Синхронізоване календарно-тематичне планування з історії для 8 класу
Історія України (2.5години на тиждень, 86 – на рік) Підручники: ) Гісем «Історія України.8 клас» Всесвітня історія (2 години на тиждень, 70 – на рік) Гісем «Всесвітня історія. 8 клас»
Згідно оновленої програми для учнів 5 – 9 класів: «Історія України. Всесвітня історія. 5–9 класи», затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 21.02. 2019 № 236
Історія України № |
Всесвітня історія № |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
|
1-2 |
ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП Повторення. Середні віки в історії Європи Середні віки в історії та України. |
|
|
3-4 |
Вступ. Поняття і періодизація Нового часу (Модерної доби). Ранній Новий час |
|
|
|
|
Розділ I. Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин |
|||
5-6 |
Відкриття європейців |
|
|
|
7-8 |
Колонізація Нового Світу. Наслідки та значення Великих географічних відкритті |
|
|
|
9-10 |
Матеріальний світ і суспільство |
|
|
|
11 |
Повсякденне життя населення Західної Європи |
|
|
|
12-13 |
Практичне заняття. Підготувати і представити групове повідомлення (презентацію) на тему «Цивілізації доколумбової Америки (ацтеки, майя, інки)» |
|
|
|
14 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
|
|
Розділ II. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі
|
||||
15 |
Гуманізм. Високе Відродження |
|
|
|
16-17 |
Реформація в Німеччині |
|
|
|
18-19
|
Поширення Реформації та Контрреформації в Європі |
|
|
|
20 |
Культура епохи Бароко. |
|
|
|
21 22 |
Народження нової європейської науки Практичне заняття за розділом 2 |
|
|
|
23 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
|
|
Розділ III. Держави Західної та Центральної Європи в XVI—XVII ст. |
||||
24-25 |
Становлення абсолютної монархії у Франції |
|
|
|
26 |
Завершення формування абсолютної монархії у Франції |
|
|
|
27 |
Володіння Габсбургів.
|
|
|
|
28-29 |
Національновизвольна війна в Нідерландах |
|
|
|
30-31 |
Англія у XVI- XVII cт. |
|
|
|
32 |
Англійська революція |
|
|
|
33-34 |
Річ Посполита: шляхетська демократія. |
|
|
|
35
|
Міжнародні відносини в XVI — першій половині XVII ст. |
|
|
|
36 |
Тридцятилітня війна |
|
|
|
37-38 |
Практичне заняття. Укласти і представити історичний портрет одного з монархів XVІ–XVІІІ ст. (на вибір учителя або учнів). |
|
|
|
39 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
|
|
Розділ 1. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РЕЧІ ПОСПОЛИТОЇ (XVI – перша половина XVII ст.) |
|||
1-2 |
|
Українські землі у складі Речі Посполитої XVІ ст- п.п XVІ І с |
|
|
3 |
|
Соціальна структура суспільства в Україні XVІ ст. |
|
|
4 |
|
Економічне життя села і міста: фільварки,цехи.Торгівля . |
|
|
5 |
Люблінська унія 1569 р. та її вплив на українське суспільство. |
|
|
|
6 7 |
Криза православної церкви у XVІ ст. Пересопницьке Євангеліє . Православні братства |
|
|
|
8 9 |
|
Берестейська унія та її наслідки. Реформи Петра Могили. |
|
|
10 |
Культурно-освітнє життя . Книговидання. |
|
|
|
11 |
Містобудування, архітектура, образотворче мистецтво XVІ – першої половини XVІІ ст |
|
|
|
12 |
Практичне заняття. Повсякденне життя представників основних верств українського суспільства XVІ – першої половини XVІІ ст.; |
|
|
|
13 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
. |
|
|
|
|
||||
– |
Розділ 2. СТАНОВЛЕННЯ КОЗАЦТВА (ХVІ – перша половина ХVІІ ст.) |
|||
14-15 16 |
|
Походження українського козацтва. Козацькі зимівники та поселення. Дмитро Вишневецький. Перші січі. |
|
|
17 18 |
Реєстрове козацтво. Становлення козацького стану. Козацькі повстання кінця ХVІ ст |
|
|
|
19 20 |
Походи козаків першої чверті ХVІІ ст. Петро Конашевич-Сагайдачний |
|
|
|
21 22 |
Козацько-селянські повстання 20–30-х років ХVІІ ст. «Ординація Війська Запорозького». |
|
|
|
23 |
Практичне заняття. Військове мистецтво, традиції та побут українського козацтва |
|
|
|
24 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
