Особливості оцінювання у 7 класі НУШ МИО.
Групи критеріїв оцінювання. Групи результатів навчання. У чому різниця? Що оцінюємо? Як правильно записати в класному журналі й у Свідоцтві досягнень учня / учениці?
ГРУПИ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ МИО
Як узгоджуються ?
групи результатів навчання = групи критеріїв оцінювання
Державний стандарт базової середньої освіти
1. Пізнання різних видів мистецтва, інтерпретація художніх образів, досвід емоційних переживань, ціннісне ставлення до мистецтва
2. Художньо-образне, асоціативне мислення під час творчої діяльності в різних видах мистецтва
3. Пізнання себе через взаємодію з різноманітними мистецькими об’єктами;
розвиток емоційного інтелекту
4. Використання інформаційного середовища у власній творчості та художній комунікації
Критерії оцінювання результатів навчання учнів / учениць
1. Пізнання мистецтва, художнємислення
2. Художньо-творча діяльність, мистецька комунікація 3. Емоційний досвід, художньоестетичне ставлення
(наказ МОН від 02.08.2024 № 1093)
Пізнання мистецтва, художнє мислення
Художньо-творча діяльність, мистецька комунікація
Емоційний досвід, художньоестетичне ставлення
Орієнтовна сторінка класного журналу
ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!