Системи керування базами даних

Про матеріал
Практичне завдання для 10 класу. Засвоєння практичних навичок в СУБД Access
Перегляд файлу

 

Практичне завдання

Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення

 

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

 

Вправа 1. Поле первинного ключа .

Завдання. На основі раніше створеної таблиці «Список працівників» в СУБД,   та створеної  форми «Дані працівника» створити «Запит» на одержання окремої інформації для групи працівників такі як: ПІБ, Посада, Резюме, а при внесенні додаткових параметрів , запит повинен змінюватися.

  1. Відкрийте СУБД Access з попереднього уроку та перейдіть на таблицю «Список працівників». Перейдіть в режим конструктор та оберіть ключове поле, для цього попередньо потрібно виділити потрібний рядок, в нашому випадку це – Табельний номер, та натиснути функцію Ключове поле. На запит діалогового вікна натиснути ОК.


  1. Перейдіть на вкладку «Створити» та оберіть пункт «Запит», а в ньому функцію «Майстер запитів». У діалоговому вікні обрати «Майстер простих запитів». Далі обираємо поля, які будуть використані в запиті: ПІБ, Посада, Резюме.
  2. Після визначення полів, перед завершенням створення запиту обираємо його структуру «Змінити макет запиту».

  1. В автоматично створеній таблиці у полі «Критерії» в стовпчику «Посада» прописати функцію наприклад «Вчитель», для того, щоб відсортувати працівників саме з цією посадою. По закінченню роботи зберегти та натиснути запуск.

  1. По закінченню роботи зберегти та натиснути «Запуск».

  1. Після фільтрування даних «Запит» повинен виглядати так.

 

  1. Збережіть документ під іменем «Поле первинного ключа» у своїй структурі папок: D:\10-А(Б) клас\Власне прізвище.

 

docx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 10 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г.)
Додано
21 вересня 2021
Переглядів
366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку