Семестрова контрольна робота з дисципліни: "Іноземна мова(за професійним спрямуванням)" за темами: "«Пасивний стан дієслова», «Узгодження часів», «Порядок слів у реченні» "

Про матеріал
Семестрова контрольна робота з дисципліни: "Іноземна мова(за професійним спрямуванням)" за темами: "«Пасивний стан дієслова», «Узгодження часів», «Порядок слів у реченні» " студентів ІІ - ІІІ курсів закладів передвищої освіти. Підготувала: Павлова Г.В., викладач англійської мови ДонДКТУ м. Торецька
Перегляд файлу

Семестрова контрольна робота за темами:

«Пасивний стан дієслова», «Узгодження часів», «Порядок слів у реченні» та «Дієслово».

Exercise № І. Complete the questions in your own way. Answer  them.

1. Is there much …? 2. Are there many …? 3. Is there little …? 4. Are there a few …? 5. Is there much …? 6. Is there a large number of …? 7. Are there any …?

Exercise ІІ. Translate into English using the construction «there is/there are»

1. На столі багато підручників? — Так, багато. 2. У класі є дошка? — Ні. 3. У класній кімнаті чотири стола та сім стільців. 4. У коробці є крейда? — Так, є. 5. На парті є папір? — Ні, там немає ніяко-го паперу. 6. На столі багато хліба? — Так, багато. 7. Скільки зошитів у сумці? — Вісім. 8. Що є на столі у вчителя? — Підручники, зошити, книги, ручки та шматок крейди.

Exercise № ІІІ. Translate the sentences into Ukrainian using the Passive Voice

1. Де продаються книги та журнали іноземною мовою? 2. Цей красивий палац побудовано багато років тому. 3. Я гадаю, що йому поставлять багато запитань, коли він скінчить говорити. 4. Магазини зазвичай відкриваються о восьмій ранку. 5. Ці книги повернено до бібліотеки вчора. 6. Музей влітку зачинено. 7. Йому дали два дні, щоб закінчити роботу. 8. Ці предмети не вивчаються у нашому інституті, чи не так? 9. Йому сказали, що моя дочка ще вчиться у школі. 10. Мені сказали, що він повернувся. 11. Мене запитали, де я живу. 12. Які запитання йому поставили?

Exercise IV . Translate into English using the Present, Past or Future Continuous Tense

1. Що ти робив о другій годині? — Слухав музику. 2. Я поспішав на роботу, коли зустрів свого давнього друга. 3. Я буду грати на піаніно весь вечір. 4. Чи вона буде займатися англійською з дев’ятої до одинадцятої? — Так. 5. Ми прийдемо о п’ятій годині. — Добре, я буду чекати на вас. 6. Я гадаю, ми зустрінемося зі своїми друзями через декілька днів. 7. Ми подорожували, коли отримали листа від батьків. 8. Ви перекладали статтю чи готувалися до контрольної о другій годині? — Я готувався до контрольної. 9. Я пишу листа своєму другу зараз. 10. Якою мовою вони розмовляють зараз з вашим другом? — Вони розмовляють англійською, але мій друг також знає німецьку. 11. Поїзд відійде за п’ять хвилин. 12. Завтра у цей час ми будемо проводжати його на вокзал. 13. Ми не виходили тому, що йшов дощ. 14. Що ти робив о цій порі учора? 15. Він обпік руку, коли готував обід.

Exercise V. Translate into English using the Passive Voice

1. He заходьте до аудиторії. Там екзаменують студента. 2. Учора в цей час на вас чекали. 3. Коли я зайшов до зали, моїм однокласникам показували новий фільм. 4. Ці статті переписують зараз. 5. Ці питання обговорюють зараз на зборах. 6. Цей будинок все ще будувався, коли ви приїхали до Києва? 7. Завтра на першому уроці будуть пояснювати нове правило. 8. На нас там зараз чекають. 9. Про нього зараз говорять. 10. Документи не готові, їх зараз передруковують. 11. Цю книгу перекладали на українську мову, коли він подзвонив. 12. Ці речення перекладають зараз на уроці. 13. Про нього говорили, коли ми зайшли до кімнати. 14. Я не користувався машиною минулого тижня. її ремонтували.

Exercise VI. Write down three forms of the verbs

Buy, spend, send, sell, go, come, have, take, see, be, meet, put, do, make, ring, know, get, pay, arrive, lose, give, break, write, forget, burn, drive, rain, read, eat, tell.

Exercise VII . Translate into English. Follow the rules of the Sequence of

Tenses where necessary

1. Завтра я запитаю його, чого він хоче. 2. Він сказав, що дискусія продовжується. 3. Сподіваюсь, що лист прийде вчасно. 4. Вона повідомила про те, що бачила. 5. Я сумнівався, чи він був правий. 6. Наступного разу я зроблю, як він говорить. 7. Цікаво, чому він спізнився. 8. Він помітив, що раптом похолоднішало. 9. Він сказав, що поїхав до того, як вони прибули. 10. Вона зауважила, що стає пізно. 11. Я обіцяв, що прийду. 12. Кажуть, що дослід удався. 13. В газетах сповіщали, що договір вже підписано. 14. Він помітив, що, мабуть, буде дощ. 15. Вона сказала, що хоче бачити мене. 16. Звідки тобі було відомо, що він прийде? 17. Джон сказав, що я помиляюсь.

Exercise VIII . Translate into English

1. Чи ви можете мені допомогти? 2. Що я можу для вас зробити? 3. Я знав, що він зможе зробити цю роботу. 4. Я не міг піти додому тому, що йшов дощ. 5. Хто з ваших студентів зможе працювати перекладачем? 6. Він не міг запросити так багато людей. 7. Один з моїх друзів вміє грати у шахи. 8. Вони нічого не можуть обіцяти. 9. Я знав, що можу відповісти на це запитання. 10. Чи зможете ви дістати квитки на цю виставу? 11. Ви можете пообідати зі мною сьогодні, чи не так? 12. Він міг заповнити бланки до ланчу. У нього був час. 13. Не може бути, щоб він залишив університет.

Exercise IX. Write an email (35–45 words) to your friend about a famous Ukrainian singer. Include the information:

• when and where he / she was born;

• his / her appearance and character;• his / her achievements.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Буц Юлія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
3067
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку