" Сім"я" з технології розвитку критичного мислення для старших дошкільників

Про матеріал
Заняття з технології розвитку критичного мислення. (Таблицч З-Х-Д, прийом "Павутинка думок".
Перегляд файлу

Тема   Родина. сім’я

Основні питання теми:

Ознайомлення дітей з поняттями: «рід», «родина», «родовід», «родинні відносини», «сімейні реліквії»

Очікуванні результати:

  • Продовжувати формувати в дітей уявлення про сім’ю як спільноту рідних людей, про приналежність кожного до певної сім’ї.
  • Пояснювати значення терміна  «Родина, сім’я»
  • Висловити своє ставлення до рідних та близьких. Виховувати ціннісне ставлення  до родини, роду, тощо.

Після заняття вихованці зможуть:

Гордитися за свою сім’ю; збагатять свій словникових запас; розширять кругозір.

 

Актуалізація  (до 2-3 хв).

Вихователь зазначає, що ключовим поняттям теми буде «сім’я» і дає змогу дітям припустити, про що йтиметься на занятті, або виявити можливі знання з цієї теми. Поки діти відповідають, вихователь на дошці складається кластер понять заняття.

Діти мають: визначити слова, які характеризують сім’ю.

  Таблиця «З –Х-Д» Далі знання учнів актуалізуємо за допомогою  вправи «Знаємо – Хочемо дізнатись – Дізнались». Вихованці мають пригадати, що їх відомо про своїх батьків.

Мою маму звати…   Улюблені квіти моєї мами…

Мого тата звати….   Ми з татом……

У мене є брат або сестра….  Мої бабуся та дідусь мешкають…

  • А про що можна їх запитати, проаналізувавши спогади інших дітей.

про що хочете дізнатися?

        Осмислення  (до 10 хв).

Спробуємо разом  доповнити ланцюжок сім’ї за допомогою  прийому  «Павутинка думок»

 

.  

 

Кінезіологічна  вправа  «Ліхтарики-зірочки» 

Вправа   «Скажи лагідно».

Мама – матуся, …..  Тато –татусь…..  Бабуся –……

Дідусь- ..    Брат-…….   Сестра-….

Вихователь  продовжує в формі бесіди

- Сім’я, родина. … такі знайомі нам слова. Що таке родина? Хто входить до її складу?

G:\Новая папка\хочу собаку\images (7).jpgG:\Новая папка\хочу собаку\images (8).jpgG:\Новая папка\хочу собаку\images (9).jpg 

Так родина – це  не тільки люди, що проживають під одним дахом. Це єдність рідних людей, які представляють покоління – від старшого до наймолодшого члена сім’ї.

Рід – група осіб, кровно пов’язаних між собою, що виводять своє походження від одного предка. Наші  предки уявляли життя людей на землі, як велетенське дерево Роду.

      «Калейдоскоп думок» вихователь  зачитує вихованцям і просить проаналізувати

 «Людина без сім’ї, що дерево без плодів»

 «Людина без братів і сестер – самотнє дерево»

 «Дерево тримається корінням, а людина сім’єю»

Рефлексія (до 5 хв).

Доповніть  речення

Я хочу похвалити себе за те, що на сьогоднішньому занятті….

Сьогодні я побачив, почув, зрозумів, дізнався….

 

        

 

 

docx
Додано
21 березня 2021
Переглядів
344
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку