сенсорний розвиток, ранній вік "Качечка йде - каченят веде"

Про матеріал
конспект заняття з сенсорного виховання для дітей раннього віку (перша молодша группа)
Перегляд файлу

Конспект заняття з сенсорного розвитку для першої молодшої групи «Качечка йде – каченят веде»

 Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей добирати предмети, однакові за кольором; вправляти у називанні основних кольорів, закріплювати вміння дітей диференціювати предмети за величиною; продовжувати знайомити з поняттям «великий-маленький»;удосконалювати знання множин «один-багато»; розвивати сенсорні здібності, дрібну моторику пальців рук, увагу, пам’ять, сприймання, мовне дихання; виховати інтерес до пізнавальної діяльності, бажання допомагати іншім, почуття емпатії.

 Попередня робота: вивчити закликану, розглядання та обговорювання ілюстрації «Качечка з каченятами».

 Матеріал та обладнання: Іграшкова качка, гумові каченята з різнокольоровими бантиками, для дидактичної гри «Знайди галявинку для каченяти», паперові галявинки різного кольору,  стрілки різних кольорів, картонне сонечко, прищепки жовтого кольору, таз з водою, кукурудза та квасоля.

Хід заняття:

 Занести качечку, яка загубила своїх діточок.

 Дітки це хто? (качка) – Яка вона? (жовта, велика) – Як називають діточок качки? (каченята) – Допоможемо качечці знайти діточок? (так)

 На підлозі по колу розкладені стрілки різного кольору, які допоможуть нам знайти каченят. (Діти одне за одним йдуть за  стрілками, імітуючи ходу каченят). В кінці путі знаходять гніздечко з каченятами.

 – Щсь ми й знайшли каченяток! – Вони схожі на качку? (так) Качка велика, каченята…(маленькі), качка одна, а каченяток…(багато.)

 – Подивіться, які чудові галявинки, треба підібрати галявинку для кожного каченяти.

 Дидактична гра «Галявинка для каченяти» - дитина узгоджує за кольором бантик на каченяті з кольором галявинки.

 – Погляньте яке чудове озеро, а наші каченята дуже люблять плавати.  Пропоную їх запустити в воду.

Дихальна вправа «Качечка пливи» (Діти пускають своїх каченят у воду і дують на них) – розвивати мовне дихання.

 – Мені здається, що наші каченята змерзли і іх треба зігріти. Але для цього потрібно сонечко. Давайте покличемо сонечко.

 Закличка «Вийди, вийди, сонечко!»  Діти стають в коло і виконують рухи згідно словам, при цьому співають пісню.

 Погляньте, з’явилось сонечко! Яке воно? (жовте, гругле,гаряче…) – Але чогось на вистачає? (промінчиків) – Правильно, давайте зробимо сонечку промінці.

 Гра «Промінчики для сонечка» (розвиток дрібної моторики пальців рук) Діти, за допомогою прищепок, роблять сонечку промінці.

 – Наші каченята вже зігрілись і їх треба погодувати. Що люблять їсти каченята? (кукурудзу). Погляньте, кукурудза змішана з квасолею, треба перебрати.

 Вправа на розвиток дрібної моторики рук «Вибери кукурудзу»

 Молодці, дітки! Ми допомогли мамі-качці знайти її діточок, пограли з ними, зігріли, нагодували, а тепер їм час додому. До побачення!!!

 

 

docx
Додано
15 березня
Переглядів
554
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку