Слова - назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями Хто? Що?.Розподіл предметів за групами.

Про матеріал
Презентація містить завдання для визначення ознаки слів, первинне знайомство з частинами мови, вміння знаходити слова - назви предметів, ставити до них запитання, визначати слова - назви істот чи неістот, практичні завдання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Що можуть означати слова? Слова, що означають предмети.

Номер слайду 2

Слова - назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями Хто? Що?. Розподіл предметів за групами.

Номер слайду 3

Організація класу. Всі сідайте тихо, діти,Домовляймось не шуміти. Руки гарно піднімати. Чітко в лад відповідати. На уроці не дрімати,Всім активно працювати!

Номер слайду 4

Раніше ми з вами порівнювали слова за значенням. Ми вивчили слова, однакові, протилежні, близькі за значенням.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Про що дізнаємось в цій темі

Номер слайду 7

Життя, м’ята, крига, ґрунт, джерело, дзиґа, Батьківщина, Йосип, щоденник, заєць. Записані слова мають спільну ознаку. Яку?Сьогодні ми повинні знайти цю ознаку. Орфографічний диктант

Номер слайду 8

Все, що нас оточує, що ми можемо уявити собі, чим користуємось в житті, все, що нас оточує, це ми називаємо ПРЕДМЕТАМИ. Сонце, підручник, Всесвіт, туман, сніг – слова, що означають предмет. Отже, записані нами слова означають Це їх спільна ознака. Гра «Підкажи слівце»

Номер слайду 9

Слова, що означають предмети. Слово – предмет. Найголовніші в нашому житті слова. Слова - дії

Номер слайду 10

Пам’ятаєте, ПРИРОДА БУВАЄ ЖИВА ТА НЕЖИВА. Згадаємо ознаки живої природи. Так і слова – предмети можуть називати ЖИВІ та НЕЖИВІ ПРЕДМЕТИ. Істоти та неістоти Гра «ІСТОТА ТА НЕІСТОТА»Згадаємо курс «Я досліджую світ»

Номер слайду 11

Загадки. Запиши відгадки.1. Сама себе ледь не ковтнула. Морська розбійниця…2. Хоча у нім багато дир,Без них смачний не буде…3.Їсть капусточку щодня довговухе…4. Світить у віконце не ліхтар, а…5. Вкинем рибку і петрушку. Щоб була смачненька…

Номер слайду 12

До кожного слова можна поставити запитання. Зробіть висновок самостійно: 1. Які запитання ми ставимо до слів – предметів?2. Коли ставиться запитання ХТО?, а коли ЩО?Акула (хто?)сир (що?)зайченя (хто?)сонце(що?)юшка (що?)

Номер слайду 13

Постав запитання. Поясни вибір.

Номер слайду 14

Хто?

Номер слайду 15

Назви предметів ХТО?ЩО?2

Номер слайду 16

Спиши вірш. Підкресли слова, що відповідають на питання ХТО?

Номер слайду 17

Вправа «Перетворення»Перетворити слова, змінивши одну букву, так, щоб вони відповідали на питання хто?Ліс –миска-булка –ворота –гриби -

Номер слайду 18

Перевірка ліс – лисмиска –мишкабулка –білкаворота – воронагриби - риби

Номер слайду 19

Утвори слова і запиши. Усно постав питанняни, тва, ри; то, міс; со,ка, ро; ре , де, во; ля,рі, шко.

Номер слайду 20

Випиши слова в два стовпчики: ХТО? ЩО?Ранок, білка, шофер, бачу, зима, річка, Оленка, олівець, учень. Яке слово ви не записали? Чому?Самостійна робота

Номер слайду 21

Стор.22, Впр.2 Домашнє завдання

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
16 грудня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку