Семінар для класних керівників"Види виховання"

Про матеріал

Семінар для класних керівників "Виховання дітей"

Трудове виховання.

Моральне виховання.

Патріотичне виховання.

Перегляд файлу

Семінар для класних керівників «Виховання дітей»

Підготовка дошки.

портрет тем

епіграф

Виставка книг

малюнки дітей

зустріч гостей

реєстрація сердечки з висловами В.Сухомлинського (різнокольорові) булавочки.

Брошура по темі семінару

2. Запрошення, поділ на групи вчителів семінару. Вчитель зачитує оповідання Сухомлинського «Казка про зірки» (учасники семінару розходяться по класам де їх чекають куратори із завдання. У кожної групи різні завдання)

Обладнання:

Маркери 9 шт. (3 сині, 3 червоні, 3 зелені)

Ватман 3 шт. Клей 3 ши

Дошка з магнитами 3 шт. Роздатковий матеріал (текс оповідання, малюнки до нього), поняття патріотичне, трудове, моральне виховання.

4. Підготовка класів

5. Поділ на групи:

І - Трудове виховання

ІІ- Моральне виховання

ІІІ- Трудове виховання.

Трудове виховання підростаючого покоління одна з основних складових у формуванні особистості навої людини. Людина розвивається духовно і фізично тільки в праці. Сухомлинський говорив, що трудове виховання це гармонія трьох понять: треба, важко, прекрасно Сьогодні ми розглянемо оповідання Сухомлинського «Згаяний час

Перед нами стоїть завдання:

1. Прочитати текст

2. Зробити ілюстрацію до нього за допомогою роздаткового матеріалу (ксерокс малюнків)

3. За допомогою малюнків відтворити зміст казки і пояснити, як вона допоможе нам виховувати в уч любов до праці. (Учасники читають текст, починають розклеювати малюнки на ватмані, готують міні - презентацію на 5-ть хвилин, як Сухомлинський показав нам на прикладі цього оповідання трудове виховання дитини) формувати негативне ставлення до ледарства і неробства:

справжня людина, щоб чогось досягти в житті, має бути працьовитою та завжди допомагати праці іншим;

викликати в дітей бажання трудитися, допомагати дорослим; розвивати пізнавальний інтерес до розумової і фізичної праці;

виховувати працьовитість, старанність, чуйність;

дитина не повинна лінуватися, а допомагати дорослим, хоч у якихось на перший погляд не дуже важливих справах; оповідання В.С. розказують нам, як важливо з малку зрозуміти, що людська праця всьому основа:

творчості, блага, якими користується людина;чи мають діти власні трудові обов'язки; зазначити якщо діти зуміли подолати себе, свої лінощі, значить вони сильніші за них, значить у будь якій справі на них завжди чикатиме успіх;

11 Група. Моральне виховання.

Моральне виховання це виховний вплив школи, сімї, громадськості, що має на меті формування стійких моральних якостей, потреб, почуттів, навичок поведінки на основі засвоєння ідеалів, норм і принципів моралі та практичної діяльності.

Останнім часом почастішали випадки дитячої злочинності, алкоголізму, наркомани та інших прояві хвороб суспільства. Для оздоровлення суспільства необхідно звернути увагу на моральне виховання. 1 в цьому нам допоможуть оповідання Сухомлинського. Він називав «Школою сердечності виховання дітей 6-10 років. Радив вчити дітей добру, любові, милосердю. Сьогодні наша група розгляне оповідан «Чому голуби прилетіли до Олега.

Перед нами стоїть завдання: 4. Прочитати текст

5. Зробити ілюстрацію до нього за допомогою роздаткового матеріалу (ксерокс малюнків)

6. За допомогою малюнків відтворити зміст казки і пояснити, як вона допоможе нам виховувати в учнів любов до праці. (Учасники читають текст, починають розклеювати малюнки на ватмані, готують міні - презентацію на 5-ть хвилин, як Сухомлинський показав нам на прикладі цього оповідання моральне виховання дитини)

Сухомлинський в своїх творах використовує образи-символи для осмислення морально-етичних цінностей; Визначає такі цінності: добро, відповідальність, обов’ язки, любов до матері, працелюбність;

Слова-символи розвивають дитяче мислення разом з інтелектуальними і естетичними почуттями; Формує у дітей почуття любові до рідної землі, мови, культури народу, сприяє більш ефективному вихованию у них соціальної активності, громадської зрілості, активне ставлення до суспільства, до природи, до праці, до національної культури свого народу, розвиває почуття власної гідності, повагу до духовної спадщини людства;

1 Група. Патріотичне виховання.

Патріотичне виховання це планомірна виховна діяльність, спрямована на формування у вихованців почуття патріотизму, тобто доброго відношення до Батьківщини та представників спільної культури або країни. Патріотичне виховання стає основою всієї системи навчально-виховної роботи в НУШ. Виховання дітей свідомими, активними членами суспільства. Головна мета становления громадянина патріота України, виконання громадянських і конституційних обов язкив, успадкування духовних і культурних надбаньукраїнського народу. Сьогодні наша група розгляне оповідання «Дідова колиска».

Перед нами стоїть завдання:

 7. Прочитати текст

8. Зробити ілюстрацію до нього за допомогою роздаткового матеріалу (ксерокс малюнків) 9. За допомогою малюнків відтворити зміст казки і пояснити, як вона допоможе нам виховувати в учнів любов до праці. (Учасники читають текст, починають розклеювати малюнки на ватмані, готують міні - презентацію на 5-ть хвилин, як Сухомлинський показав нам на прикладі цього оповідання трудове виховання дитини) Сухомлинський прагне сформувати у дітей розуміння Батьківщини через усвідомлення традицій;

Єдність поколінь через зберігання пам ‘яті про предків педагог проводить просте, але таке вагоме водночас доступне для дитячої свідомості узагальнення: «Наша сучасна колиска це наше рідне місто, село, рідна хата, мати, батько. З рідної хати починається для нас Батьківщина»; В житті людини має бути щось найголовніше, що стоїть вище всіх повсякденних турбот, тривог, пристрастей;

 

Ставлення до Батьківщини як до найдорожчого облагороджує всі людські почуття, зближує, ріднить людей, очищує душі, що принижує гідність;

Сухомлинський казав: «Дитина дзеркало морального життя батьків»; 6. Презентація міні проектів учасників семінару, З кожної групи виходять по 1-2 представника і презентують свою роботу, роблячи висновки, (5-ть хв. На презентацію)

7. Висновок зустрічі:

зачитування притчи про вчителя слайд з висловами 1. педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського цілюще джерело людської мудрості, любові,золоті розсипи цінних педагогічних думок, спостережень і порад.

 2. У школі вчать не тільки читати, писати, думати... У школі вчать жити! У школі вчаться жити!... Насамперед, в учні треба бачити людину, а не сховище знань, які треба засвоювати, засвоювати, засвоювати» писав В.Сухомлинський.

 

docx
Додано
19 жовтня 2023
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку