«____»___________.20___ року
Конспект уроку математики з використанням навчального посібника «Н.П. Листопад»
Урок. Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач.
Мета: ознайомити учнів з таблицею ділення на 3; вдосконалити вміння розв’язування задач; вдосконалити навички будування відрізку; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.
Обладнання: мультимедійний комплект
Хід уроку
Створення позитивного психологічного клімату класу.
Знову день почався, діти,
Всі зібрались на урок.
Тож пора нам починати –
Кличе в подорож дзвінок
- Сьогодні на уроці математики ми з вами будемо подорожувати країною Математики. Тут нам зустрічатимуться різні герої, які підготували для нас цікаві завдання.
- Щоб виконати перше завдання підготуйте будь ласка свої цеглинки LEGO.
Слайд 4-7 Усний рахунок.
- Пограємо в гру «Котик та мишка» ?
- Допоможіть мишці сховатися за правильною цеглинкою. (50,68,75,19)
Слайд 8-9. Хвилинка каліграфії.
- Чудово! Ви гарно впорались із першим завданням і вратували мишку!
- А зараз відгадайте будь ласка загадку від Трьох поросят та здогадайтесь яку циферку ми сьогодні будемо прописувати на каліграфічній хвилинці?
Якось троє поросят
Рахували все підряд:
Три дубочки у гайку,
Три горішки на пеньку.
У Наф-Нафа – три хустинки,
У Нуф-Нуфа – три кофтинки.
Тут Ніф-Ніф заговорив:
Всіх нас разом також три!
От так диво! Всі регочуть.
Всюди трійка лізе в очі!
- Вірно! Це цифра три! Відкрийте будь ласка свої зошити. Сьогодні 20 лютого, Класна робота, та пропишіть один рядочок цифри три.
4. «Щоденні три»
- Наступне завдання від Пінгвінчика, який вже зачекався Вас у зошитах. Пригадайте будь ласка таблицю ділення числа 2. Час на виконання завдання 2 хв. (Пісочний годинник)
Слайд 10. Рухлива вправа.
- Наші пальчики втомились, треба ім. трішки відпочити. («Їжак»)
-
Демонстрація навчальної презентації.
Слайд 11. Робота з підручником. Знайди та виконай №652 на сторінці 108.
Слайд 12. За таблицею множення числа 3 складемо таблицю ділення на число 3. №653 на стр. 108.
- Раджу вивчити результати таблиці ділення напам’ять!
5.1. Робота в групах.
І рядок – Математичний пазл.
ІІ рядок – Обчислити вирази
ІІІ рядок – Записати числа які діляться на 3
- Молодці! Гарно спрацювали в групах!
Слайд 13. Обчисли, скориставшись таблицями ділення. №654 на стр. 108.
- Продовжимо роботу в зошитах! «Я пишу…» - математична естафета.
Слайд 14-15. Розв’яжи задачу. №655 на стр. 109.
Слайд 21. Фізкультхвилинка.
Слайд 26. Накресли відрізок, утричі коротший, ніж стрічка. №658 на стр. 109.
- Як дізнатися довжину відрізка?
- А зараз відкрийте будь ласка свої нетбуки. Математика-Ч.5.-Т.8.№1,2,4. – виконуємо разом.
Опрацювати №660, №661 на сторінці 109
- Оберіть цеглинку Лего.