Розробка семінару з економіки для 11 класу на тему "Реклама"

Про матеріал

Мій перший семінар з економіки.Додам ще конспект.Цікава тема "Реклама".

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Приваблива мета»

Номер слайду 2

ТЕМА УРОКУ: Поняття про рекламу як про одне з найвпливовіших джерел інформації про товари та послуги. Види реклами. Переваги і недоліки реклами. Ділова гра «Рекламний агент»

Номер слайду 3

Лист базових знань№Перелік базових знань. КритеріїВласна оцінка1. Тести 3б. 2. Зміст поняття «реклама»0,5 б.3. Знати мету реклами0,5 б.4. Знати завдання реклами.0,5 б.5. Знати види реклами0,5 б.6. Уміти розпізнавати рекламу за видами. Аргументувати недоліки та переваги реклами1б.7. Розробити рекламні ідеї у діловій грі.1б. 8 Аргументувати свій вибір даного виду реклами.1б.9. Тести3б. ВСЬОГО:12 балів

Номер слайду 4

Реклама(З А К О Н  УК Р А Ї Н И “Про рекламу” )Реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару

Номер слайду 5

ЗАВДАННЯ РЕКЛАМИ

Номер слайду 6

МЕТА РЕКЛАМИ

Номер слайду 7

Види реклами

Номер слайду 8

Відповідно до об’єкта реклами:

Номер слайду 9

За місцем та способом розміщення

Номер слайду 10

ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА

Номер слайду 11

Біллборд (Billboard)це окремо встановлена конструкція, призначена для розміщення рекламного оголошення великих розмірів (як правило 3м на 6м), у народі називається «рекламний щит»

Номер слайду 12

Сіті-лайти ( Citylight )один з найпоширеніших видів зовнішньої реклами. Це сучасно оформлені конструкції із внутрішнім підсвічуванням, з форматом рекламної площини 1.2 х 1.8 м, установлені, як правило, у місцях інтенсивного пішохідного руху

Номер слайду 13

Ролпостери ( скролери )Світлові короби з автоматичною зміною зображень можна віднести до новинок реклами.

Номер слайду 14

Брендмауер(від англ. brandmower) — величезний плакат або щит на стіні будинку

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

РЕКЛАМА“Займи позицію”

Номер слайду 18

ЗАСтимулює купівельну спроможність (стимулює виробництво)2. Знижує вартість товару3. Реклама – двигун прогресу. ПРОТИНав'язує непотрібні товари. Збільшує граничні витрати. Негативно впливає на свідомість людини(25 кадр)

Номер слайду 19

Ефективна реклама повинна бути…“Мозковий штурм”

Номер слайду 20

Номер слайду 21

ДІЛОВА ГРА “РЕКЛАМНИЙ АГЕНТ”

Номер слайду 22

ЗАВДАННЯ: Створити макет з рекламою

Номер слайду 23

Соціальна реклама”Добро починається з тебе “Комерційна

Номер слайду 24

Підсумки уроку

Номер слайду 25

Лист базових знань{08 FB837 D-C827-4 EFA-A057-4 D05807 E0 F7 C}№Перелік базових знань. КритеріїВласна оцінка1. Тести 3б. 2. Зміст поняття «реклама»0,5 б.3. Знати мету реклами0,5 б.4. Знати завдання реклами.0,5 б.5. Знати види реклами0,5 б.6. Уміти розпізнавати рекламу за видами. Аргументувати недоліки та переваги реклами1б.7. Розробити рекламні ідеї у діловій грі.1б. 8 Аргументувати свій вибір даного виду реклами.1б.9. Тести3б. ВСЬОГО:12 балів

Номер слайду 26

Домашнє завдання. Реклама в моїй місцевості (оцінити рекламу в нашому селі, знайти недоліки,Запропонувати свою версію)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Зінчук Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гаврисенко Вікторія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
26 грудня 2017
Переглядів
3095
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку