Семестрова контрольна робота з теми: Повторення. Варіант -І. І-рівень. 1(1б). Визначити положення точок А(-3;6),В(5;0),С(4;6),Д(-2;-3)
2(2б). Знайдіть значення виразу:
ІІ -рівень. 3(1б). Розв’язати рівняння: 8х-8=20-6х
4(2б). Розв’язати рівняння(х+2 ІІІ -рівень. 5(1б). Провести перпендикулярні прямі до сторін тупого кута,через точку К, що лежить між сторонами даного кута 6(2б). Обчислити площу і периметр фігури КМЕД,якщо К(5;3),М(8;3),Е(8;-2) ІV-рівень. 7(3б). Спортивні змагання тривали три дні.
Першого дня в них взяли участь34% всіх учасників, другого дня – учасників змагань?
|
Семестрова контрольна робота з теми: Повторення. Варіант -ІІ. І-рівень. 1(1б). Визначити положення точок Е(2;4),Р(0;7), К(-4;3),М(1;-6) 2(2б). Знайдіть значення виразу:
( ІІ -рівень. 3(1б). Провести паралельні прямі до сторін гострого кута,через точку Р,що лежить між сторонами даного кута 4(2б). Розв’язати рівняння: 0,3(6-3у)=4,5-0,8(у-9) ІІІ -рівень. 5(1б). Розв’язати рівняння: 9-4х=3х-40 6(2б). Обчислити площу і периметр фігури АКРС,якщо А(-5;3),К(1;3),С(-5;3) ІV-рівень. 7(3б). У трьох цехах заводу всього 685 робітників. У другому цеху робітників у 3 рази більше,ніж у першому,а в третьому – на 15 робітників менше,ніж у другому цеху. Скільки робітників у кожному цеху?
|
Семестрова контрольна робота з теми: Повторення. Варіант -ІІІ. І-рівень. 1(1б). Позначте на координатній площині точки: А(-4;2),В(0;-3),С(5;2),Д(3;-5)
2(2б). Знайдіть значення виразу:(-12,4+8,9)*1 ІІ -рівень.
3(1б). Дано числа:1;29;-3,7;- Випишіть з них: натуральні;цілі;дробові;раціональні;додатні;від’ємні. 4(2б). Розв’язати рівняння: 3(4-2х)+6=-2х+4. ІІІ -рівень. 5(1б). Спростити вираз:5,21х*(-у)*2,5.
6(2б). Дріт розрізали на три частини. Довжина однієї частини =240 м. Довжина другої частини становила ІV-рівень.
7(3б). Як зміниться добуток трьох чисел,якщо перше помножити на 1,2,друге на |
Семестрова контрольна робота з теми: Повторення. Варіант -ІV. ІІ- рівень. 1(1б). Позначте на координатній площині точки: М(4;0),N(-3;-2),Р(3;6),К(-7;1)
2(2б). Знайдіть значення виразу:(6 ІІ -рівень.
3(1б). Дано числа:3;19;-2,9;- Випишіть з них: натуральні;цілі;дробові;раціональні;додатні;від’ємні. 4(2б). Розв’язати рівняння:7х-5(2х+1)=5х+15. ІІІ -рівень.
5(1б). Спростити вираз:
6(2б). В автопарку було 120 легкових автомобілів, вантажівки та автобуси. Вантажні автомобілі становили 65% від кількості легкових і ІV-рівень. 7(3б). Добуток трьох чисел =1,5. Знайдіть нове значення добутку,якщо перше число помножити на 3,друге на 0,5, а третє залишити без зміни?
|