Синхронізація курсів історії України та всесвітньої історії в 11 класі
Клас |
Предмет |
Розділ навчальної програми |
11 |
Історія України |
Повторення. Вступ |
Всесвітня історія |
Розділ 1. Повоєнне облаштування світу |
|
Історія України |
Розділ 1. Україна в перші повоєнні роки |
|
Всесвітня історія |
Розділ 2. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства |
|
Історія України |
Розділ 2. Україна в умовах десталінізації |
|
Історія України |
Розділ 3. Україна в період загострення кризи радянського ладу |
|
Всесвітня історія |
Розділ 3. Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси |
|
Історія України |
Розділ 4. Відновлення незалежності України |
|
Всесвітня історія |
Розділ 4. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку |
|
Історія України |
Розділ 5. Становлення України як незалежної держави |
|
Всесвітня історія |
Розділ 5. Міжнародні відносини |
|
Всесвітня історія |
Розділ 6. Повсякденне життя та культура |
|
Історія України |
Розділ 6. Творення нової України |
|
Всесвітня історія |
Узагальнення до курсу |
Дата
|
Історія України
|
Всесвітня історія |
Зміст навчального матеріалу |
Примітка |
Домашнє завдання |
|
1 |
|
Вступне діагностичне повторення (1 година) Україна і світ на порозі ХХ ст.: основні тенденції соціально-економічного, політичного та культурного розвитку ХХ ст. у світовій історії. Періодизація історії України ХХ століття |
|
|
|
|
1
2 |
Розділ 1.Облаштування повоєнного світу (2 години) Вступне коригуюче повторення Ялтинсько – Потсдамська система міжнародних відносин. ООН. Реалізація завдань ООН
Початок холодної війни |
|
|
|
2
3
4
5
6
7
8
9 |
|
Розділ 1. Україна в перші повоєнні роки (8 годин) Адміністративно-територіальні зміни й зовнішньополітична діяльність УРСР
Масові депортації та операція «Вісла»
Політика радянізації та репресії в західних областях УРСР
Практичне заняття № 1 «Вирвані з коренем. Депортації українців і українок у 1944-1951 р.р.: причини, наслідки (на підставі досліджених док. джерел»
Внутрішньополітична й економічна ситуація в УРСР
Культура в перші повоєнні роки
Практичне заняття № 2 «Людський вимір війни: демографічні зміни в УРСР. Повсякденне життя повоєнних років»
Узагальнення. Тематичний контроль № 1 до розділу 1 |
|
|
|
|
3
4
5
6
7
8
9
10 |
Розділ 2. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства (8 годин) Постіндустріальне ( інформаційне) суспільство
Боротьба за громадянські права меншин. Практичне заняття № 1 «Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального світу»
Транснаціональні корпорації. НТР. Різні моделі ринкового господарства
Німеччина: від «економічного дива» до об’єднання країни
Італія і Франція у др. половині ХХ- на початку ХХІ ст.
Від ЄЕС до ЄС
Роль США у міжнародних відносинах у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст. Узагальнення та тематичний контроль № 1 до розділів № 1 та № 2 |
|
|
|
10
11
12
13
14
15
16
17 |
|
Розділ 2 Україна в умовах десталінізації» (8 годин) УРСР на початку десталінізації
Суспільно-політичне життя у 1950-1960-ті рр.
Практичне заняття № 3 «Входження Кримської області до складу УРСР: міфи та реальність» (дослідження документів)
Розвиток економіки у 1950-1960-ті рр.
Опозиційний рух «Шістдесятництво»
Розвиток культури та духовного життя
Практичне заняття № 4«Феномен українського шістдесятництва»
Узагальнення. Тематичний контроль № 2 до розділу 2 |
|
|
|
18
19
20
21
22
23
24
25
26 |
|
Розділ 3 «Україна в період системної кризи радянського ладу» (9 годин) Наростання кризових явищ у суспільно-політичному житті республіки
Опозиційний рух
Практичне заняття № 5 «Українські дисиденти – виклик системі»
Економічна ситуація в УРСР період «застою»
Зміни в соціальній та національній структурі населення
Розвиток освіти та науки (семінар)
Розвиток літератури та мистецтва (семінар)
Урок-батл «Епоха Брежнєва – стабільність чи деградація?»
