Конспект уроку на тему"Легка атлетика"

Про матеріал
Модуль легка атлетика зорієнтований на якісне засвоєння знань, умінь та навичок поданого матеріалу. З метою профілактики травматизму на кожному уроці необхідно перевіряти місця проведення занять, дотримуватися вимог методики навчання легкоатлетичних вправ, застосовуючи спеціальні бігові, підвідні та спеціально-розвивальні вправи для виконання бігу, стрибків і метань.
Перегляд файлу

 

Тема уроку: вивчення та вдосконалення вже набутих фізичних вправ, що формують та розвивають основну систему м’язів, прикладні та морально-вольові якості, які будуть вкрай необхідні в майбутній професії.

Дата проведення:

Місце проведення: спортивний зал.

Тривалість уроку: 45 хвилин.

Тип уроку: комбінований.

Форма уроку: індивідуальна та групова.

Інвентар і споруди: секундомір, свисток, конусні фішки, гімнастичні лави, гімнастичні мати, малі обручі.

Мета уроку: 

Навчальна: у спільній діяльності разом з учнями вдосконалювати фізичні здібності з подальшим формуванням, зміцнення індивідуального і суспільного здоров’я (сили, швидкості, спритності, витривалості, координації рухів, гнучкості).

Розвивальна: розвиток компетентностей, здібностей кожного учня на основі партнерства між вчителем та учнем, умінь працювати в колективі на результат. Формування професійно-прикладних навичок.

Виховна: виховання морально-вольових якостей учнів, дисциплінованості, реалізації принципу «Навчися сам – навчи іншого» як складової соціалізації особистості та дотримання здорового способу життя.

Завдання:

  1. Сприяти розвитку фізичних здібностей з допомогою професійно-прикладних вправ.
  2. Удосконалювати рухові дії та фізичні якості через спортивні естафети.
  3. Виховувати увагу, витримку, партнерську взаємодію.
  4. Сприяти дотримання техніки безпеки та правил поведінки під час уроку фізичної культури.

Методи:

  •          Словесні – пояснення, оцінка дії, команди і розпорядження.
  •          Наочні – демонстрація вправ, умовні сигнали і жести.
  •          Практичні – виконання окремих частин і вправ в цілому.
  •          Стимулюючи – створення ситуації успіху, емоційне переживання.

Хід уроку

Частини заняття, зміст, засоби, методи і форми організації навчання

Дозу

вання

Організаційно-методичні вказівки, прийоми

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

 

  1. Організаційний момент:
  •          Шикування, розрахунок групи, рапорт, вітання, повідомлення задач і змісту уроку, контрольне визначення ЧСС в спокої.

 

 

 

  1. Стройові вправи

 

  1. Ходьба та її різновиди:
  •          Звичайним кроком;
  •          На носках;
  •          На п’ятах;
  •          З п’ятки на носок;
  •          З високим підніманням колін;
  •          З махом прямої ноги вперед;
  •          З випадами вперед;
  •          В неповному присяді;
  •          В повному присяді.

 

  1. Біг та його різновиди:
  •          В повільному темпі;
  •          Приставним кроком (правою і лівою сторонами);
  •          З високим підніманням стегна;

 

  •          З закиданням гомілки назад;
  •          На прямих ногах;
  •          Спиною вперед;
  •          Спиною вперед зі зміненням положення – лицем вперед;
  •          Вистрибувати вверх;
  •          Стрибати з однієї ноги на другу;
  •          В швидкому темпі.

Вимірювання ЧСС.

Перешикування з колони по одному в колону по чотири.

10-15 хв.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20м

20-30м

20-30м

20м

20м

20-30м

20-30м

15м

15м

 

 

1-2 хв.

1р.

 

1р.

1р.

1р.

1р.

1р.

 

1р.

1р.

1р.

 

 

 

Правила поведінки і заходи безпеки. Пульс (у спокої) за 15 секунд – 17-18 уд. – відмінно, 19-20 уд. – добре, більше 23 уд. – погано (сісти, зробити 2-3 вдихи і видихи подовжуючи видих).

Праворуч, ліворуч, кругом, перешикування.

 

Стежити за поставою.

 

Ноги в колінах не згинати.

 

Коліна піднімати високо.

Нога пряма.

Випади глибокі.

Слідкувати за інтервалом між учнями.

 

Всі види бігу виконують по діагоналі.

 

 

Під час бігу дихання рівномірне.

Слідкувати за інтервалом між учнями до 2м.

На початкову позицію вертаємся кроком.

 

 

 

 

За 10 або 15 секунд.

«Через середину в колону по 4 руш»

  1. Комплекс загально - розвиваючих вправ на місці.
  1. В.п. – о.с., руки на поясі,
  1.      Нахили голови вправо;
  2.      В.п.;

3-4 теж саме вліво.

  1. В.п. – о.с., руки на поясі
  1.      Поворот голови вправо;
  2.      В.п.;

3-4 те ж саме в ліво.

