Системи керування базами даних

Про матеріал
Практичне завдання для 10 класу. Засвоєння практичних навичок в СУБД Access
Перегляд файлу

 

Практичне завдання

Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення

 

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

 

Вправа 1. Дані працівника.

Завдання. На основі раніше створеної таблиці «Список працівників» в БД, створити форму «Дані працівника».

  1. У текстовому редакторі Microsoft Word створіть власне резюме, збережіть та перейменуйте його своїм прізвищем.
  2. Завантажте ваше фото у вашу власну папку.
  3. В своїй структурі папок: D:\10-А(Б) клас\Власне прізвище створіть папку з назвою «OLE» та номер вашого комп’ютера (наприклад «OLE1»). Вкладіть в папку раніше створене резюме та завантажене вами фото.
  4. Передайте свою папку по класу за допомогою мережі завантажте дані в папку  «OLE».
  5. Відкрийте СУБД Access з попереднього уроку та перейдіть на таблицю «Список працівників» .
  6. Перейдіть в режим конструктора,  додайте ще два поля для заповнення даними: резюме та фото працівника, та змініть поле типу даних на «Поле об’єкта OLE». Збережіть зміни та закрийте таблицю.

  1. На панелі інструментів, перейдіть до закладки створити, та оберіть команду «Майстер форм». Оберіть три поля: ПІБ, Фото, Резюме.

  1. Розташуйте поля, як показано на зразку. Перейдіть в режим форми та заповніть поля.

  1. Скопіюйте папку класу «OLE» з мережі в свою структурі папок: D:\10-А(Б) клас\Власне прізвище. Заповніть даними з папок поля, відповідно до поля ПІБ за зразком вставте резюме.

  1. Збережіть документ під іменем «Дані працівника» у своїй структурі папок: D:\10-А(Б) клас\Власне прізвище.

 

docx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 10 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г.)
Додано
21 вересня 2021
Переглядів
464
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку