Складання і віднімання чисел з переходом через десяток

Про матеріал
Закріпити уміння табличного додавання і віднімання в межах 20, повторити розв'язання текстових задач, розвивати вміння швидко вирішувати приклади в межах 20, удосконалювати мову учнів
Перегляд файлу

ТЕМА: Складання і віднімання чисел з переходом через десяток

МЕТА:  Закріпити уміння табличного додавання і віднімання  в межах 20, повторити розв'язання текстових задач, розвивати вміння швидко вирішувати приклади в межах 20, удосконалювати  мову учнів.

                                                    Хід уроку

  1. Організаційний  момент                            

Перевірка готовності до уроку: хазяїн на уроці – підручник, його помічники – зошит, ручка, лінійка.

2.Новий матеріал.

Ми будемо на уроці розв'язувати цікаві задачі та приклади. Почнемо з усного рахунку.

(До дошки виходять 4 учні. Кожний вирішує одне завдання.

…. – 2 = 9        а – 4 …..а + 4           3 + 2…..7 + 2       6 – 2 + 7 =

5 + 2 =      8 + 2 =       7 + 3 =        6 + 4 =     1 + 9 =     7 + 1 =

Всі разом рахуємо до 20 і навпаки.

-Які числа йдуть за числами 11, 7, 3, 16, 5.

- Яке число живе між числами 4 і 5?

-Між числами 18 і 20?

-Яке число стоїть  перед числами 6, 12, 17, 8?

-На скільки 6 менше ніж 8?

- На скільки 14 більше ніж 9?

-Як узнати на скільки одне число більше, чи менше другого?

-Попрацюймо зі світлофорами.

Якщо я показую число на червоній стороні світлофора, то потрібно відняти написане число від названого мною. А якщо я покажу зелену сторону світлофора, треба додати число.

5

Учитель показує світлофор 5 червоного кольору і називає числа: 11, 10, 12, 13, 14, 15.

Світлофор 5 – зелений колір, числа: 8, 4, 6, 7, 5, 9

Світлофор 7 – червоний колір, числа 12, 14, 16, 10, 13, 11

Світлофор 7 – зелений колір, числа 4, 6, 8, 9, 7, 5

-Які дії можна виконати з числами 9 і 6? (+ -)

-Складіть вирази з цими числами (9 + 6) ( 9 – 6)

-Прочитайте ці вирази різними способами.

-Послухайте задачу.

В клітці було 9 голубів. 6 улетіло. Скільки голубів залишилося в клітці?

-Складіть самостійно задачі з цими виразами.

3. Новий матеріал.

-На партах лежать картки с завданням. Це гра – змагання. Хто виконає перший завдання – підіймати світлофор.

Додати до 10

3

7

2

4

5

1

8

6

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На дошці фігурки грибів і карточки з виразами. Складіть задачі по цім виразам.

8 + 3              11 – 3       11 – 8       4 + 7        11 – 7

4. Логічна задача

Робота по групах.

Перша група – завдання А

Друга група – завдання Б

Третя група – завдання В

А. Як поставити 3 стільці, щоб у кожній із 4 стін було по одному стільцю.

 

 

 

 

Б. Як поставити 4 стільці, щоб у кожній із 4 стін стояло по 2 стільці.

 

 

 

 

В. Як поставити 4 стільці, щоб у кожній із 4 стін було їх порівну?

 

 

 

 

 

4.Підсумок уроку.

-Чим на уроці  займалися?  Що повторювали?

Що цікавого вам сподобалося?

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 липня
Переглядів
193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку