Система раціоналізації діяльності ТМО вчителів початкових класів

Про матеріал
Розроблена система раціоналізації діяльності ТМО вчителів початкових класів має на меті доповнити і оптимізувати класичну діючу систему з урахуванням реалій і викликів сьогодення.
Перегляд файлу

                            РОЗШИРЕННЯ       ПУБЛІКАЦІЙ ЧЛЕНІВ ТМОПІДВИЩЕННЯ КІЛЬКОСТІ ПРОСВІТНИЦЬКА РОБОТА ЗАКТУАЛЬНИХ ПИТАНЬ

ПАРТНЕРСЬКОГО КОЛА

Виправлення ситуації

Проведення спільних заходів із   “досвіду багато, але ніхто в   Поширення і закріпленняпринципів академічної фахівцями ЗДО, ЗВО, ЦПРПП,    світі про це не знає” шляхом           доброчесності як основи післядипломної освіти, ЗЗСО          проведення консультацій і   професійної діяльності; інших громад, із системи     майстерок з підготовки           профілактика професійного

соціальної підтримки                                            різного виду публікацій,             вигорання; підвищення

населення, ДСНС, БО, ГО, БФ і       зокрема наукових і науково-          життєстійкості членів ТМО; волонтерів. Стейкхолдерінг.  методичних.          підготовка до атестації,

Фандрейзинг.                                                                                реалізація діяльнісного підходу;

“навчання впродовж життя”.

СИСТЕМА РАЦІОНАЛІЗАЦІЇ

ДІЯЛЬНОСТІ ТМО ВЧИТЕЛІВ

ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

РОЗШИРЕННЯ КОЛА ТВОРЧИХ                                                     ОНОВЛЕННЯ ФОРМ

ГРУП, ПЕДМАЙСТЕРЕНЬ

УЗАГАЛЬНЕННЯ І

Для удосконалення професійних ПОШИРЕННЯ ДОСВІДУ Переведення процесу компетентностей вчителів щодо збору різної інформації,

реалізації проєктних технологій в            Про створення безпечного   підготовки звітності про умовах тривалого дистанційного         освітнього середовища;           результативність навчання; опанування нових ІКТ-            подолання освітніх втрат і    діяльності шкільних

засобів візуалізації дидактичних                    розривів; формування                методичних об’єднань в

imageматеріалів; використання     самозарадності та          формат гугл-форм для можливостей ШІ в професійній     психоемоційної підтримки    оптимізації збору і діяльності; ефективних способів учасників освітнього процесу           узагальнення інформації подолання освітніх втрат і           в умовах воєнного стану. по ТМО. Уніфікація. розривів.          Диджиталізація.


КЕРІВНИК ТМО ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ         ПАХОМОВА Л.В.

pdf
Додано
23 травня
Переглядів
37
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку