Space and the Solar system. Космос та сонячна система.

Про матеріал
Конспект навчально-пізнавального позакласного заходу Тема: Space and the Solar system. Космос та сонячна система.
Перегляд файлу

Конспект навчально-пізнавального позакласного заходу

Тема: Space and the Solar system.

Космос та сонячна система.

Lesson outcomes: learners know the names of the planets and the order of the 

                             planets in the Solar System;

Мета: -ознайомити учнів з елементами астрономії на доступних  прикладах;

- розкрити поняття: галактика, Сонце, планета, Сонячна система, орбіта, комета, метеорит, астероїд;

- ознайомити з цими поняттями на англійській мові;

- формувати у дітей науковий світогляд;

- формувати навички слухання та мовлення з теми;

- розвивати спостережливість, вміння порівнювати, робити висновки;

- стимулювати та підтримувати інтерес до вивчення англійської мови;

- сприяти розвитку пам’яті, уваги, уяви та логічного мислення;

мотивувати учнів використовувати  англійську мову в повсякденному житті, виховувати культуру поведінки та спілкування через тему, що вивчається;

- виховувати дружні стосунки в колективі. 

Vocabulary:       Sun, Mars, Earth, Saturn, Pluto, Venus, Mercury, Uranus, Neptune,   Jupiter, Moon, planets, stars, space, galaxy.

Хід заняття

Teacher: Hello, children! Nice to see you! I hope our lesson will be very interesting. You know, that English is the language of international communication and it`s very important to know English! Today you aren`t just pupils, you`retravelers and astronauts!

Доброгодня, діти!  Я сподіваюсь, наш урок буде цікавим і захопливим! Адже сьогодні ви - не просто учні,  ви -  космічні мандрівники і астронавти! Ви чудово знаєте, що астронавти усієї планети наввипередки досліджують космос, щоб зробити першими нові відкриття. І дуже часто на космічних кораблях співпрацюють вчені різних країн світу. Ось і сьогодні наш урок не буде винятком. Адже ми будемо досліджувати космос двома мовами, рідною і англійською.

Повідомлення теми і мети уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

Teacher: Сьогодні  у мандрівку по Всесвіту  на  космічних кораблях ми відправимось в екіпажі для того, щоб  з’ясувати що ж таке космос та Сонячна система - рідна домівка планети Земля.

Гра «Шифрувальники»

Teacher: Діти, з космосу ми отримали дивні повідомлення.  Щоб вдало здійснити   нам свою подорож по Всесвіту треба розшифрувати анаграми.

(Учитель розповідає римівку-акровірш, записуючи під кожним зображенням   відповідну літеру. Діти разом повторюють кожен рядок римівки, читають слово, що утворилося —  space).

S

U

N

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P

L

A

N

E

T

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A

S

T

R

O

N

A

U

T

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C

O

M

E

T

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E

X

C

I

T

I

N

G

 

T

H

I

N

G

S

 

A

R

E

 

I

N

S for Sun (для Сонця); Р  for planet (для планети); A  for astronaut (для астронавта); С  for comet (для комети); Е  Exciting things are in space. (Захопливі речі є у космосі).

 «Знайомтеся: планети»

Teacher: There are about 1000 billion stars, but wecan`t see a lot of them. How nice they are! They are silver and golden. There are nine planets in our Solar System and they all go around the Sun.  The planets are like big and giant balls. The planets can`t make light. Listen and repeat the names of the planets.    

Відео про назви планет

Учні читають інформацію

Учень 1. Центральне тіло нашої планетної системи — Сонце.

Учень 2. Сонце від Землі знаходиться дуже далеко.

Учень 3. Тисячі років люди вдивлялися в нічне небо. Вони помічали, як яскраві вогники рухаються по небу, і мріяли хоч щось дізнатися про них. Вивчення планет почалося давно, коли перші астрономи помітили, що 5 зір (планети, які можна бачити без телескопа)яскравіші за інші. Стародавні греки саме ці зорі назвали планетами, що означає «мандрувати».

Учень 4. Донедавна до 2006 року в Сонячній системі налічували дев’ять планет. Плутон було відкрито у 1930 р., завдяки математичним розрахункам. Але з плином часу та розвитком технічних можливостей з’ясувалося, що на одній орбіті з планетою рухається ще багато малих небесних тіл, які називаються астероїдами. Таким чином, зробили висновок, що існує ще один астероїдний пояс, який отримав назву пояс Койпера, і Плутон теж належить до нього, а отже, і сам є астероїдом. Але наразі немає жодної думки серед учених щодо Плутона — це мала планета чи, може, астероїд.

Учень 5. Орбіта – шлях по якому планета рухається.

Teacher. The Sun isn`t a planet, it`s a big star. The Sun is very important to us. The Sun gives us light and heat.

Учень 6: Сонце – це не планета. Це велика зірка. Астрономи вважають, що Сонце має запаси палива принаймні ще на 5 мільярдів років.

Фізкультхвилинка

Планети

Учень  1. The first planet, next to the Sun, is Mercury. It`s  58 million kilometers from the Sun.

 Учень 2. Поверхня Меркурія вкрита кратерами – порожнинами, утвореними внаслідок падіння на поверхню планети уламків скель, що прилітали з космосу.

Учень  3: Venus is the second planet from the Sun. It`s the hottest planet.

Учень 4: Венера – найгарячіша планета. Температура там    може сягати 500 градусів за Цельсієм.  Венера покрита газовими хмарами, які  затримують тепло Сонця.

Учень 5: Our planet, the Earth, is the third one. Only on Earth we have air and water.

Учень 6:  З космосу Земля здається блакитною. Це пояснюється тим, що майже три чверті нашої планети вкриті водою.

Учень 5:  Земля не є абсолютно круглою: це сплюснута куля, трохи плоска зверху та знизу і випукла у середній частині.

Учень  6: Earth is going round and round all the time in space.

Учень 5: Земля обертається навколо своєї осі  за 24 години. Так на Землі день змінюється на ніч. Навколо Сонця наша планета обертається за один рік –  за 365 днів.

Учень 6:  The Moon is Earth`s closest neighbour in space. It`s the largest object in our night sky.

Учень  5: Місяць – це найближчий сусід Землі у космосі. Поверхня Місяця вкрита кратерами,  які утворилися внаслідок падіння метеорів. Місяць не випромінює світло, він тільки відбиває сонячне світло. Місяць не має ані повітря, ані води, ані живих істот.

Учень 7: The fourth planet is Mars. We often call Mars the Red Planet.

Учень 8: Поверхня Марса вкрита червоними  грунтами, які, підхоплені вітром, утворюють рожеві хмари. Скелі на Марсі багаті на залізо. Залізо іржавіє і набуває червоного кольору. Доречніше було б назвати Марс іржавою планетою.

Учень 7 : Люди колись вважали, що на Марсі можуть існувати живі істоти. Проте послані туди космічні зонди не виявили там жодних ознак життя.

Учень  9: Jupiter is the fifth planet. Jupiter is the largest planet. Jupiter is one of four planets with rings around them.

Учень  10: Юпітер такий величезний, що зміг би помістити всередині всі інші планети. Юпітер – це одна з чотирьох планет, що мають кільця навколо себе.

Його було названо так стародавніми римлянами на честь їхнього головного бога.

Учень 11: Saturn is the sixth planet. It is large. Saturn is surrounded by beautiful rings.

Учень 12:  Сатурн – це планета -гігант з кільцями навколо неї. Блискучі кільця Сатурна надають цій планеті найчарівнішого вигляду у всій Сонячній системі. Ці кільця складаються з льоду, скель та пилу.

Учень  1: Uranus is the seventh planet.  It`s a giant planet made of liquids and gases. It`s hard and rocky too.

Учень 2: Уран  це гігантська планета , що складається із газів. Газ метан надає цій планеті  чарівний блакитно-зелений колір.

Учень  3: Neptune is eighth planet. It`s a giant planet made of liquid sand gases.

It`s hard and rocky. Neptune has eight moons.

Учень 4:Нептун розташований так далеко від Землі, що його неможливо розгледіти  із Землі навіть у найпотужніший телескоп.

Учень 5: Pluto is the last planet. It is the smallest and coldest planet.

Учень 6: Плутон  має п’ять супутників. Морозиво на Плутоні здаватиметься гарячим, адже там неймовірно холодно – 240 градусів Цельсія. Плутон такий холодний тому, що він розташований  в 40 разів далі від Сонця, ніж Земля.

Фізкультхвилинка

Гра «Знайди орбіту кожної планети»

Показ моделі Сонячної  системи

Teacher. Let`s make a line of planets. Let`s find its place in the Solar System.

А тепер давайте розташуємо  наші планети на  на їхні орбіти, по черзі, за моїми підказками.

Сонячна система

Меркурій по першій доріжці іде,

По другій – красуню Венеру веде,

А рідна Земля ось по третій біжить,

А Марс по четвертій за ними летить.

Юпітер за Марсом на п’ятій орбіті,

Сатурн аж на шостій,  кільцем оповитий,

По сьомій орбіті Уран пролітає,

Нептун за Ураном по восьмій стрибає.

Останнім в системі Плутон пробігає, –

Але за планету його не вважають.

Робота в групах. Гра «True \ false».

Teacher. Неймовірна Сонячна система вийшла, та чогось не вистачає. Мабуть інших її складових. А зараз у Вас буде нагода їх отримати, адже ми розпочинаємо гру «True \ false».

Учні діляться на команди, обирають капітанів команд і працюють. За кожну правильну відповідь гравці отримують наліпку. Рахунок – на дошці.

Teacher. Раунд 1.

Listen and say, YES or NO. (Послухайте і скажіть, “так" чи “ні"):

Mars is the 4th planet from the Sun. (Yes).

Jupiter is the smallest planet. (No).

Saturn is the fifth planet. (No).

Earth is the second planet from the Sun. (No).

Venus is the coldest planet. (No).

Uranus Is an ice planet. (Yes).

Mercury is the first planet from the Sun. (Yes).

Venus is the nearest planet to the Sun  (No)

Venus is the hottest planet (Yes).

Mars is often called the “Black Planet”  (No)

Раунд 2.

 Сонце – це планета? (Ні)

 Планети – це небесні тіла, які світяться світлом, відбитим від Сонця. (Так)

Найближча планета до Сонця- Земля. (Ні)

До Сонячної системи входять 10 планет. (Ні)

Венера і Марс є сусідами Землі. (Так)

Наша планета Земля знаходиться на третьому місці від Сонця.

(Так)

Сонячна система у Космосі єдина. (Ні)

Наша Сонячна система знаходиться в галактиці Чумацький шлях. (Так)

Сонце є джерелом життя на Землі. (Так)

Найбільшою планетою Сонячної системи є Юпітер. (Так)

У Сонячній системі зараз нараховують 8 планет. (Так)

Навколо Сонця обертаються планети і малі небесні тіла. (Так)

Teacher: Швидко сплинув час подорожі, і нам треба повертатися додому. Ви дуже добре сьогодні попрацювали.

Children, do you like our lesson? Do you like learning about planets, stars and space? There is a good tradition toguess a dream if ou see a “shooting star”. But it is not really a starat all! It`s a meteor that has come from space. Let`s guess a dream! And I hope that wewould beableto visit other planet sone day.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Золотавіна Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 січня
Переглядів
446
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку