РОЗШИРЕННЯ ПУБЛІКАЦІЙ ЧЛЕНІВ ТМОПІДВИЩЕННЯ КІЛЬКОСТІ ПРОСВІТНИЦЬКА РОБОТА ЗАКТУАЛЬНИХ ПИТАНЬ
ПАРТНЕРСЬКОГО КОЛА
Виправлення ситуації
Проведення спільних заходів із “досвіду багато, але ніхто в Поширення і закріпленняпринципів академічної фахівцями ЗДО, ЗВО, ЦПРПП, світі про це не знає” шляхом доброчесності як основи післядипломної освіти, ЗЗСО проведення консультацій і професійної діяльності; інших громад, із системи майстерок з підготовки профілактика професійного
соціальної підтримки різного виду публікацій, вигорання; підвищення
населення, ДСНС, БО, ГО, БФ і зокрема наукових і науково- життєстійкості членів ТМО; волонтерів. Стейкхолдерінг. методичних. підготовка до атестації,
Фандрейзинг. реалізація діяльнісного підходу;
“навчання впродовж життя”.
СИСТЕМА РАЦІОНАЛІЗАЦІЇ
ДІЯЛЬНОСТІ ТМО ВЧИТЕЛІВ
ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
РОЗШИРЕННЯ КОЛА ТВОРЧИХ ОНОВЛЕННЯ ФОРМ
ГРУП, ПЕДМАЙСТЕРЕНЬ
УЗАГАЛЬНЕННЯ І
Для удосконалення професійних ПОШИРЕННЯ ДОСВІДУ Переведення процесу компетентностей вчителів щодо збору різної інформації,
реалізації проєктних технологій в Про створення безпечного підготовки звітності про умовах тривалого дистанційного освітнього середовища; результативність навчання; опанування нових ІКТ- подолання освітніх втрат і діяльності шкільних
засобів візуалізації дидактичних розривів; формування методичних об’єднань в
матеріалів; використання самозарадності та формат гугл-форм для можливостей ШІ в професійній психоемоційної підтримки оптимізації збору і діяльності; ефективних способів учасників освітнього процесу узагальнення інформації подолання освітніх втрат і в умовах воєнного стану. по ТМО. Уніфікація. розривів. Диджиталізація.
КЕРІВНИК ТМО ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ПАХОМОВА Л.В.