Тема: «Солодка математика» (Порівняння чисел в межах 9)
Мета: продовжувати формувати в учнів поняття числа, уявлення про утворення натурального ряду; розв’язувати прості математичні задачі, розрізняти поняття «більше», «менше» та «порівну», читати та розпізнавати рівності та нерівності, порівнювати числа в межах 9; розвивати образне і логічне мислення, пам'ять, увагу, набувати обчислювальних навичок письма; виховувати акуратність, старанність.
Обладнання: підручник, зошит, мультимедійна презентація, роздатковий матеріал «цукерки» та «знаки < ,>, =», зображення торта та кексів із завданнями, математичне віяло.
Хід уроку:
2. Актуалізація опорних знань:
- Усний рахунок. Пряма і зворотна лічба від 1 до 9 (Слайд 2-3)
- Математичні задачі (Слайд 4-8)
3. Основна частина
- Гра «Порівняй цукерки» - складання та називання рівностей за допомогою роздаткового матеріалу (слайд 9)
Робота з підручником с.36 (Слайд 11)
4. Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок
- Робота в зошиті с.35 (Слайд 15-16)
5. Заключна частина. Рефлексія (Слайд 17)
Які ви молодці, подивіться, який яскравий та гарний вийшов наш тортик.
А зараз цеглинку лего підійміть, роботу нашу оцініть