Солодка математика. Порівняння чисел в межах 9

Про матеріал
Тема: «Солодка математика» (Порівняння чисел в межах 9) Мета: продовжувати формувати в учнів поняття числа, уявлення про утворення натурального ряду; розв’язувати прості математичні задачі, розрізняти поняття «більше», «менше» та «порівну», читати та розпізнавати рівності та нерівності, порівнювати числа в межах 9; розвивати образне і логічне мислення, пам'ять, увагу, набувати обчислювальних навичок письма; виховувати акуратність, старанність.
Перегляд файлу

Рамка сладости PNG - AVATAN PLUS 

 

Тема: «Солодка математика» (Порівняння чисел в межах 9)

Мета: продовжувати формувати в учнів поняття числа, уявлення про утворення натурального ряду; розв’язувати прості математичні задачі, розрізняти  поняття «більше», «менше» та «порівну», читати та розпізнавати рівності та нерівності, порівнювати числа в межах 9; розвивати образне і логічне  мислення, пам'ять, увагу, набувати  обчислювальних навичок письма; виховувати акуратність, старанність.

Обладнання: підручник, зошит, мультимедійна презентація, роздатковий матеріал «цукерки» та «знаки < ,>, =», зображення  торта та кексів із завданнями, математичне віяло.

 

Хід уроку:

  1. Організаційний момент
  • Кожен із вас полюбляє солоденьке, але солодкими можуть бути не тільки цукерки чи шоколадки, але і математика. І сьогодні ми в цьому переконаємося. Нам потрібно буде з вами виконати різноманітні завдання і за ним отримуватимемо шматочок торту, якщо все виконаємо правильно та вправно, то вийде цілий святковий торт.

 

2. Актуалізація опорних знань:

- Усний рахунок. Пряма і зворотна лічба  від 1 до 9 (Слайд 2-3)

- Математичні задачі (Слайд 4-8)

3. Основна частина

- Гра «Порівняй цукерки»  - складання та називання рівностей за допомогою роздаткового матеріалу (слайд 9)

  • 6 більше, ніж 4
  • 3 менше, ніж 5
  • 7 більше, ніж 6
  • Скласти рівність

 

  • Гімнастика для очей (Слайд 10)

Робота з підручником с.36 (Слайд 11)

  • Фізхвилинка (Слайд 12)
  • Пальчикова гімнастика (Слайд 13)

4. Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок

- Робота в зошиті с.35 (Слайд 15-16)

5. Заключна частина. Рефлексія (Слайд 17)

Які ви молодці, подивіться, який яскравий та гарний вийшов наш тортик.

А зараз цеглинку лего підійміть, роботу нашу оцініть

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 лютого 2023
Переглядів
263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку