Сімейна форма навчання Підсумкова контрольна робота №4 з української літератури 6 клас Леся Воронина Леонід Глібов Степан Руданський Павло Глазовий

Про матеріал
визначити рівень знань, вмінь та навичок учнів за допо¬могою запропонованих завдань з теми Леся Воронина Леонід Глібов Степан Руданський Павло Глазовий
Перегляд файлу

Сімейна форма навчання

Підсумкова контрольна робота №4 з української літератури   6 клас

 

Леся Воронина

Леонід Глібов

Степан Руданський

Павло Глазовий

 

1 варіант

 

Початковий рівень  3 б.

1.Через дивну зачіску, Сашка Смика прозвали 

А Кульбабкою

Б Метеликом

В Кактусом

Г Смичком

2. Яким чином Клим Джура опинився в ТТБ? 

А потрапив в кіностудію

Б провалився в люк

В на машині

Г на інопланетному кораблі

3. Вхід до секретного штабу прибульців знаходився

А у школі

Б у магазині

В у бібліотеці

Г у банку

4. Прибульці звались

А синьомордами

Б чорномордами

В зеленомордами

Г червономордами

5. Клим подорожував у часі і просторі на

А червоному запорожці

Б жовтому запорожці

В червоних жигулях

Г жовтих жигулях

6. Без магічних можливостей, прибульці – це звичайнісінькі

А жаби

Б метелики

В мухи

Г змії

 

Середній рівень  4б.

7. Установіть відповідність

 

Герої                                                                                    Автор твору

1.Бабуся Соломія, Сашко Смик, Клим Джура           А Павло Глазовий

2.Заморські гості, муха, старий павук                        Б  Леся Воронина

3.Щука, Лисиця, Осли, стара Шкапа                          В Степан Руданський

4.Чумак, гуменний, дідич, запорожці                         Г Леонід Глібов

 

 

 

 

 

8.Установіть відповідність

 

Жанр                                                   Ознаки

1.Гумореска                      А сюжет

2.Співомовка                    Б мораль

3. Байка                             В інверсія

4.Повість                           Г іронія

                                           Д сатира

 

Достатній рівень

9. Будова байки складається з …

 

10. «Їздив дідич за границю»- цей прийом називається …

 

Високий рівень

11. Дайте розгорнуту відповідь на питання (6-8 речень)Які вади викривають байки Л.Глібова? Кого або що засуджує автор?

Чого вчать твори Леоніда Глібова?

Проаналізуй байку«Муха і Бджола», яка іі мораль?

docx
Додано
11 квітня
Переглядів
779
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку