Сєрих Л.В. Групи результатів навчання чи групи результатів оцінювання?

Про матеріал

Особливості оцінювання у 7 класі НУШ МИО.

Групи критеріїв оцінювання. Групи результатів навчання. У чому різниця? Що оцінюємо? Як правильно записати в класному журналі й у Свідоцтві досягнень учня / учениці?

Перегляд файлу

image

image

image

image


image

image


ГРУПИ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ МИО

image


image


image


                                Як узгоджуються           ?

групи результатів навчання = групи критеріїв оцінювання


Державний стандарт базової середньої освіти

1.      imageПізнання різних видів мистецтва, інтерпретація художніх образів, досвід емоційних переживань, ціннісне ставлення до мистецтва

2.      Художньо-образне, асоціативне мислення під час творчої діяльності в різних видах мистецтва

3.      Пізнання себе через взаємодію з різноманітними мистецькими об’єктами;

imageрозвиток емоційного інтелекту

4.      Використання інформаційного середовища у власній творчості та художній комунікації

Критерії оцінювання результатів навчання учнів / учениць

1.         Пізнання мистецтва, художнємислення

2.         Художньо-творча діяльність, мистецька комунікація 3. Емоційний досвід, художньоестетичне ставлення

(наказ МОН від 02.08.2024 № 1093)


image


imageimageПізнання мистецтва,  художнє мислення

imageimageХудожньо-творча діяльність, мистецька комунікація

imageimageЕмоційний досвід, художньоестетичне ставлення


image


image
Орієнтовна сторінка класного журналу

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!              image