Практичне завдання
Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Вправа 1. Список працівників.
Завдання. Створити таблицю в якій формується список працівників. Таблиця складається має містити стовпці з полями: ПІБ, посада, дата народження, заробітна плата, табельний номер. Відповідно виставте у типу даних полів – текстовий, дата/час, грошовий, чисельний.
-
Відкрийте СУБД Access, у вкладці «Створити» на панелі інструментів обрати елемент «Таблиця».
-
Перейдіть в режим «Конструктор», у вікні, що з’явилось змініть назву таблиці на «Список працівників» та збережіть зміни.
-
Заповнити таблицю за зразком нижче. Завершивши заповнення таблиці збережи її та відкрий в режим таблиці.
-
Заповни таблицю працівниками (це твоя група однокласників в цьому кабінеті), обери для них посаду (уяви, що ти директор якогось підприємства) вона може повторюватися для 2-3 працівників, Анна Миколаївна працює на вашому ПП також, табельний номер у кожного різний і складається з трьох цифр, дата народження повинна відповідати дійсності, зарплата в гривнях.
-
Збережіть документ під іменем «Список працівників» у своїй структурі папок: D:\10-А(Б) клас\Власне прізвище.