Презентація допоможе в цікавій формі провести урок.
Умови формування світового господарства:утворення світового ринку (системи обміну товарами та послугами між національними господарствами);розвиток великої індустрії (заміна ручної праці на машинну призвела до підвищення продуктивності праці і збільшення обсягів виготовленої продукції);розвиток транспорту та сучасних засобів комунікації.
Етапи розвитку світового господарства{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}Час Етап формування. Стадія розвитку. Преважна сфера розвитку. До середини ХІХ ст. Зародження. Аграрна. Сільське господарство. Друга половина ХІХ ст. – середина ХХ ст. Становлен-ня Індустрі-альна Обробна промисло-вість та будівництво. З кінця ХХ ст. Розквіт Постінду-стріальна. Нематеріаль-на сфераstyle.text. Decoration. Underline
Найбільші ТНК світу{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}Компанія Країна базування. Галузь діяльностіНестле. Швейцарія. Харчова промисловість. Майкрософт СШАПрограмне забезпечення. Форд СШААвтомобілебу-дування Фольксваген. Німеччина. Автомобілебу-дування. Баєр Німеччина. Хімічна промисловість. Роял-Датч/Шелл. Велика Британія/Нідерланди. ЕнергетикаІВМСШАВиробництво ЕОМАТТСШАЕлектротех-нічне виробництво
Міжнародна економічна інтеграція -це вищий рівень розвитку міжнародних економічних відносин, коли інтернаціоналізація господарського життя проявляється у переплетінні національних господарств двох або кількох країн та проведенні ними узгодженої міждержавної торговельно-економічної політики.
Виробничі можливості Альфи і Бети. Продуктивність Альфи12 літаків 0 танкерів8 літаків 4 танкери6 літаків 6 танкерів8 літаків 4 танкери4 літаки 8 танкерів 2 літаки 10 танкерів 0 літаків 12 танкерів Продуктивність Бети 6 літаків 0 танкерів4 літаків 1 танкер 2 літаки 2 танкери 0 літаків 3 танкери
Географія: підручн. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл.: профіль. рівень/ Л. Б. Паламарчук, Т. Г. Гільберг, В. В. Безуглий. – К.: Генеза, 2010. – 304 с. Географія: підручн. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл. – Харків: Оберіг, 2010. – 304 с. http://school.xvatit.comhttp://uk.wikipedia.org. Використані ресурси: