Тема уроку: вивчення та вдосконалення вже набутих фізичних вправ, що формують та розвивають основну систему м’язів, прикладні та морально-вольові якості, які будуть вкрай необхідні в майбутній професії.
Дата проведення:
Місце проведення: спортивний зал.
Тривалість уроку: 45 хвилин.
Тип уроку: комбінований.
Форма уроку: індивідуальна та групова.
Інвентар і споруди: секундомір, свисток, конусні фішки, гімнастичні лави, гімнастичні мати, малі обручі.
Мета уроку:
Навчальна: у спільній діяльності разом з учнями вдосконалювати фізичні здібності з подальшим формуванням, зміцнення індивідуального і суспільного здоров’я (сили, швидкості, спритності, витривалості, координації рухів, гнучкості).
Розвивальна: розвиток компетентностей, здібностей кожного учня на основі партнерства між вчителем та учнем, умінь працювати в колективі на результат. Формування професійно-прикладних навичок.
Виховна: виховання морально-вольових якостей учнів, дисциплінованості, реалізації принципу «Навчися сам – навчи іншого» як складової соціалізації особистості та дотримання здорового способу життя.
Завдання:
Методи:
Хід уроку
Частини заняття, зміст, засоби, методи і форми організації навчання |
Дозу вання |
Організаційно-методичні вказівки, прийоми |
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА
Вимірювання ЧСС. Перешикування з колони по одному в колону по чотири. |
10-15 хв. 2 хв.
20м 20-30м 20-30м 20м 20м 20-30м 20-30м 15м 15м
1-2 хв. 1р.
1р. 1р. 1р. 1р. 1р.
1р. 1р. 1р.
|
Правила поведінки і заходи безпеки. Пульс (у спокої) за 15 секунд – 17-18 уд. – відмінно, 19-20 уд. – добре, більше 23 уд. – погано (сісти, зробити 2-3 вдихи і видихи подовжуючи видих). Праворуч, ліворуч, кругом, перешикування.
Стежити за поставою.
Ноги в колінах не згинати.
Коліна піднімати високо. Нога пряма. Випади глибокі. Слідкувати за інтервалом між учнями.
Всі види бігу виконують по діагоналі.
Під час бігу дихання рівномірне. Слідкувати за інтервалом між учнями до 2м. На початкову позицію вертаємся кроком.
За 10 або 15 секунд. «Через середину в колону по 4 руш» |
3-4 теж саме вліво.
3-4 те ж саме в ліво.
1-2 колові оберти головою вправо; 3-4 те ж саме вліво.
1-2 колові оберти кистями вперед; 3-4 те ж саме назад; 5-6 колові оберти передпліччям вперед; 7-8 те ж саме назад.
2-3 ривки руками; 4-5 ривки руками внизу; 6 – права рука внизу, ліва вверху; 7 – зміна положення рук; 8 – руки в сторони.
3-4 те саме зі зміною положення рук. |
8-10р. В кожну сторону
8-10р. В кожну сторону
8-10 р.
10-12 р.
10-12 р.
10-12 р.
8-10 р.
|
Рухи виконувати в повільному темпі.
Не робити рвучких рухів.
Дихання рівномірне.
Руки прямі, в ліктьових суглобах не згинати.
Рухи виконувати плавно. Не виконувати рухи повністю верхніми кінцівками.
Всі рухи виконувати ритмічно. Руки в ліктьових суглобах не згинати.
Якщо учень не може взяти в «замок», торкнутися пальцем пальця. |
в |
|
|
ОСНОВНА ЧАСТИНА Професійно-прикладні вправи на гімнастичній лаві.
2-3 Утримувати ноги, зігнуті в коліні; 4 - В.п.
Перешикування в 2 колони. Естафета №1
Естафета №2
Естафета №3 Кожен учень по черзі стає в позицію «планка». Кожен наступний перестрибувати «планку».
Вимірювання ЧСС. |
20-25 хв.
1р.
15 р.
10 р.
15 р.
10 р. на кожну ногу 8-10 р.
10 р.
1 р.
1 р.
1 р.
1р.
1 р. |
Ноги не опускати на землю. Вправу виконуємо повільно.
Напружувати м’язи живота. Спину тримати рівно.
Вправу виконувати інтенсивно. За допомогою ноги виштовхувати себе вверх.
Нахили пружні.
Не робити різких рухів.
Вправу виконувати в повільному темпі. Вправу виконувати вздовж лави.
Естафети виконуємо в середньому темпі. Дотримуємось техніки безпеки.
|
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА Задачі:
Засоби:
|
4-5 хв. |
Вимірювання ЧСС.
Зменшити навантаження. Відновити дихання.
Оцінити успішність найбільш активних учнів. Визначити помилки. |
Домашнє завдання:
|
|
|
|