)сферична; б) двобічна; в) радіальна; г) трибічна.

3.Що із зазначеного є інстинктом?

а) повторення дій дорослих особин; б)будування нори; в)спостереження за іншими особинами; г)імпринтинг.

4.Як називаються анонімні угрупування тварин, члени яких є агресивними до нових особин?

а) закриті; б) відкриті; в) загальні; г) суспільні.

5.До якої групи організмів належать бактерії гниття?

а) продуценти; б)редуценти; в)консументи; г)автотрофи.

6.Який тип взаємовідносин між рудими та чорними тарганами?

а) хижацтво; б) паразитизм; в)мутуалізм; г) конкуренція.

Завдання № 7-9 на встановлення відповідності ( по 1 балу = 3 бали)

7.Установіть відповідність між характеристиками кровоносної системи та представниками хребетних тварин, яким вони відповідають:

1.

Теплокровні, 4-камерне серце

А

Гадюка

2.

Холоднокровні, 3-камерне серце з неповною перегородкою

Б

Лосось

3.

Холоднокровні, 2-камерне серце

В

Квакша

4.

Холоднокровні, 3-камерне серце без перегородки

Г

Тюлень

8.Установіть відповідність між складовими вродженої та набутої поведінки і прикладами, що їх ілюструють:

1.

Безумовний рефлекс

А

У корови починає виділятися слина, коли вона їсть траву

2.

Інстинкт

Б

Бджоли будують стільники

3.

Научіння

В

У собаки починається виділятися слина, коли вона бачить їжу

4.

Умовний рефлекс

Г

Папуга повторює слова за людиною

9.Установіть відповідність між організмами та харчовими рівнями, які вони займають:

1.

Виноград

А

Консумент 3-го порядку

2.

Кішка

Б

Консумент 2-го порядку

3.

Сорока

В

Консумент 1-го порядку

4.

Виноградний слимак

Г

Продуцент

Завдання № 10 – 12. Дайте повну відповідь ( 1,5 бали = 4,5бали).

10.Перелічить особливості будови скелета хребетних тварин, пов'язані з пересуванням у повітряному середовищі.

11.Поясніть, яке значення має територіальна поведінка в житті тварин.

12.Які заходи передбачають для охорони лісів?

Завдання № 13. Розкрийте питання (2 бали)

13.Поясніть, що таке Червона книга України. Наведіть декілька прикладів птахів, що занесені до неї. Чому ці тварини перебувають під загрозою зникнення?


Перегляд файлу

Директорська контрольна робота з біології 7 класу ІІ семестр

1 варіант

Завдання № 1-6 з однією правильною відповіддю ( по 0,5 бали = 6 балів)

  1. Травний канал яких тварин має найпримітивнішу організацію?

а) риб;     б) плоских червів;   

в) членистоногих;  г) кільчастих червів

  1. У яких з перелічених систематичних груп тварин орган слуху складається з трьох відділів? 

а) ссавці;  б) птахи;  в)рептилії;  г) риби.

  1. Який метод використовують для дослідження міграції птахів?

а) радіонавушники; б) мітка на пір´ї; в) мічення кільцями; г) мітки з радіоактивними речовинами.

  1. Які сигнали відіграють головну роль у спілкуванні багатьох ссавців, особливо хижаків?

 а) ехолокація; б) візуальні; в) хімічні; г) звукові.

  1. Який з екологічних чинників є антропогенним?

а) сила вітру; б) паразитизм; в) вирубування лісів; г) припливи та відпливи.

  1. Як називається природоохоронна територія, на якій розташований рідкісний об’єкт живої та неживої природи?

а) пам´ятка природи; б) заказник; в) заповідник; г) національний природний парк.

 

Завдання № 7-9 на встановлення відповідності ( по 1 балу = 3 бали)

  1. Установіть відповідність між характеристиками кровоносної системи та представниками хребетних тварин, яким вони відповідають:

 

1.

Холоднокровні, 3-камерне серце з неповною перегородкою

А

Камбала

2.

Холоднокровні, 3-камерне серце без перегородки

Б

Черепаха

3.

Теплокровні, 4-камерне серце

В

Саламандра

4.

Холоднокровні, 2-камерне серце

Г

Землерийки

 

  1. Установіть відповідність між складовими вродженої та набутої поведінки і прикладами, що їх ілюструють:

1.

Умовний рефлекс

А

Пташеня солов´я запам’ятовує пісню батька

2.

Научіння

Б

Домашня собака підставляє шию, якщо їй показують повідець

3.

Інстинкт

В

Кішка примружує очі від яскравого світла

4.

Безумовний рефлекс

Г

Павук плете павутину

 

 

9. Установіть відповідність між організмами та харчовими рівнями, які вони займають:

1.

Трав´яниста рослина

А

Редуцент

2.

Вовк

Б

Консумент 1-го порядку

3.

Бактерія гниття

В

Консумент 2-го порядку

4.

Корова

Г

Продуцент

 

Завдання № 10 – 12. Дайте повну відповідь ( 1,5 бали = 4,5бали).

  1.                     Перелічить особливості будови скелета хребетних тварин, пов’язані з пересуванням у водному середовищі.

 

  1.                     Поясніть, яке значення має дослідницька поведінка в житті тварин.

 

  1.                     Які заходи передбачають для охорони грунтів?

 

Завдання № 13. Розкрийте питання (2 бали)

 

  1. Поясніть, що таке заповідник. Наведіть декілька прикладів заповідників України. Чому ці території потребують охорони?

 


Директорська контрольна робота з біології 7 класу ІІ семестр

2 варіант

 

Завдання № 1-6 з однією правильною відповіддю ( по 0,5 бали = 6 балів)

  1. Органом дихання ракоподібних є:

а) легені; б) зябра; в) трахеї; г) покриви тіла.

  1. Який тип симетрії тіла притаманний саламандрі?

а)сферична; б) двобічна; в) радіальна; г) трибічна.

  1. Що із зазначеного є інстинктом?

а) повторення дій дорослих особин; б)будування нори; в)спостереження за іншими особинами; г)імпринтинг.

  1. Як називаються анонімні угрупування тварин, члени яких є агресивними до нових особин?

 а) закриті; б) відкриті; в) загальні; г) суспільні.

  1. До якої групи організмів належать бактерії гниття?

а) продуценти; б)редуценти; в)консументи; г)автотрофи.

  1. Який тип взаємовідносин між рудими та чорними тарганами?

а) хижацтво; б) паразитизм; в)мутуалізм; г) конкуренція.

 

Завдання № 7-9 на встановлення відповідності ( по 1 балу = 3 бали)

  1. Установіть відповідність між характеристиками кровоносної системи та представниками хребетних тварин, яким вони відповідають:

 

1.

Теплокровні, 4-камерне серце

А

Гадюка

2.

Холоднокровні, 3-камерне серце з неповною перегородкою

Б

Лосось

3.

Холоднокровні, 2-камерне серце

В

Квакша

4.

Холоднокровні, 3-камерне серце без перегородки

Г

Тюлень

 

  1. Установіть відповідність між складовими вродженої та набутої поведінки і прикладами, що їх ілюструють:

1.

Безумовний рефлекс

А

У корови починає виділятися слина, коли вона їсть траву

2.

Інстинкт

Б

Бджоли будують стільники

3.

Научіння

В

У собаки починається виділятися слина, коли вона бачить їжу

4.

Умовний рефлекс

Г

Папуга повторює слова за людиною

  1. Установіть відповідність між організмами та харчовими рівнями, які вони займають:

 

1.

Виноград

А

Консумент 3-го порядку

2.

Кішка

Б

Консумент 2-го порядку

3.

Сорока

В

Консумент 1-го порядку

4.

Виноградний слимак

Г

Продуцент

 

Завдання № 10 – 12. Дайте повну відповідь ( 1,5 бали = 4,5бали).

  1.                     Перелічить особливості будови скелета хребетних тварин, пов’язані з пересуванням у повітряному середовищі.

 

  1.                     Поясніть, яке значення має територіальна поведінка в житті тварин.

 

  1.                     Які заходи передбачають для охорони лісів?

 

Завдання № 13. Розкрийте питання (2 бали)

  1.                     Поясніть, що таке Червона книга України. Наведіть декілька прикладів птахів, що занесені до неї. Чому ці тварини перебувають під загрозою зникнення?

 


 

ВІДПОВІДІ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

1 варіант

2 варіант

1.

Б

Б

2.

А

Б

3.

В

Б

4.

В

А

5.

В

Б

6.

А

А

7.

Б, В, Г, А

Г, А, Б, В

8.

Б, А, Г, В

А, Б, Г, В

9.

Г, В, А, Б

Г, А, Б, В

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кобзарський Спартак
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 липня 2018
Переглядів
17358
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку