Синопсис з включенням інтегрованих занять.

Про матеріал
Планування освітнього процесу в ЗДО з включенням інтерованих занять. Тема: Осінь завітала. Старша вікова група. Інтегруються заняття: ➢ Логіко-математичний розвиток: «Подорож до золотої Осені» ➢ Ознайомлення з природним довкіллям: «Різнобарвна осінь» ➢ Художньо- продуктивна діяльність: «Картина осені» ➢ Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування: «У гості до осені»
Перегляд файлу

Синопсис освітнього проєкту.

Тема: «У світі професій»

Старша вікова група.

Інтегруються заняття:

  Логіко-математичний розвиток: - «Всі професії важливі»

Ознайомлення з природним довкіллям: «І в саду, і на городі»

Художньо- продуктивна діяльність: «Малювання з натури хлібобулочних виробів»

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування: «У світі професій»

Мета:

 ▪ Закріплювати знання про суміжні числа, дроби, складові частини задачі, вміння рахувати до 20 (прямий, зворотний, парами), вирішувати приклади на додавання/віднімання у межах 10, орієнтуватись на аркуші паперу в клітинку (графічний диктант) та в просторі; розвивати вміння порівнювати, аналізувати, класифікувати, систематизувати, узагальнювати, абстрагувати істотні для певної ситуації ознаки від неістотних; сприяти індивідуальному самовираженню дітей та бажанню дітей самостійно та нестандартно міркувати, обґрунтовувати свою точку зору; розширити знання дітей про професії, виховувати повагу до людей різних професій, розвивати почуття відповідальності; розвивати мотивацію, наполегливість, прагнення доводити розпочату справу до кінця.

 ▪ Закріпити знання дітей про працю дорослих. Уточнити уявлення про найбільш доступні й необхідні для розвитку їх соціального досвіду види праці дорослих. Простежити взаємозалежність у роботі людей різних професій; необхідність виконання своїх трудових обов′язків для отримання потрібного результату;

 ▪ удосконалювати навички створення композиції на аркуші паперу; запропонувати дітям застосовувати різні прийоми малювання для створення виразного малюнка; розвивати навички малювання кольоровими олівцями, сангіною, пастеллю; розвивати почуття композиції; збагачувати словник дітей

 ▪ Закріпити знання дітей про професії (лікар, водій, продавець, вихователь, листоноша і т. Д., Про знаряддя праці; формувати вміння складати зв'язний розповідь за допомогою схеми; розучити вірш «Мій ведмедик» за допомогою мнемотаблиці.

Очікувані результати:

діти зможуть:

 - розширять свої знання про професії та знаряддя праці;

- розучать вірш «Мій ведмедик»;

 - закріплять знання про суміжні числа;

- навчаться рахувати до десяти;

- навчаться аналізувати та порівнювати;

- навчаться обгрунтовувати свою думку;

 - розвивати почуття відповідальності;

- розвивати мотивацію;

 - виховувати почуття гордості за своїх батьків;

- поважати працю дорослих ;

- наслідувати працю дорослих у посильній їм діяльності.

Обладнання:

 проектор, інтерактивна дошка, ноутбук, картинки із зображеннями станцій на слайдах, слайди з професіями,, конверти, картки із зображенням професій (лікар, продавець, вихователь, водій, схема «Професії», мнемотабліца «Мій ведмедик» на слайдах, предметні картинки знарядь праці лікаря, продавця, вихователя, водія, листоноші.

Методи навчання:

 Словесні: розповідь, пояснення, бесіда .

Наочні: ілюстрація, демонстрація.

Практичні: малювання за допомогою гуаші; розпізнавання геометричних фігур, робота з муляжами; перегляд презентації.

Форми роботи на занятті: індивідуальна робота, фронтально-колективна робота, групова робота.

Навчальні центри:

1. Центр математики – це центр, у якому діти навчаються додавати і віднімати, множити і ділити за допомогою роздаткового матеріалу, навчаються логічно мислити, послідовно формують позитивні математичні знання та розвивають математичні вміння, безпосередньо взаємодіючи з оточуючим світом. Вони засвоюють і реорганізують ці знання шляхом простих вправ у звичайних діях реального життя.

2. Центр читання і письма – це центр, в якому діти навчаються писати, читати, слухати та говорити. Цей центр є надзвичайно важливим для дітей в подальшому житті.

3. Центр природознавства – це центр, в якому діти пізнають навколишній світ за допомогою дослідів, які проводять на уроках та спостерігають протягом певного періоду. У дітей розвивається уява та мислення. Проведення дослідів надзвичайно зацікавлюють та заохочують до роботи учнів.

Ключові компетентності, які сформуються у кінці дня:

Комунікативна, соціальна, загальнокультурна, здоров’язбережувальна, діяльнісна, мовна компетентність.

 Формувальне оцінювання:

 Обговорення у парах. Це одна з багатьох стратегій формувального оцінювання. Вихователь ставить запитання, а діти оголошують свої відповіді. Вихователь має можливіть почути кожну дитину. Це дозволяє педагогу отримати цінні уявлення про рівні розуміння дітьми заданої теми.

docx
Додав(-ла)
Якоб'юк Олена
Додано
13 грудня 2020
Переглядів
606
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку