Склад числа 7. Дні тижня. Обчислення значень виразів. ( урок для учнів 1 класу із здоров’язберігаючими технологіями)

Про матеріал
Мета: розглянути різні варіанти складу числа 7; вчити складати, розв'язувати й записувати приклади на додавання в межах 7; вдосконалювати обчислювальні навички; закріпити знання днів тижня; розвивати мислення, уважність, пам'ять; виховувати старанність, інтерес до уроків математики. Обладнання: демонстраційний матеріал: предметні малюнки, цифри від1 до 7, математичне віяло. Компетенції: математична,соціальна,здоров’язберігаюча.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Склад числа 7. Дні тижня. Обчислення значень виразів.

( урок для учнів 1 класу із здоров’язберігаючими технологіями)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                        Підготувала

вчитель початкових класів

                                                                        Оленівської гімназії

                                                                                   Стеблюк Людмила Василівна

 

Мета: розглянути різні  варіанти складу числа 7; вчити складати, розв'язувати й записувати приклади на додавання в межах 7; вдосконалювати обчислювальні навички; закріпити знання днів тижня;

розвивати  мислення, уважність, пам'ять;

виховувати  старанність, інтерес до уроків математики.

Обладнання: демонстраційний матеріал: предметні малюнки, цифри від1 до 7, математичне віяло.

 Компетенції: математична,соціальна,здоров’язберігаюча.                                      

                                                ХІД УРОКУ

  1. Організаційний момент

Пролунав  шкільний  дзвінок – починаємо урок.

II. Повторення вивченого матеріалу

1.Лічба предметів   від   1 до 10,     від 10 до 1;    від 1 до 7,      від 7 до 1;    

 - назвіть сусідів чисел:    2,   4,   6.

 - які числа відсутні ?       1…3.4…6.7;       1.2….4.5….7.  

 2.  Математичний марафон ( діти виймають віяла з цифрами)

-         покажіть число, наступне до чисел:    2 ; 4; 6; 8.    

-         покажіть  число,  попереднє  до чисел: 3; 5;7;9.

-         покажіть   сусідів числа: 6.    

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку:

Отже, ми сьогодні будемо вивчати склад числа   7.     

 Гра : «Засели будиночки»   ( повторення складу числа 6)

C:\Users\1\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\6.2.jpg                         6

 

IV. Ознайомлення з новим матеріалом

1. Актуалізація опорних знань.

 -  З яким числом ви познайомились на попередньому уроці?

-  А кому з вас вже виповнилось 7 років?

-  Ви знаєте, що число 7 – магічне? ( пояснення слова) 

Фізкультхвилинка « Павучок»:

Плів павутинку павучок

Заболів йому бочок.

Лапки вправо, лапки – вниз.

Вліво, вправо повернись.

Сіли – встали, сіли – встали,

Павучата  застрибали

І за парти посідали.

2. Відгадування загадок.

Сядьте рівненько, випряміть спинки і уважно слухайте загадки.

1)У музиці ноти є

Хто їх порахує,

Той одразу скаже всім

У музиці цих нот аж … (7)

                                                                7 нот

 

2) А у веселки скільки кольорів?

 Не соромтесь, а скажіть,

 Їх, напевно, також … (7)

 

 

 

3)Тобі відомо і усім –

Днів у тижні рівно … (7)

 

 

 

-А скільки учнів у нашому класі ? 7

 - Ось бачите, як часто в нашому житті зустрічається число 7.

 - Які у вас асоціації з числом 7, розкажіть. Можливо у когось день народження 7 числа або у рідних. Або ж ви вболіваєте за спортсмена, який має номер 7. А може номер будинку – 7 або ж вам просто подобається це число, як, наприклад, мені, бо це моє улюблене число.

 

 

Гімнастика для очей

Сядьте рівно, випряміть спинки і виконуйте, як на малюнку.

3. Число 7 в казках

Ще число 7 зустрічається в казках. Допоможіть  пригадати в яких?

( « Вовк і семеро козенят», « Білосніжка і сім гномів»).

 

 

 

4.Дидактична гра  « Дні тижня»

(Метою гри є вчити дітей називати дні тижня у правильній послідовності; закріплювати і поглиблювати часові уявлення: учора, сьогодні, завтра)

– У тижні 7 днів. На  кругу ці 7 днів позначено кольорами.

 – Перший день тижня – понеділок – позначено червоним кольором.

 – Як називається наступний день тижня? ( вівторок – позначено синім кольором)

Який він по порядку? (другий)

 – Третій день – середа (жовтого кольору)

 – Четвертий – четвер. Якого кольору? (зеленого)

 Скільки в зеленому кружечку крапок? (чотири – четвертий день.)

– П’ятниця – п’ятий день тижня – білого кольору (п’ять крапок.)

 – Субота – шостий день – помаранчевого кольору( шість крапок)

 – Неділя – сьомий день – брунатного кольору ( сім крапок)

 – Скільки всього днів у тижні? (7).

 – Погляньте, середа – котрий день по порядку? (Третій.)

Чому цей день назвали середою? (Правильно, він посередині тижня, середній.)

 – Як називається п’ятий день тижня?

– Які дні – вихідні? У які дні діти ходять до школи?

Який сьогодні день?

– Що ви пам’ятаєте з того, що робили  вчора? Вчора був  який день тижня?

А ось завтра буде який день ?

 

Руханка « Хом’ячки» під відео з музичним супроводом.

 

5. Складання прикладів на додавання за віршами:

1.На траві навколо хати

Метушились каченята.

П’ять білесеньких, як сніг

Двоє чорних. Скільки всіх?      5+2=7

2. У Оксаночки в руці

Три новенькі олівці

А у другій ще чотири.

Скільки разом, полічи?              3+4=7

 V. Закріплення вивченого матеріалу

 1. Робота з підручником 

 2. Складання прикладів  (за допомогою лінійки)

 3 Самостійна робота  у зошитах

   Порівняй,  постав знаки «>», «<».

1 □ 2      4 □ 2       5 □ 6

3 □ 2      5 □ 4       6 □ 4

  

Пальчикова гімнастика « Пальчики в лісі»

 

 

V. Підсумок уроку

1. Вправа « Мозковий штурм»

 Тиждень має 8 днів?                        

 Понеділок – початок тижня?

Якщо сьогодні середа – вчора був вівторок ?     

 Якщо сьогодні п’ятниця – завтра буде субота?

Перед середою іде четвер?              

Після суботи настає неділя?            

Вихідний день – неділя?

VI.Рефлексія

   Так, усе наше життя підпорядковане  певному  розпорядку, що називається тижнем, а в ньому 7 днів. Згадаймо їх ( під музику з танцювальними рухами)

 

Вранці ми із добрим ділом

День вітали – понеділок.

Ніченька минула скоро,

Зустрічаємо вівторок.

Далі спритна, молода

Поспішає середа.

А четвертий день тепер

Називається четвер.

Діло добре ладиться

Як настане п’ятниця.

Дома скрізь кипить робота,

Як почнеться день субота.

А субота з хлібом-сіллю

Привела сестру неділю.

Ось і тижневі кінець,

Хто трудився – молодець!

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 квітня
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку