Практичне завдання
Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Вправа 1. Дані працівника.
Завдання. На основі раніше створеної таблиці «Список працівників» в БД, створити форму «Дані працівника».
-
У текстовому редакторі Microsoft Word створіть власне резюме, збережіть та перейменуйте його своїм прізвищем.
-
Завантажте ваше фото у вашу власну папку.
-
В своїй структурі папок: D:\10-А(Б) клас\Власне прізвище створіть папку з назвою «OLE» та номер вашого комп’ютера (наприклад «OLE1»). Вкладіть в папку раніше створене резюме та завантажене вами фото.
-
Передайте свою папку по класу за допомогою мережі завантажте дані в папку «OLE».
-
Відкрийте СУБД Access з попереднього уроку та перейдіть на таблицю «Список працівників» .
-
Перейдіть в режим конструктора, додайте ще два поля для заповнення даними: резюме та фото працівника, та змініть поле типу даних на «Поле об’єкта OLE». Збережіть зміни та закрийте таблицю.
-
На панелі інструментів, перейдіть до закладки створити, та оберіть команду «Майстер форм». Оберіть три поля: ПІБ, Фото, Резюме.
-
Розташуйте поля, як показано на зразку. Перейдіть в режим форми та заповніть поля.
-
Скопіюйте папку класу «OLE» з мережі в свою структурі папок: D:\10-А(Б) клас\Власне прізвище. Заповніть даними з папок поля, відповідно до поля ПІБ за зразком вставте резюме.
-
Збережіть документ під іменем «Дані працівника» у своїй структурі папок: D:\10-А(Б) клас\Власне прізвище.