Спортивне свято"Ми - школа сприяння здоров'ю"

Про матеріал
Свято сприяє пропаганді фізичної культури серед населення ,веденню зорового способу життя. Матеріал містить девізи команд,заклички вболівальників.Проводиться у формі веселих стартів.Є ведучий та казковий герой.Цікаві ігри, естафети, конкурси оцінює журі.
Перегляд файлу

Ми - школа сприяння здоров`ю

На святі присутні учні, батьки,члени журі.

Вчитель. Сьогодні всі ми зібрались дружно в цій залі.

 Спортивне  свято подаруємо усім .

 Формуємо витримку, тренуємо силу волі.

 Усі висоти підкорюються нині нам.

Ведуча 1.

Людина – найвищий продукт земної природи. Але для того, щоб насолоджуватися скарбами природи, людина має бути здоровою, сильною та розумною.

Ведуча 2.

У нашому  ліцеї створені умови для всебічного розвитку дітей.

Ми добре розуміємо, що середовище, в якому ми перебуваємо, виховує нас. Вчитель.

Саме тому основним методом виховання є виховання здорового способу життя.

Ми з вами проводили низку заходів, направлених на розуміння дітьми необхідностей дотримання здорового способу життя.

Сьогодні ми проведемо захід, що одночасно об’єднав батьків і дітей. Саме своїм прикладом батьки зможуть прищепити любов до фізичної культури та спорту.

Приємно, що участь у змаганнях взяли (імена батьків).

Хочеться, щоб вирували справжні емоції, була присутня здорова спортивна жага до перемоги.

Зустрічайте!!! Наші команди!

 

(Група підтримки – вболівальники)

Дітлахи ми ого-го!

Дітлахи ми – Во!

Самі знаємо!

 

Вчитель. Команда «Блискавка» та «Живчик».Команда дітей.Команда батьків.

 

Блискавка

Ми прийшли сюди гуртом

Зайнятись спортом разом.

Будемо бігати, стрибати,

Будемо перемагати!

 

Живчик

 Прокидаємося вранці,

 Жваво робимо зарядку!

 Любим спорт і фізкультуру!

 Прагнемо завжди ми до порядку.

 

Вчитель. Як на справжніх спортивних змаганнях, оцінюватиме результати журі.

Оголошуємо склад журі

(Представляють членів журі).

 

Вчитель. А тепер представлення команд.

 

(Команди представляють себе. Девіз).

Ми – команда непрота                                               Як стріла,

Ми – дружина,хто не зна.                                         Ми будем мчати.

Сильні, вмілі,                                                              Неможливо нас догнати.

Швидкі і сміливі.

 

Вчитель. Вітання командам.

(Усі разом.)

 Щоб рости і гартуватись

 І міцніти, як броня,

 Треба друзі, нам займатись

 Фізкультурою щодня!

 

(З’являється  Неумійко)

Неумійко. (Позіхає, потягується…)

Чому так шумите?

Пустувати мені заважаєте.

 

Вчитель. У нас сьогодні спортивне свято.

 

Неумійко.

Яке свято? Яке змагання? Що це таке?

 

Вчитель. Залишайся з нами і дізнаєшся.

Команди готові? Починаймо!

 

Гра 1. «Пронести, не впусти» (Біг з м’ячем у ложці)(Два м’яча, дві ложки)

 

Гра 2. «Перейди через брід» (Дві скакалки).

 

Гра 3. «Бігуни» (Біг у мішках)(Два мішки).

 

Гра 4. «Стоніжка». ( Присіти, взявшись за талію.Пройти  між перешкодами).

 

Вболівальники.

 Всі ми спритні, дужі

 І до спорту не байдужі

 Тож дружіть зі спортом й далі,

 І отримуйте медалі.

 

Гра 5. «Силачі» (Перенести кеглі).

Гра 6. «Ловкачі» (Стрибки через обручі).

Гра 7. «Веселі стрибунці» (М’яч між колінами).

Гра 8. «Хто спритніший» (Дійти з м’ячем до цілі, назад прибігти, передати м’яч .)

 

Вчитель.

Дві команди із дітей та їх батьків.

Хто спритніший?

Аплодуйте їм дружніше.

-Чи зрозумів Неумійко, що таке змагання?

Чи сподобалось тобі брати в них участь?

Неумійко.

-Так.Було дуже цікаво та весело.А ,головне, корисно для нашого здоров’я.

 

Вчитель.

До кінця іде вже свято. Слово журі треба дати.

(Журі оголошує результат)

 

Вчитель. Змагання – це шанс показати свою ловкість, силу, швидкість. Зміцнити своє здоров’я.

Приємно,що батьки разом з дітьми брали участь у змаганнях.

Здорова сім’я – здорова нація!

 

(Нагородження команд. (Дві грамоти))

Використані матеріали з мережі Інтернет.

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
29 листопада
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку