Календарно-тематичне планування з Історії України (52 год) та Всесвітньої історії (35 год)11 клас |
|
||||
Історія України |
Всесвітня історія |
|
|||
№ |
Тема |
Дата |
№ |
Тема |
Дата |
|
|
|
1 |
Вступ. Завдання і структура курсу. (повторення) |
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ І «ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ» |
|
|
|
|
2 |
Створення нової системи міжнародних відносин. Створення ООН. Загальна декларація з прав людини |
|
|
|
|
3 |
Формування біполярного світу. Початок Холодної війни. |
|
1 |
Вступ. Завдання і структура курсу. (повторення) |
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ І «УКРАЇНА В ПЕРШІ ПОВОЄННІ РОКИ» |
|
|
||
2 |
Адміністративно-територіальні зміни й зовнішньополітична діяльність УРСР |
|
|
|
|
3 |
Внутрішньополітична й економічна ситуація в УРСР |
|
|
|
|
4 |
Політика радянізації та репресії в західних областях УРСР |
|
|
|
|
5 |
Депортації українців і українок у 1944—1951 рр.:причини, етапи, наслідки |
|
|
|
|
6 |
Практичне заняття: Повсякденне життя повоєнних років |
|
|
|
|
7 |
Культура в перші повоєнні роки |
|
|
|
|
8 |
Узагальнення знань за розділом І «Україна в перші повоєнні роки» |
|
|
|
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ II «ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: |
|
|
|
|
4 |
Тенденції економічного і соціального розвитку держав Північної Америки та Західної Європи |
|
|
|
|
5 |
Тенденції політичного розвитку держав Північної Америки та Західної Європи |
|
|
|
|
6 |
США та Канада |
|
|
|
|
7 |
Велика Британія та Франція |
|
|
|
|
8 |
ФРН та Італія |
|
|
|
|
9 |
Практичне заняття. Процеси демократизації в країнах Західної Європи та Америки в |
|
|
|
|
10 |
Узагальнення знань за розділом І «Облаштування післявоєнного світу» і розділом II |
|
|
РОЗДІЛ II «УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ» |
|
|
||
9 |
УРСР на початку десталінізації |
|
|
|
|
10 |
Суспільно-політичне життя у 1950—1960-ті рр |
|
|
|
|
11 |
Розвиток економіки у 1950—1960-ті рр |
|
|
|
|
12 |
Опозиційний рух. «Шістдесятництво» |
|
|
|
|
13 |
Зміни в освіті. Зросійщення (росіянізація, русифікація). |
|
|
|
|
14 |
Розвиток культури та духовного життя |
|
|
|
|
15 |
Узагальнення знань за розділом II «Україна в умовах десталінізації» |
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ III «УКРАЇНА В ПЕРІОД ЗАГОСТРЕННЯ |
|
|
|
|
|
КРИЗИ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ» |
|
|
|
|
16 |
Наростання кризових явищ у суспільно-політичному житті республіки |
|
|
|
|
17 |
Економічна ситуація в УРСР періоду «застою» |
|
|
|
|
18 |
Зміни в соціальній та національній структурі населення |
|
|
|
|
19 |
Опозиційний рух |
|
|
|
|
20 |
Розвиток культури й духовного життя |
|
|
|
|
21 |
Практичне заняття . Конституції УРСР: «сталінська» і «розвиненого соціалізму» |
|
|
|
|
22 |
Український самвидав: теми, ідеї, автори. |
|
|
|
|
23 |
Практичне заняття . Повсякденне життя в місті та селі: переваги і проблеми (на прикладі |
|
|
|
|
24 |
Узагальнення знань за розділом III «Україна в період загострення кризи радянської системи» |
|
|
|
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ III «ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ: |
|
|
|
|
ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ» |
|
|
|
|
|
11 |
Особливості розвитку країн Центрально-Східної Європи в другій половині 1940-х — першій |
|
|
|
|
12 |
Країни Центрально-Східної Європи в другій половині 1950-х — 1960-х рр. |
|
|
|
|
13 |
Країни Центрально-Східної Європи в 1970—1980-х рр. |
|
|
|
|
14 |
Країни Центрально-Східної Європи в 1990-х рр. — на початку XXI ст. |
|
|
|
|
15 |
Практичне заняття. Вплив політичних процесів у СРСР |
|
|
|
|
16 |
Узагальнення знань за розділом III «Держави Центрально- Східної Європи: трансформаційні |
|
|
РОЗДІЛ ІV «ВІДНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ» |
|
|
||
25 |
Початок «перебудови» в СРСР і УРСР |
|
|
|
|
26 |
Поглиблення кризових явищ в економіці. Шахтарський страйк 1989 р. |
|
|
|
|
27 |
Політичні реформи |
|
|
|
|
28 |
Зростання громадської активності українського суспільства. |
|
|
|
|
29 |
Проголошення Декларації про державний суверенітет України |
|
|
|
|
30 |
Проголошення Україною незалежності |
|
|
|
|
31 |
Практичне заняття: Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії |
|
|
|
|
32 |
Узагальнення знань за розділом IV «Відновлення незалежності України» |
|
|
|
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ IV «ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ, |
|
|
|
|
|
ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ: ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ» |
|
|
|
|
17 |
Японія |
|
|
|
|
18 |
Китай |
|
|
|
|
19 |
Індія |
|
|
|
|
20 |
Близькосхідний конфлікт і спроби його врегулювання |
|
|
|
|
21 |
Країни Африки |
|
|
|
|
22 |
Країни Латинської Америки |
|
|
|
|
23 |
Практичне заняття. Моделі інноваційного розвитку нових азіатських незалежних держав |
|
|
|
|
24 |
Узагальнення знань за розділом IV «Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір |
|
|
РОЗДІЛ V «СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ ЯК |
|
|
|
|
|
НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ» |
|
|
|
|
33 |
Державотворчі процеси в перші роки незалежності |
|
|
|
|
34 |
Україна в 1994—1999 рр. |
|
|
|
|
35 |
Політичні процеси в Україні в 1999—2005 рр. «Помаранчева революція» |
|
|
|
|
36 |
Економічний розвиток України в 1992—2005 рр. |
|
|
|
|
37 |
Зміни в сільському господарстві. Специфіка приватизації. |
|
|
|
|
38 |
Етносоціальні процеси та рівень життя населення |
|
|
|
|
39 |
Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, |
|
|
|
|
40 |
Узагальнення знань за розділом V «Становлення України як незалежної держави» |
|
|
|
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ V «МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ» |
|
|
|
|
25 |
Початок «холодної війни». |
|
|
|
|
26 |
Міжнародні відносини в 1970—1980-ті рр. |
|
|
|
|
27 |
Завершення «холодної війни». Міжнародні відносини наприкінці XX — на початку XXI ст. |
|
|
|
|
28 |
Практичне заняття. Війни у В'єтнамі та Афганістані та їх вплив на міжнародні відносини |
|
|
|
|
29 |
Узагальнення знань за розділом V. «Міжнародні відносини» |
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ VI «ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА» |
|
|
|
|
30 |
Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. |
|
|
|
|
31 |
Розвиток науки і техніки |
|
|
|
|
32 |
Основні тенденції розвитку літератури і мистецтва у другій половині XX — на початку XXI ст. |
|
|
|
|
33 |
Практичне заняття. Модерне (індустріальне) та постмодерне (постіндустріальне, |
|
|
|
|
34 |
Узагальнення знань за розділом VI «Повсякденне життя і культура» |
|
|
РОЗДІЛ VI «ТВОРЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНИ» |
|
|
|
|
41 |
Суспільно-політичне та економічне життя України в 2005—2010 рр. |
|
|
|
|
42 |
Угода про асоціацію між Україною та ЄС. Безвізовий режим для громадян України в країни ЄС. |
|
|
|
|
43 |
Україна в 2010—2014 рр. Революція Гідності |
|
|
|
|
44 |
Україна в системі міжнародних відносин взимку 2013-2014 рр. |
|
|
|
|
45 |
Російська збройна агресія |
|
|
|
|
46 |
Реакція світової спільноти на збройну агресію Росії. Санкції проти Росії. Мінські угоди. |
|
|
|
|
47 |
Культурне життя. . Реформи в освіті. Тенденції в розвитку науки. |
|
|
|
|
48 |
Релігійне Створення Православної церкви. Надання Томосу. |
|
|
|
|
49 |
Українці у світі. Зв’язки з українською діаспорою. |
|
|
|
|
50 |
Практичне заняття. Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в період |
|
|
|
|
51 |
Узагальнення знань за розділом VI «Творення нової України» |
|
|
|
|
52 |
Узагальнення до курсу «Історія України» (повторення) |
|
|
|
|
|
|
|
35 |
Узагальнення до курсу «Всесвітня історія» (повторення) |
|