Тема «Многокутник та його периметр. Рівні фігури».
Завдання типу «А». Знайдіть невідомі величини за таблицею (табл. 2) [47]. (ІЦК: формування навичок сприймання інформації, що подана у табличній формі та розуміння змісту записаних у ній даних)
Таблиця 2
Довжина прямокутника |
20 см |
8 см |
|
32 мм |
56 дм |
|
Ширина прямокутника |
15 см |
|
10 дм |
|
24 см |
120 мм |
Периметр прямокутника |
|
62 см |
60 дм |
124 мм |
|
45 см |
Завдання типу «Б». Розгляньте слайд (рис. 1) та поясніть основні відомості параграфа «Многокутник та його периметр. Рівні фігури» підручника. (ІЦК: формує уміння й навички сприймати інформацію, яка подана у стислому вигляді (на слайді або у вигляді алгоритму) та розвиває уміння створювати на її основі цілісне повідомлення)
Рис. 1. Многокутник.
Завдання типу «В». Розгадайте ребус [40] (рис. 2). (ІЦК: формує уміння й навички працювати з інформацією, яка подана, на перший погляд, розрізненими частинами (у вигляді ребуса) та сполучати їх в один об’єкт або взаємопов’язану систему)
Рис. 2. Геометричний ребус.
|
|||||||
|