Школа пішохода. ЯДС. Виховна година

Про матеріал
Тема: Яка поведінка на вулиці тобі не зашкодить? Мета: Розширити рівень теоретичних знань формування у молодших школярів правил дорожнього руху; поглибити знання про структуру уроку, сприяти формуванню вміння складати план - конспект уроку із соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі . Завдання: ознайомити учнів з місцями безпечного переходу проїжджої частини дороги, із дорожніми знаками, закріпити і актуалізувати знання учнів про дорожній рух і правила безпечної поведінки на вулицях; розвивати пізнавальні інтереси, уміння орієнтуватися на вулицях міста; виховувати культуру поведінки на вулицях; виховувати в учнів уважність, обережність, ввічливість; розвивати навички командної роботи, спостережливості. Обладнання: таблиці, презентація, відео.
Перегляд файлу

Тема: Яка поведінка на вулиці тобі не зашкодить?

Мета: Розширити   рівень теоретичних знань  формування у молодших школярів правил дорожнього руху;  поглибити  знання про структуру уроку, сприяти формуванню вміння складати план - конспект уроку із соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі .

Завдання: ознайомити учнів з місцями безпечного переходу проїжджої частини дороги, із дорожніми знаками, закріпити і актуалізувати знання учнів про дорожній рух і правила безпечної поведінки на вулицях; розвивати пізнавальні інтереси, уміння орієнтуватися на вулицях міста; виховувати культуру поведінки на вулицях; виховувати в учнів уважність, обережність, ввічливість; розвивати навички командної роботи, спостережливості.

Обладнання: таблиці, презентація, відео.

План викладу:

1. Корисні номери.

2. ПДР.

3. Дорожні знаки.

4. Поведінка на вулиці.

 

Хід заняття

 

  1. Організаційний момент

 

- Я попрошу на нашому уроці не просто слухати, а чути. Не просто дивитись, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати, дружно і плідно працювати.

 

  1. Актуалізація опорних знань

 

- Чи пам’ятаєте ви, які номери потрібно набирати у разі небезпеки?

- Хто закріплений за номером 101? 102? 103? 104?

- Молодці, пам’ятаєте.

 

  1. Повідомлення мети, теми уроку. Мотивація навч. діяльності

 

- А ще, небезпека може нас настигнути й на вулиці. Наприклад, коли ви йдете до школи або додому, або якщо ви навіть на прогулянці.

- Щоб не траплялось небезпечних ситуацій і не було поганих наслідків, потрібно дотримуватись певних правил на вулиці. Тоді ви будете в безпеці.

- Саме сьогодні ми поговоримо про поведінку на вулиці та ознайомимось з важливими дорожними правилами. Ними ви зможете поділитись з друзями та батьками, щоб і вони знали як поводитись правильно на вулиці.

 

  1. Сприймання, засвоєння ЗУН

 

Вправа «Асоціативний кущ»

- Багато хто з вас ходить до школи самостійно, без дорослих, тому ви всі повинні пам'ятати такі правила:

  • шлях до школи вибирайте найбезпечніший, на якому менше переходів через вулицю чи дорогу.
  • коли йдете вулицями міста, будьте обережними! Не поспішайте! Йдіть тільки правим боком тротуару, чи узбіччям.

 

- Які ще правила ви можете назвати? Чи знаєте ви, як потрібно поводитись на вулиці?

 

  • не виходьте на проїзну частину вулиці чи дороги.
  • проходячи повз ворота, будьте особливо обережні! З воріт може виїхати автомобіль.
  • переходь вулицю тільки по пішохідних переходах. Перед тим, як переходити вулицю, подивіться ліворуч. Якщо проїзна частина вільна - йдіть. Дійшовши до середини вулиці, зупиниться. Тепер подивіться праворуч. Якщо проїзна частина вільна, продовжуйте перехід.
  • якщо вулиця регулюється світлофором, обов'язково зверніть увагу на його кольори.

 

- Всі ми є пішоходами, тому повинні знати правила переходу вулиці і дотримуватися цих правил.

- Кожна вулиця має проїзну частину для руху транспорту й тротуар для руху пішоходів. Переходити вулицю можна тільки там, де обладнанні пішохідні переходи.

(показую фото)

Складові дороги. Безпечний перехід | Конспект. Різне

- На малюнку ми бачимо, що діти можуть перейти дорогу по «зебрі». Але обов’язково звертаючи увагу на світлофор.

- Діти, а що ми маємо робити, якщо горить червоне світло ? (показую фото, обговорюємо)

- Якщо зелене? А жовте?

Стенд фігурний "Світлофор" УПДД 0011 — купити в інтернет магазині | Київ,  Харків, Одеса, Львів

- Правильно. І ні в якому разі не можна бігти, потрібно спокійно переходити дорогу.

- А, ось, розгорніть підручник на ст.42 і зверніть увагу на перший знак. Ви його багато разів бачили. Знаєте що він означає?

- Це знак наземного переходу. Чоловічок переходить дорогу по пішохідному переході – це місце, де люди можуть переходити дорогу.

- А наступний що значить? Що це за знак?

- Це знак підземного переходу. Бачимо, що чоловічок спускається зі сходів під землю ніби.

- Ці знаки важливі для пішоходів?

- Так. Вони допомагають нам!

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

- Подивіться на малюнки. Здається чогось не вистачає. Чого саме? (обговорюємо) Тести з ПДР Базовый. Білет # 999, комплект БазовыйКомментарии

Позакласне заняття "Правила переходу перехрестя" | Конспект. Основи здоров'я

- А чи знаєте ви що це за дядько стоїть на дорозі?

- Так, це регулювальник. Він керує рухом на перехресті, якщо світлофори зламані. А раніше їх взагалі не було, тому було багато регулювальників.

- Отже,

 

- Давайте розглянемо перший малюнок. Чи загрожує дівчинці небезпека? Правильно вона переходить дорогу? А що за знак на малюнку?

- На другому малюнку дівчинка правильно вчинила, що вибігла з м’ячем на проїжджу частину? А чому? Що може статись? Що їй потрібно було робити, аби м’яч не вискочив на дорогу?

- На третьому малюнку дитині загрожує небезпека?

- На четвертому мал. хлопчик уважно переходить дорогу? А куди він спускається чи піднімається? Що це за знак?

  1. Закріплення ЗУН

 

- А зараз пропоную зіграти в гру. Уявіть, що ви справжні інспектори дорожнього руху і коли знаєте відповідь на питання , то піднімаєте руку. Будьте уважні!

Гра "Юний інспектор дорожнього руху".

  1. Де повинні ходити пішоходи? (По тротуару).
  2.   Що таке пішохідний перехід? (Місце, де пішоходи можуть переходити вулицю).
  3. Де пішоходи можуть переходити вулицю? (У місцях, де є "зебра", дорожній знак "Пішохідний перехід" або світлофор)
  4. Як позначають пішохідні переходи на вулицях міста? (Білою фарбою наносять широкі лінії, а також знаком "Пішохідний перехід").
  5. Де можна кататися на велосипеді? (На дитячому майданчику, у дворі).
  6.   Чому не можна кататися на велосипеді по тротуару га проїжджій частині?

(На тротуарі це заважає пішоходам, а на проїжджій частині можна потрапити під машину).

  1. Чому не можна виходити на вулицю та гратися на дорозі? (Там їздить багато машин, можна потрапити під машину).
  2. Чому не можна визирати з вікна чи висовувати руки, коли їдете в автобус, тролейбусі або трамваї? (Це дуже небезпечно, може зачепити машина, що проїжджає повз).
  3.   Що робить регулювальник? (Керує рухом на перехресті).

 

- Отже, ми можемо зробити висновок, що ДОРОГА – ЦЕ НЕ ГРА. ПОМИЛКА КОШТУЄ ЖИТТЯ !

 

 

  1. Підсумок уроку

 

- Наш урок добігає кінця, тому скажіть мені, будь ласка, що нового ви дізнались на уроці?

- Що розповісте батькам?

- Чи потрібно дотримуватись правил?

- Вдома з батьками дослідіть, скільки разів ви перетинаєте вулицю, коли йдете до школи. І чи обладнані переходи світлофорами, дорожними знаками? На наступному уроці розповісте.

 

docx
Додано
2 липня 2023
Переглядів
450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку