СЕКВЕНЦІЯ
Це перенесення мотиву на іншу висоту – вгору чи вниз.
в рамках вихідної збагачена хроматизмами мотив рухається по
тональності звуках незалежно від
тональності
точна неточна
МАЖОРНИЙ НАХИЛ[1] |
МІНОРНИЙ НАХИЛ[2] |
||
іонійський |
еолійський |
||
лідійський |
IV↑ ступінь |
фрігійський |
II↓ ступінь |
міксолідійський |
VII↓ ступінь |
дорійський |
VI↑ ступінь |
локрійський |
II↓ ступінь та IV↑ступінь |
Це гама, яка будується на ступенях заданої тональності, збагачених півтоновими переходами.
МАЖОРНА |
МІНОРНА |
↑ не змінюються III та VI ступені |
↑ та ↓ не змінюються I та V ступені |
↓ не змінюються I таV ступені |
|
Не можна альтерувати (змінювати) тричі поспіль один й той самий ступінь! |
Укладач Кучмась Ф. Ю.