СИТУАЦІЯ УСПІХУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

Про матеріал
Створенню ситуації успіху сприяє використання педагогом у навчально-виховному процесі колективних форм навчання. У даному випадку діє принцип «Одна голова добре, а дві краще» або «Що одному не під силу, то легко колективу». Деякі учні, на жаль, нерідко відчувають невпевненість у власних силах, працюючи самостійно. Виконуючи роботу в парі постійного або змінного складу, у групі, діти отримують можливість упоратися із завданням успішно. Крім того, уведення в урок колективних форм навчання дозволяє педагогу оживити урок, учитель надає можливість реалізації комунікативних потреб учнів.
Перегляд файлу

 

 СИТУАЦІЯ УСПІХУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

Тренінг «Я - багата людина» .

     Українська література.

8 клас.

Леся Українка «Давня весна».

  1. Відеоролик життєствердного характеру, малюнки дітей «Щастя поряд».
  2. Кожен із нас – багата людина, оскільки природа обдарувала нас цінними подарунками. Подивися у вікно – ти бачиш голубе небо, золоте сонце, білі хмарки, барвисті квіти, а заплющиш очі – темрява. Але ж є люди, які ніколи нічого не бачать, вони все життя проводять у темряві.

Ти заплющив очі, але чуєш: пташки співають, хтось сміється, говорить, машина їде…  А закриєш вуха – тиша! Є люди, які нічого не чують.

Ти можеш бігати, стрибати, стояти, сидіти. Але є люди, які й цього не можуть, вони приковані до ліжка назавжди.

Цінуй те, що тобі подарувала природа – бережи її дари! Бережи своє життя й життя інших людей! Кожна людина – велика цінність для всього світу!

  1. Саме така організація роботи сприяє формуванню ціннісного ставлення до себе, свого здоров’я, життя, природи; виховує оптимізм і чуйне ставлення до краси навколишнього.

 

 

 

 

 

 

Гра «Поділися успіхом» .

Українська література.

     5 клас.

     В. Королів-Старий «Хуха-Моховинка».

  1. Ілюстраціі до твору, дитячі малюнки.
  2. Клас ділиться на кілька невеликих груп. Кожен долучається до розповіді про свої успіхи, досягнення, які в нього були до цього часу. Спочатку деяким дітям важко пригадати свої ранні успіхи, а діти з низькою самооцінкою вважають, що в них зовсім не було успіхів. Таким учням обовʼязково треба нагадати: ти навчився ходити, говорити, співати, плавати, кататися на ковзанах, велосипеді, грати на музичних інструментах – хіба це не успіх? Ти вмієш доглядати за своїми братиками чи сестричками – це великий успіх!

Така бесіда допоможе дитині краще пізнати себе й інших, сприятиме розвитку взаємоповаги, зосередить увагу на позитивних аспектах життя.

  1. Виховує усвідомлення переваг Добра над Злом, прагнення до самовдосконалення, набуття кращих людських якостей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Мій особистий прапор».

Українська література.

6 клас.

Пісні січових стрільців. С. Чарнецький, Г. Трух. «Ой у лузі червона калина похилилася».

  1. Прапор України великого розміру, інші державні символи України.
  2. Учитель пояснює дітям, що таке символ. Пропонує намалювати символ весни, миру, щастя, сімʼї. Звертає увагу дітей на прапор нашої держави. А потім нехай спробують намалювати свій особистий прапор, розкажуть про символи, які вони на ньому зобразили. Узяти великий прапор держави, розмістити в зручному місці кабінету, а під ним розташувати дитячі прапори. Це має означати: кожна людина має свій прапор, але всі разом перебувають під захистом одного – державного прапора.
  3. Така методика допомагає кожній дитині усвідомити свою винятковість і разом з тим – приналежність до єдиної української нації.

 

 

docx
Додано
13 січня 2021
Переглядів
216
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку