Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин

Про матеріал
Цілі: - навчальна: сформувати уявлення про синтаксис і семантику циклу з післяумовою, відмінності між циклами з після- та передумовою; - сформувати вміння складати алгоритми з повтореннями для розв'язування задач; - розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність; - виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки
Åα«ßΓÑ_τ¿ß½«.jpg
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Програмування. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Як описують цикл із післяумовою. Які особливості використання циклів у програмах Як складати алгоритми з повторенням. Ти дізнаєшся:

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами. Програмування Вивчаємо. Цикл з передумовою. У мові програмування реалізовано ще один цикл — цикл із післяумовою:repeat <команди>;until <логічний вираз припинення циклу>;Істинність умови перевіряється після виконання команд тіла циклу

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами. Програмування Вивчаємо. Цикл з передумовою. Якщо значення логічного виразу: Команди циклу повторюються. Виконання циклу припиняється. False. True. Цикл із післяумовою буде виконаний хоча б один раз

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами. Програмування Вивчаємо. Випадкове число. Випадкові значення величин часто застосовують у програмуванні для перевірки результатів якогось експерименту за різних умов, при створенні ігрових або тестових програм тощо

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами. Програмування Вивчаємо. Цикл з лічильником. Функція Randomize підключає генератор випадкових чисел{74 C1 A8 A3-306 A-4 EB7-A6 B1-4 F7 E0 EB9 C5 D6}Опис. Значення змінної АRandomize;A:=random;Випадкове дійсне число від 0,0 включно до 1,0 Randomize;A:=random(10);Випадкове ціле число від 0 включно до 10 Randomize;A:=random(b-a+1)+a;Випадкове ціле число від а до b включно

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §25 с.174-178 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик. Заповнити словничок Повторення, цикл із післяумовою

Номер слайду 11

Розгадай. Кро. СВорд. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Постав питання

Номер слайду 13

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 3. Просте число

Номер слайду 14

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 4. Гра

Номер слайду 15

Працюємо за комп’ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Перегляд файлу

Домашнє завдання

Завдання 1.

Складіть проект у середовищі Lazarus для знаходження суми цифр натурального числа N, кількість цифр у якому невідома.

Розв'язання:

https://sites.google.com/site/lutskschool1yasenchuk/_/rsrc/1487883251990/materiali-do-urokiv/8-klas/urok-44/8.JPG

Завдання 2.

Складіть проект у середовищі Lazarus для введення послідовності натуральних чисел, яка завершується 0. Знайти кількість і середнє арифметичне введених чисел.

Розв'язання:

https://sites.google.com/site/lutskschool1yasenchuk/_/rsrc/1487884385688/materiali-do-urokiv/8-klas/urok-44/9.JPG

 

Перегляд файлу

Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин

Завдання 1. Просте число. Число називається простим, якщо воно ділиться без остачі тільки на одиницю й на себе. Розробіть програму у середовищі Lazarus, за допомогою якої буде перевірятись, чи є простим число введене в текстове поле.

1. Завантажте середовище Lazarus і створіть новий проект.

2. Змініть значення властивостей об'єкта Form1, розмістіть на формі об'єкти, як на зразку, та надайте значень їх властивостям.

3. Змініть шрифт і розмір текстових написів на формі.

4. Створіть процедуру опрацювання події натиснення кнопки Перевірити, Очистити, Закрити:

5. Запустіть проект на виконання для чисел: 15, 19. Перевірте отриманий результат.

6. Збережіть проект і завершіть роботу із середовищем програмування.


Завдання 2. Гра: "Відгадай число". Складіть програму мовою програмування Free Pascal, яка реалізує гру Відгадай число між комп'ютером та користувачем. Користувач не більше ніж за 6 спроб має відгадати «задумане» число з діапазону від 1 до 20. Якщо користувач відгадає, то на екран виводиться повідомлення про кількість спроб, якщо ні – виводиться «задумане» число.

Варіант 1.

Варіант 2.

Перегляд файлу

Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин

Завдання 1. Просте число. Число називається простим, якщо воно ділиться без остачі тільки на одиницю й на себе. Розробіть програму у середовищі Lazarus, за допомогою якої буде перевірятись, чи є простим число введене в текстове поле. 

1.  Завантажте середовище Lazarus і створіть новий проект. 

2.  Змініть значення властивостей об'єкта Form1, розмістіть на формі об'єкти, як на зразку, та надайте значень їх властивостям.

 

3.  Змініть шрифт і розмір текстових написів на формі.

4.  Створіть процедуру опрацювання події натиснення кнопки Перевірити, Очистити, Закрити:

 

5.  Запустіть проект на виконання для чисел: 15, 19. Перевірте отриманий результат.

6.  Збережіть проект і завершіть роботу із середовищем програмування.

             

Завдання 2. Гра: "Відгадай число". Складіть програму мовою програмування Free Pascal, яка реалізує гру Відгадай число між комп'ютером та користувачем. Користувач не більше ніж за 6 спроб має відгадати «задумане» число з діапазону від 1 до 20. Якщо користувач відгадає, то на екран виводиться повідомлення про кількість спроб, якщо ні – виводиться «задумане» число. Варіант 1.

 

Варіант 2.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Терук Леонід Андрійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шевченко Галина Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
2190
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку