Семетрова контрольна робота 6 клас ІІ семестр

Про матеріал
Бота́ніка (дав.-гр. βοτανικός — «той, що стосується трав», від βοτάνη — «трава, пасовисько») — розділ біології, що вивчає рослини: їх будову, життєдіяльність, розмноження, хвороби, історію розвитку, географічне поширення, класифікацію тощо, а також структуру, розвиток і розміщення на земній кулі рослинних угруповань.
Перегляд файлу

Семетрова контрольна робота 6 клас ІІ семестр

image

                                        Прізвище ім'я по батькові учня                                                                                                         Клас                                                                             Дата

Питання №1

Фотосинтез відбувається

imageА) у хромопластах

Питання №2

Яка тканина забезпечує ріст рослини у висоту.

imageimageА) твірнаБ) покривна

                                                       В) основнаГ)                                                   провідна

Питання №3

Пагін квасолі є

image А) прямостоячим                                                                      image

Б)

витким

image В) горизонтальним                                                                   image

Г)

чіпким

Питання №4

Бульби картоплі є видозміненими

image А) листками                                                                                 image

Б)

пагонами

image В) коренями                                                                                image

Г)

квітками

Питання №5

Однодомною рослиною є

image А) верба                                                                                         image

Б)

кукурудза

image В) тополя                                                                                       image

Г)

обліпиха

Питання №6

Сухі плоди утворює рослина

image А) горох                                                                                         image

Б)

огірок

image В) томат                                                                                         image

Г)

вишня

Питання №7

Водорості НЕ можуть жити

image А) на корі дерев                                                                         image

Б)

у верхніх шарах води

image В) у прісних водоймах                                                            image

Г)

на глибині понад 1 км

Питання №8

Голонасінною рослиною є

image А) береза                                                                                      image

Б) гінкго

image В) дуб                                                                                             image

Г)      тополя

Питання №9

До паразитичних грибів належить

image А) глива звичайна                                                                     image

Б) печериця

image В) підберезник                                                                           image

Г)       опеньок осінній

Питання №10

Установіть відповідність між зображеннями грибів та їхніми назвами.

imageА)

Б)

1)       підосичник

2)       глива звичайна

3)       боровик

4)       бліда поганка

В)

Г)

Питання №11

Установіть відповідність між назвами уражених грибами рослин та їх назвами.

imageА)

Б)

1)         парша

2)         ріжки

3)         іржа

4)         борошниста роса

В)

Г)


Питання №12

Установіть відповідність між зображеннями рослин та назвами культур, до яких вони належать.

image1)

2)

                                                                                                             А)      зернова

                                                                                                             Б)      овочева

                                                                                                             В)     плодова

                                                                                                             Г)      ягідна

3)

4)

 

pdf
Додано
28 квітня 2023
Переглядів
1967
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку