Системно- діялісний підхід як філософія освіти початкової школи. Мовно-літературна освітня галузь.
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Наша мета полягає не в тому , щоб зробити себе необхідними нашим дітям, а навпаки , у тому, щоб допомогти їм скоріше навчитись обходитись без нас. К. Конраді
Номер слайду 4
Основною метою освіти сьогодення – підготувати компетентну особистість, здатну знаходити правильне рішення у конкретних навчальних, життєвих ситуаціях. Завданням сучасної школи є реалізація компетентнісного підходу в навчанні
Номер слайду 5
Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам 'ятаю. Те, що я роблю, я розумію. Конфуцій
Номер слайду 6
Номер слайду 7
"Якщо ми будемо сьогодні вчити дітей так, як вчили вчора, ми вкрадем у них завтра " Джон Дьюї /
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Діяльнісний метод Метод навчання, коли дитина не отримує знання у готовому вигляді, а добуває їх самостійно в процесі власної навчально-пізнавальної діяльності.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Технологія діяльнісного методу в практичному викладанні реалізується завдяки такій системі дидактичних принципів 1) Принцип діяльності 2) Принцип неперервності 3) Принцип цілісності 4) Принцип психологічної комфортності 5) Принцип варіативності 6) Принцип творчості
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Створює проблемну ситуацію Приймає проблемну ситуацію Спільно виявляють проблему Керує пошуковою діяльністю Здійснює самостійний пошук Рефлексія діяльності Структура уроку з позицій системно-діяльнісного підходу
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Діяльнісний підхід на уроках української мови Вправа «Паркан думок» Вправа «Діалог» Робота в парах Вправа «Склади речення» Інсценізація уривка (казки) Складання усної розповіді за малюнком Практична вправа «звукова модель слова» Застосування ребусів, кросвордів, прислів'ї, приказок, загадок, різноманітних ігор, ігрових прийоми, ситуацій з ігровою мотивацією привчають дітей думати, робити самостійно висновки, розвивають їх діалогічне та монологічне мовлення.
Номер слайду 18
Перед учителями нової української школи при оволодінні учнями початковим курсом мови стоять такі завдання : —забезпечити розвиток, удосконалення вмінь і навичок усного мовлення (слухання — розуміння, говоріння); —навчити дітей читати і писати; —сформувати певне коло знань про мову і мовні вміння; —забезпечити мотивацію навчання рідної мови. Плануючи роботу по формуванню навичок мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письма, намагаюсь уроки підпорядковувати певній темі. Особливе місце в роботі відводжу формуванню умінь слухати текст, розуміти його. Підвищувати інтерес до навчальної діяльності мені допомагають різноманітні дидактичні засоби: ілюстративний матеріал, таблиці, схеми, моделі, зразки, мультимедійні засоби тощо.