  1. В.п. – о.с., руки на поясі

1-2 колові оберти головою вправо;

3-4 те ж саме вліво.

  1. В.п. – о.с., руки перед грудьми, кисті «в замок»
  1.      Прямі руки вперед, долонями назовні;
  2.      В.п.;
  3.      Прямі руки вгору, долонями наверх;
  4.      В.п.
  1. В.п. – о.с., руки в сторони, кисті стиснуті в кулак

1-2 колові оберти кистями вперед;

3-4 те ж саме назад;

5-6 колові оберти передпліччям вперед;

7-8 те ж саме назад.

  1. В.п. – о.с., руки внизу
  1.      Підняти руки вверх;

2-3 ривки руками;

4-5 ривки руками внизу;

6 – права рука внизу, ліва вверху;

7 – зміна положення рук;

8 – руки в сторони.

  1. В.п. – о.с., права рука вверху
  1.      Взяти руки в замок за спиною;
  2.      В.п.;

3-4 те саме зі зміною положення рук.

 

 

8-10р.

В кожну сторону

 

8-10р.

В кожну сторону

 

8-10 р.

 

 

 

10-12 р.

 

 

 

 

 

 

 

10-12 р.

 

 

 

 

 

 

 

10-12 р.

 

 

 

 

 

 

 

8-10 р.

 

 

 

Рухи виконувати в повільному темпі.

 

 

Не робити рвучких рухів.

 

 

 

Дихання рівномірне.

 

 

 

Руки прямі, в ліктьових суглобах не згинати.

 

 

 

 

 

 

Рухи виконувати плавно. Не виконувати рухи повністю верхніми кінцівками.

 

 

 

 

Всі рухи виконувати ритмічно. Руки в ліктьових суглобах не згинати.

 

 

 

 

 

Якщо учень не може взяти в «замок», торкнутися пальцем пальця.

в

 

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА

Професійно-прикладні вправи на гімнастичній лаві.

  1. Пересування по лаві на животі.

 

  1. Згинання і розгинання рук в упорі на лаві.
  2. В порі ззаду на лаві
  1.      Підняти ноги;

2-3 Утримувати ноги, зігнуті в коліні;

4 - В.п.

  1. Згинання і розгинання рук в упорі ззаду на лаві.
  2. В.п. – права нога на лаві, почергово змінюємо ноги, піднімаючи коліно.
  3. Нахили з допомогою партнера, сидячи на лаві, ноги нарізно.
  4. Стрибок на лаву двома ногами, потім зістрибуючи вниз.
  5. Стрибок на лаву, зістрибнувши ногами нарізно вдовж лави.
  6. Стрибки через лаву, штовхаючись однією, приземляємося на дві ноги.

Перешикування в 2 колони.

Естафета №1

  1. Пересування по лаві на животі.
  2. Повзання попластунськи на гімнастичному маті.
  3. Біг по обручах.
  4. 10 присідань.

 

Естафета №2

  1. Біг по лаві.
  2. Перекид на гімнастичному маті.
  3. Оббігання фішок.
  4. 5 згинань і розгинань рук в положенні лежачи.

Естафета №3

Кожен учень по черзі стає в позицію «планка». Кожен наступний перестрибувати «планку».

 

Вимірювання ЧСС.

20-25 хв.

 

1р.

 

15 р.

 

10 р.

 

 

 

 

15 р.

 

10 р. на кожну ногу

8-10 р.

 

10 р.

 

1 р.

 

1 р.

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

 

1р.

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

 

Ноги не опускати на землю.

Вправу виконуємо повільно.

 

Напружувати м’язи живота. Спину тримати рівно.

 

 

 

Вправу виконувати інтенсивно.

За допомогою ноги виштовхувати себе вверх.

 

Нахили пружні.

 

Не робити різких рухів.

 

Вправу виконувати в повільному темпі.

Вправу виконувати вздовж лави.

 

 

Естафети виконуємо в середньому темпі.

Дотримуємось техніки безпеки.

 

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Задачі:

  1. Знизити (заспокоєння) діяльність органів дихання, серцево-судинної, нервової і м’язової судин.
  2. Підвести підсумки уроку, повідомити домашнє завдання.

Засоби:

  •          Повільна ходьба;
  •          Дихальні вправи;
  •          Вправи на увагу і розслаблення.
  1. Перешикування в одну шеренгу. Підсумки уроку.
  2. Домашнє завдання.

4-5 хв.

 

 

Вимірювання ЧСС.

 

 

 

 

 

Зменшити навантаження. Відновити дихання.

 

 

Оцінити успішність найбільш активних учнів. Визначити помилки.

Домашнє завдання:

  1. Самостійний підбір і виконання комплексів ранкової гімнастики.
  2. Згинання і розгинання рук в положенні лежачи. (Індивідуально, в залежності від функціональних особливостей).
  3. Згинання і розгинання тулуба в положенні лежачи. (30-50 раз на день).
  4. Вправа «планка» поступово збільшуючи час (один раз на день).

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 листопада
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку