Сєрих Л.В. Групи результатів навчання чи групи результатів оцінювання?

Про матеріал

Особливості оцінювання у 7 класі НУШ МИО.

Групи критеріїв оцінювання. Групи результатів навчання. У чому різниця? Що оцінюємо? Як правильно записати в класному журналі й у Свідоцтві досягнень учня / учениці?

Перегляд файлу

image

image

image

image


image

image


ГРУПИ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ МИО

image


image


image


                                Як узгоджуються           ?

групи результатів навчання = групи критеріїв оцінювання


Державний стандарт базової середньої освіти

1.      imageПізнання різних видів мистецтва, інтерпретація художніх образів, досвід емоційних переживань, ціннісне ставлення до мистецтва

2.      Художньо-образне, асоціативне мислення під час творчої діяльності в різних видах мистецтва

3.      Пізнання себе через взаємодію з різноманітними мистецькими об’єктами;

imageрозвиток емоційного інтелекту

4.      Використання інформаційного середовища у власній творчості та художній комунікації

Критерії оцінювання результатів навчання учнів / учениць

1.         Пізнання мистецтва, художнємислення

2.         Художньо-творча діяльність, мистецька комунікація 3. Емоційний досвід, художньоестетичне ставлення

(наказ МОН від 02.08.2024 № 1093)


image


imageimageПізнання мистецтва,  художнє мислення

imageimageХудожньо-творча діяльність, мистецька комунікація

imageimageЕмоційний досвід, художньоестетичне ставлення


image


image
Орієнтовна сторінка класного журналу

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!              image

pdf
Пов’язані теми
Мистецтво, Презентації
Додано
25 листопада 2024
Переглядів
2898
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку