Система уроків з математики в 5 класі, спрямованих на формування інформаційно-цифрової компетентності учнів ……………..…………………………………………..

Про матеріал
Тема «Многокутник та його периметр. Рівні фігури». Завдання типу «А». Знайдіть невідомі величини за таблицею (табл. 2) [47]. (ІЦК: формування навичок сприймання інформації, що подана у табличній формі та розуміння змісту записаних у ній даних) Таблиця 2 Довжина прямокутника 20 см 8 см 32 мм 56 дм Ширина прямокутника 15 см 10 дм 24 см 120 мм Периметр прямокутника 62 см 60 дм 124 мм 45 см Завдання типу «Б». Розгляньте слайд (рис. 1) та поясніть основні відомості параграфа «Многокутник та його периметр. Рівні фігури» підручника. (ІЦК: формує уміння й навички сприймати інформацію, яка подана у стислому вигляді (на слайді або у вигляді алгоритму) та розвиває уміння створювати на її основі цілісне повідомлення) Рис. 1. Многокутник. Завдання типу «В». Розгадайте ребус [40] (рис. 2). (ІЦК: формує уміння й навички працювати з інформацією, яка подана, на перший погляд, розрізненими частинами (у вигляді ребуса) та сполучати їх в один об’єкт або взаємопов’язану систему) 4 = И Рис. 2. Геометричний ребус.
Перегляд файлу

Тема «Многокутник та його периметр. Рівні фігури».

Завдання типу «А». Знайдіть невідомі величини за таблицею (табл. 2) [47]. (ІЦК: формування навичок сприймання інформації, що подана у табличній формі та розуміння змісту записаних у ній даних)

Таблиця 2

Довжина прямокутника

20 см

8 см

 

32 мм

56 дм

 

Ширина прямокутника

15 см

 

10 дм

 

24 см

120 мм

Периметр прямокутника

 

62 см

60 дм

124 мм

 

45 см

 

Завдання типу «Б». Розгляньте слайд (рис. 1) та поясніть основні відомості параграфа «Многокутник та його периметр. Рівні фігури» підручника. (ІЦК: формує уміння й навички сприймати інформацію, яка подана у стислому вигляді (на слайді або у вигляді алгоритму) та розвиває уміння створювати на її основі цілісне повідомлення)

Рис. 1. Многокутник.

 

Завдання типу «В». Розгадайте ребус [40] (рис. 2). (ІЦК: формує уміння й навички працювати з інформацією, яка подана, на перший погляд, розрізненими частинами (у вигляді ребуса) та сполучати їх в один об’єкт або взаємопов’язану систему)

 

ребуси


ребуси 4  = И

 

ребуси

ребусиребуси

 

ребуси

ребусиребуси

 

Рис. 2. Геометричний ребус.

 

http://rebus1.com/rate/rate.gif

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 травня 2020
Переглядів
717
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку