КОНТРОЛЬНА РОБОТА 6 КЛАС. СЛОВОТВІР І ФРАЗЕОЛОГІЯ! 2 ВАРІАНТИ ДЛУМАЮ СПОДОБАЮТЬСЯ, ЯК ВЧИТЕЛЯМ ТАК І УЧНЯМ! ТАМ НЕ ТІЛЬКИ ТЕСТИ, АЛЕ І ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ!
Контрольна робота з теми 6 клас
І варіант
1.Що таке словотвір?
2.Що таке фразеологія ?
3. Слова прегарний, прийти утворено способом творення:
а) префіксально-суфіксальним; в) безафіксним;
б) префіксальним; г) суфіксальним
4. Від поданих іменників утворіть прикметники за допомогою суфікса -ськ-.
З утвореними прикметниками складіть і запишіть речення.
Рига, Одеса,товариш, Золотоноша,Париж.
5.З’єднайте антонімічні пари фразеологізмів:
1.Мати голову на плечах…… а)невелике цабе
2.Очей не одведеш ….. б)глянути гидко
3.Велика цяця….. в)на розум не багатий
6.Назвіть різновиди фразеологізмів
7. Знайдіть у реченні фразеологізм, підкресліть його як член речення
Ви послухайте його, та на вус намотайте
8. Складіть речення з поданим фразеологізмом
На душі коти шкребуть
9.Розтлумачте значення фразеологізму
Як риба у воді, не нашого пера пташка
10. Запишить подані слова разом, через дефіс, через апостроф:
пів/яблука, пів/Європи, пів/міста, пів/яру, пів/Києва, пів/юрби
11.Чим відрізняється словозміна від словотворення?
12. Від слова літати утворіть нові слова різними способами.
Контрольна робота з теми 6 клас
ІІ варіант
1.Що таке фразеологізм?
2.Що таке словозміна ?
3. Слова побачити, пречудовий утворено способом творення:
а) префіксально-суфіксальним; в) безафіксним;
б) префіксальним; г) суфіксальним
4. Від поданих іменників утворіть прикметники за допомогою суфікса -ськ-.
З утвореними прикметниками складіть і запишіть речення.
парубок, Запоріжжя, Маріуполь, народ, Укрїна.
5.Поєднайте фразеологічні синоніми:
1.Байдики бити - а)ловити жар-птицю
2.Накивати п’ятами - б)гав ловити
3.Будувати повітряні замки - в)дати драла
6.Назвіть різновиди фразеологізмів
7. Знайдіть у реченні фразеологізм, підкресліть його як член речення
Ішов козак світ за очі
8. Складіть речення з поданим фразеологізмом
Іскри з очей сиплються
9.Розтлумачте значення фразеологізму
Роззявити рота, спіймати облизня
10. Запишить подані слова разом, через дефіс, через апостроф:
пів/груши, пів/Єгипту, пів/юрти, пів/вулиці, пів/Маріуполя пів/ялинки
11.Чим відрізняється словозміна від словотворення?
12. Від слова бігти утворіть нові слова різними способами.