Заняття «Шлях до мрії чи в прірву?» (Проблема торгівлі людьми)
Для учнів 9-11 класів
Педагог:
/відповіді учнів/
-
А як ви гадаєте, чи існує рабство сьогодні? І хто може стати рабом?
/відповіді учнів/
-
А чи знаєте ви, що найчастіше у рабство потрапляють молоді люди, зокрема і діти! Зараз ми проглянемо відеоролик «Дві маленькі дівчинки»
/перегляд відеоролика https://www.youtube.com/watch?v=qTtMWtXhS1g/
Обговорення змісту відеоролика
Педагог:
-
Де жили дівчатка? Про що вони мріяли?
-
Чому вони повірили людям, які потім продали їх у рабство?
-
Подібне може трапитися із будь-ким, як вберегтися від работорговців?
-
Які є інші способи досягнути своєї мети?
/перегляд відеоролика «Не стань товаром на шляху до мрії» (соціальний ролик проти торгівлі людьми https://www.youtube.com/watch?v=4MgYR6w2bgM/
Обговорення змісту відеоролика
Педагог:
-
Чи нормально мати мрії?
-
Про що мріють дівчата?
-
Діти?
-
Інваліди?
-
Дорослі чоловіки?
-
Що може статися, коли люди довірливо вибирають легкий шлях досягнення мрії?
-
Що може вберегти кожного із нас від рабства?
/перегляд відеоролика «Життя на продаж» (Торгівля людьми) https://www.youtube.com/watch?v=c7uMWQ6uuHQ/
Обговорення змісту відеоролика:
Педагог:
-
Як називають торгівлю людьми сьогодні?
-
Чи є в списку країн, де процвітає работоргівля, Україна?
-
Яка причина того, що люди їдуть на заробітки за кордон та можуть потрапити у рабство?
-
Назвіть усіх учасників «ланцюжка работоргівлі».
-
Якими обіцянками вербувальники заманюють жертв?
-
Що слід зробити відразу ж, коли ви дізналися про випадок работоргівлі?
-
Які наслідки для колишніх невільників?
-
Чого вони потребують найбільше?
-
Як можна запобігти рабству? Назвіть усі озвучені способи.
-
Чи можна віддавати паспорт незнайомцям, або сумнівним людям?
Творче завдання: написати п’ять порад для тих, хто шукає легких грошей. Прочитати вголос.
Домашнє завдання:
1)виготовити листівки та плакати на тему запобігання торгівлі людьми, вписавши туди найкорисніші поради.
2) створити презентацію на тему «Торгівля людьми – сучасне рабство».