Розділ 3. НАЦІОНАЛЬНО-ВИЗВОЛЬНА ВІЙНА УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ середини XVII ст |
|||
25 26 |
|
Причиини та початок Національно-визвольної війни. Богдан Хмельницький. Козацько-кримський союз. |
|
|
27 28 |
Події 1648–1649 рр. Зборівський договір. Утворення української козацької держави–Гетьманщини. |
|
|
|
29 |
Події 1650–1651 рр. |
|
|
|
30 |
. Події 1652–1653 рр. |
|
|
|
31-32 33 |
Міжнародні відносини.Українсько-московський договір 1654 р. Воєнно-політичні події 1654–1657 рр. |
|
|
|
34-35 |
Практичне заняття.Порівняльна характеристика особистих якостей, політичних позицій та військово-політичної діяльності І. Богуна, А. Киселя, та Я. Вишневецького |
|
|
|
36 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
Розділ IV. Османська імперія. Держави Східної Європи в XVII—XVIII ст. |
|||
40-41 |
Османська імперія у XVI- XVII cт. |
|
|
|
42-43 |
Московська держава |
|
|
|
44-45 |
Поява Російської імперії Практичне заняття. Дати оцінку суперечливого характеру реформ Петра І. |
|
|
|
46-47 |
Річ Посполита у другій половині XVII — XVIII ст |
|
|
|
48 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
|
|
– |
Розділ 4. КОЗАЦЬКА УКРАЇНА наприкінці 50-х років ХVІІ – на початку ХVІІІ ст. |
|||
37 |
|
Гетьманщина за правління Івана Виговського |
|
|
38-39 |
Розкол Гетьманщини. |
|
|
40 |
|
Боротьба за гетьманську булаву у Лівобережній Україні |
|
|
41-42
43-44 |
Лівобережна та Правобережна Гетьманщини у другій половині 60-70-х роках ХVІІ ст. Чигиринські походи.Бахчисарайський мирний договір 1681 р. «Вічний мир» |
|
|
|
45 |
Правобережна Україна Гетьманщини в останній чверті ХVІІ ст. |
|
|
|
46 |
Заселення і розвиток Слобідської України. |
|
|
|
47-48 |
Запорозьке козацтво. Іван Сірко |
|
|
|
49-50 51-52 |
Гетьманщина за правління Івана Мазепи. Північна війна. Полтавська битва |
|
|
|
53-54 |
Гетьманування Пилипа Орлика |
|
|
|
55 56 57-58 |
Церковне життя . Освіта Архітектура та образотворче мистецтво. Практичне заняття.Аналіз Гадяцької угоди |
|
|
|
59 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
Розділ 5. ЕПОХА ПРОСВІТНИЦТВА |
|||
49-50 |
Просвітництво та промислова революція |
|
|
|
51-52 |
Освічений абсолютизм |
|
|
|
53-56 |
Міжнародні відносини XVIII ст. |
|
|
|
57-58 59-60 |
Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність. Утворення США |
|
|
|
61-62 |
Практичне заняття. Повсякденне життя в країнах Західної Європи у ХVІІІ ст. |
|
|
|
Розділ 6. СХІДНИЙ СВІТ У ХVІ–ХVІІІ ст. |
||||
63-64 65-
|
Китай в XVI—XVIII ст.
Японія в XVI—XVIII ст.
|
|
|
|
66-67 68-69 |
Індія в XVI—XVIII ст. Персія в XVI—XVIII ст.
|
|
|
|
70 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання за розділами 5 і 6 |
|
|
|
Розділ 5. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ в 20–90-х роках ХVІІІ ст.
|
||||
60-61 |
|
Імперський наступ на автономію Гетьманщини |
|
|
62-63 |
Лівобережна в 20-40 рр ХVІІІ ст. |
|
|
|
64-65 |
Ліквідація гетьманства і козацького устрою в Україні. |
|
|
|
66-67 68-69 |
Південна Україна. Ліквідація Запорозької Січі |
|
|
|
70-71 72-73 |
Правобережна Україна у другій половині ХVІІІ ст. Західна Україна землі у другій половині ХVІІІ ст. |
|
|
|
74-75 |
Освіта і наука. Києво-Могилянська академія. Григорій Сковорода |
|
|
|
76 |
Архітектура . Образотворче мистецтво. Музика |
|
|
|
77-78 |
Практичне заняття Козацькі літописи ХVІІ ХVІІІ ст як історичні джерела
|
|
|
|
79 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
|
|
Узагальнення до курсу. Історія України в контексті епохи раннього нового часу. |
||||
80 81 82 |
|
Здобутки українського суспільства. Особливості суспільного життя України ХVІ–ХVІІІ ст. Внесок України у формування європейської цивілізації. |
|
|
83-85 |
Практичне заняття. На підставі укладеної протягом навчального року синхронізованої хронологічної таблиці «Європа в Ранньомодерну добу» сформулювати висновок про місце тогочасної України в загальноєвропейських політичних, господарських і культурних процесах. |
|
|
|
86 |
Узагальнення. |
|
|