Сімейна (домашня) освіта як альтернативна форма здобуття загальної середньої освіти. Доповідь на засідання Педагогічної ради. КЗ «Первомайський ліцей №5 Первомайської міської ради. Харківської області»вчителя Чернушенко Т.І.
Номер слайду 2
Родина - це те, що формує людину як особистість.
Номер слайду 3
Словничок. Homeschooling – домашня освіта. Homeschooler – здобувач освіти вдома
Номер слайду 4
Традиційний метод навчання. Щоденні заняття за шкільною програмою;Можливе залучення репетиторів;Вільний час для відвідування гуртків, спортивних секцій, вивчення додаткових іноземних мов, музичної освіти
Номер слайду 5
Тематичний метод
Номер слайду 6
Метод Шарлотти Мейсон
Номер слайду 7
Вальдорфська педагогіка. Діти мають безмежні можливості;їх природне мислення спрямоване на всебічне дослідження навколишнього світу.
Номер слайду 8
Еклектичний підхід. Орієнтація на інтереси та потреби дитини в даний момент його розвитку.
Номер слайду 9
Анскулінг, або «ненавчання». Дитина-анскулер сама обирає тему для вивчення, інтерес до якої виникає в даний момент його розвитку.
Номер слайду 10
Нонскулінг. Діти-нонскулери можуть як завгодно довго грати в комп'ютерні ігри або дивитися телевізор, самі вибирають час, коли сідати за стіл або йти спати.
Номер слайду 11
Недолікивідсутність колективу: дитина не вчиться працювати в команді;немає досвіду виступів на публіці і відстоювання своєї думки перед однолітками;у дитини немає стимулу робити домашнє завдання кожен день;високі вимоги до педагогічних і спеціальних компетенцій батьків.
Номер слайду 12
Перевагиможливість розтягувати процес навчання або, навпаки, проходити програму декількох класів за один рік; дитина вчиться розраховувати тільки на себе і тільки на свої знання; можливість більш поглибленого вивчення предметів, які цікавлять; дитина на деякий час позбавлена шкідливого впливу (хоча багато психологів вважають це недоліком); батьки можуть коригувати недоліки шкільної програми.