Узагальнення. Тематичний контроль № 3 |
|
|
|
|
11
12
13
14
15
16
17
|
Розділ 3. Держави Центрально – Східної Європи: трансформаційні процеси (7 годин) Результати Другої світової війни для народів Центрально – східної Європи. Особливості розвитку Болгарії та Югославії.
Сталінська модель соціалізму та її втілення в Угорщині, Румунії та Польщі
Сталінська модель соціалізму в Чехословаччині. Практичне заняття № 2. «Празька весна» 1968 року.
СРСР: від епохи Сталіна до перебудови
«Оксамитові революції» в країнах Східної Європи. Розпад СРСР, Югославії та Чехословаччини. Росія наприкінці ХХ- на початку ХХІ ст. Політична, економічна, ідеологічна експансія Росії в регіоні.
Узагальнення та тематичний контроль № 2 до розділу № 3 |
|
|
|
27
28
29
30
31
32
33
|
|
Розділ 4 «Відновлення незалежності України» (7 годин) Початок «перебудови» в СРСР і УРСР
Поглиблення кризових явищ в економіці. Шахтарський страйк 1989
Зростання громадської активності українського суспільства.
Проголошення Декларації про державний суверенітет України
Проголошення незалежності України.
Практичне заняття№ 6 8. «За живе...» Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії
Урок узагальнення і тематичного контролю № 4 з теми: «Відновлення незалежності України». |
|
|
|
|
18
19
20
21
22
23
24
25 |
Розділ 4. Країни Азії, Африки, Латинської Америки: вибір шляхів розвитку (8 годин) Японія у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст.
Китай у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст.
Індія і Пакистан у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст.
Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема.
Ісламська революція в Ірані. «Арабська весна». Терористична діяльність
Латинська Америка у другій половині ХХ-на початку ХХІ ст.
Африка у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст.
Узагальнення та тематичний контроль № 3 з елементами практичної роботи № 3 «Сучасні країни Азії: діалог західної та східної цивілізації» (твір-есе) до розділу № 4 |
|
|
|
34
35
36
37
38
39
40 |
|
Розділ 5 «Становлення України як незалежної держави» (7 годин) Державотворчі процеси в перші роки незалежності Україна в 1994—1999 рр. Конституція 1996 р.
Стан економіки
Зовнішня політика та міжнародні зв'язки України у 1992—2005 рр.
Помаранчева революція
Суспільно-політичне та економічне життя України
Практичне заняття №9. Основний закон України: умови створення, аналіз основних положень
Урок узагальнення і тематичного контролю № 5 з теми: «Становлення України як незалежної держави» |
|
|
|
|
26
27
28
29 |
Розділ 5. Міжнародні відносини (4 години) Динаміка Холодної війни.
Період «розрядки» в міжнародній політиці
Проблема міжнародного тероризму. Агресія Російської Федерації проти України.
Практичне заняття № 4 «Пам’ятаємо, але не пишаємось» (війни у В’єтнамі та Афганістані та їх вплив на міжнародні відносини) |
|
|
|
|
30
31
32
33
34
35 |
Розділ 6. Повсякденне життя і культура (6 годин) Розвиток науки і техніки. НТР
Розвиток літератури і мистецтва: домінуючі тенденції. Спорт у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст.
Основні тенденції розвитку світу у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст.
Практичне заняття № 5 «Проект у стилі модерн»
Узагальнення та тематичний контроль № 4 до розділів №5 та № 6
Підсумковий урок |
|
|
|
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50 51
52 |
|
Розділ 6.Творення нової України (12 годин) Україна в 2010—2014 рр. Революція Гідності
Україна в системі міжнародних відносин взимку 2013-2014 рр.
Російська збройна агресія
Культурне та релігійне життя
Практичне заняття 10 . Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в період гібридних війн
Урок узагальнення і тематичного контролю з теми № 6: «Творення нової України»
Повторення матеріалу
Повторення матеріалу
Повторення матеріалу
Повторення матеріалу Повторення матеріалу
Підсумковий урок |
|
|