Ми - школа сприяння здоров`ю
На святі присутні учні, батьки,члени журі.
Вчитель. Сьогодні всі ми зібрались дружно в цій залі.
Спортивне свято подаруємо усім .
Формуємо витримку, тренуємо силу волі.
Усі висоти підкорюються нині нам.
Ведуча 1.
Людина – найвищий продукт земної природи. Але для того, щоб насолоджуватися скарбами природи, людина має бути здоровою, сильною та розумною.
Ведуча 2.
У нашому ліцеї створені умови для всебічного розвитку дітей.
Ми добре розуміємо, що середовище, в якому ми перебуваємо, виховує нас. Вчитель.
Саме тому основним методом виховання є виховання здорового способу життя.
Ми з вами проводили низку заходів, направлених на розуміння дітьми необхідностей дотримання здорового способу життя.
Сьогодні ми проведемо захід, що одночасно об’єднав батьків і дітей. Саме своїм прикладом батьки зможуть прищепити любов до фізичної культури та спорту.
Приємно, що участь у змаганнях взяли (імена батьків).
Хочеться, щоб вирували справжні емоції, була присутня здорова спортивна жага до перемоги.
Зустрічайте!!! Наші команди!
(Група підтримки – вболівальники)
Дітлахи ми ого-го!
Дітлахи ми – Во!
Самі знаємо!
Вчитель. Команда «Блискавка» та «Живчик».Команда дітей.Команда батьків.
Блискавка
Ми прийшли сюди гуртом
Зайнятись спортом разом.
Будемо бігати, стрибати,
Будемо перемагати!
Живчик
Прокидаємося вранці,
Жваво робимо зарядку!
Любим спорт і фізкультуру!
Прагнемо завжди ми до порядку.
Вчитель. Як на справжніх спортивних змаганнях, оцінюватиме результати журі.
Оголошуємо склад журі
(Представляють членів журі).
Вчитель. А тепер представлення команд.
(Команди представляють себе. Девіз).
Ми – команда непрота Як стріла,
Ми – дружина,хто не зна. Ми будем мчати.
Сильні, вмілі, Неможливо нас догнати.
Швидкі і сміливі.
Вчитель. Вітання командам.
(Усі разом.)
Щоб рости і гартуватись
І міцніти, як броня,
Треба друзі, нам займатись
Фізкультурою щодня!
(З’являється Неумійко)
Неумійко. (Позіхає, потягується…)
Чому так шумите?
Пустувати мені заважаєте.
Вчитель. У нас сьогодні спортивне свято.
Неумійко.
Яке свято? Яке змагання? Що це таке?
Вчитель. Залишайся з нами і дізнаєшся.
Команди готові? Починаймо!
Гра 1. «Пронести, не впусти» (Біг з м’ячем у ложці)(Два м’яча, дві ложки)
Гра 2. «Перейди через брід» (Дві скакалки).
Гра 3. «Бігуни» (Біг у мішках)(Два мішки).
Гра 4. «Стоніжка». ( Присіти, взявшись за талію.Пройти між перешкодами).
Вболівальники.
Всі ми спритні, дужі
І до спорту не байдужі
Тож дружіть зі спортом й далі,
І отримуйте медалі.
Гра 5. «Силачі» (Перенести кеглі).
Гра 6. «Ловкачі» (Стрибки через обручі).
Гра 7. «Веселі стрибунці» (М’яч між колінами).
Гра 8. «Хто спритніший» (Дійти з м’ячем до цілі, назад прибігти, передати м’яч .)
Вчитель.
Дві команди із дітей та їх батьків.
Хто спритніший?
Аплодуйте їм дружніше.
-Чи зрозумів Неумійко, що таке змагання?
Чи сподобалось тобі брати в них участь?
Неумійко.
-Так.Було дуже цікаво та весело.А ,головне, корисно для нашого здоров’я.
Вчитель.
До кінця іде вже свято. Слово журі треба дати.
(Журі оголошує результат)
Вчитель. Змагання – це шанс показати свою ловкість, силу, швидкість. Зміцнити своє здоров’я.
Приємно,що батьки разом з дітьми брали участь у змаганнях.
Здорова сім’я – здорова нація!
(Нагородження команд. (Дві грамоти))
Використані матеріали з мережі Інтернет.