Тема уроку : Соната. Мета. Ознайомити з особливостями жанру сонати та етапами його розвитку в музичному мистецтві, з характерними ознаками жанру та композиційною будовою — формою класичної сонати та її закономірностями, розглянути різницю між сонатами різних композиторів, ознайомити учнів з інструментальною творчістю композиторів Й. Гайдна та К. Дебюссі. Розвивати вміння учнів уважно слухати сонату та визначати закономірності сонатної форми і вміння зображати схематично класичний тип першої частини сонати, розвивати вміння надавати характеристику головним темам і музичному образу сонати, розвивати вміння висловлювати власні музичні враження від прослуханого твору, розвивати вміння виконувати виразно пісні та повторювати мелодійний та ритмічний малюнок пісні. Виховувати інтерес до слухання класичної сонати та її творців, інтерес до виконання дитячих пісень українських композиторів.
Музичний словничок. Сона́тна фо́рма — музична форма, що складається із трьох основних розділів, де в першому розділі (експозиції) протиставляються головна й побічна теми, у другому (розробці) ці теми розвиваються, у третьому (репризі) повторюється експозиція з тональними (і, можливо, іншими) змінами.