СВЯТО «НУМО, ДІВЧАТА!»
Дата: __ березня 201_р.
Мета:
1) Навчити діяти творчо, сміливо, активно;
2) Розвивати силу спритність, координацію, швидкість;
3) Формувати позитивні емоції та прагнення до вибору
здорового способу життя;
4) Виховувати любов до фізичних вправ і спорту, дружбу, взаємодопомогу, підтримку та колективізм.
Місце проведення:
спортивна зала, що прикрашена кольоровими кульками і плакатами.
Інвентар: баскетбольні та волейбольні м’ячі, кільця, обручі, гімнастичні палиці, відерця з картоплею, гімнастичні лави, секундомір, свисток, мотузка, шкарпетки, прищепки, м’ясорубки, миски, аудіо записи з музикою для естафет, дві парасольки, молотки, гвіздки, набір круп, мішки.
Ведуча: Доброго дня вам, шановні гості, люди добрі! Щиро просимо до господи! Раді вас у нас вітати, щастя та добра бажати! Сьогодні в нас свято "Нумо, дівчата!" В ньому беруть участь найвродливіші, найчарівніші, найспритніші дівчата нашого класу та нашої школи.
Але які ж змагання відбуваються без чесного, справедливого оцінювання журі. Прошу привітати їх оплесками (ведучий представляє журі)
Розпочнемо ми наші змагання з обіцянки про дотримання правил під час проведення конкурсів. Увага! Учасники!
1. В тому, що не буде у вас заздрощів до перемоги і досягнень суперника, присягайтеся! (Присягаємось!).
2.Що будете один до одного уважні і доброзичливі, присягайтеся! (Присягаємось!).
3.Що дотримуватиметесь норм етичної честі і без прирікань вислуховуватимете журі, присягайтеся! (Присягаємось!).
1-й конкурс — "Представлення".
Ведуча:Тож, розпочинаймо! Хай переможе спритніший! Я вірю у ваш успіх і оголошую 1-й конкурс -"Представлення". Конкурс оцінюється у 3 бали. Зараз капітани влучно представлять свої команди.
Команда «Амазонки»
Ми - дівчата – амазонки! В цих змаганнях – чемпіонки!
Команда «Спортивні дівчата»
Будьте здорові і щасливі!
Будьте успішні і вродливі!
Ведуча:
Молодці, дякуємо! Давайте поаплодуємо. Прошу наше вельмишановне журі оцінити 1-й конкурс.
Ведуча:
Без суддів неможлива гра,
Оцінка точна – їх завдання.
То ж їх представити пора,
Їм перше слово й привітання!
Представлення суддів, привітання учасників та гостей змагань. Оцінювання представлення команд.
Ведуча:
Щоб зростати нам сильними,
Спритними й сміливими,
День у день по розпорядку
Ми виконуємо зарядку
2-га ЕТАФЕТА «РОЗМИНКА»
Перед кожною командою по чотири фішки на відстані 3 м одна від одної.
1-й етап. Учасниці по черзі під веселу музику біжать лицем вперед до другої фішки потім вертаються спиною до першої, лицем вперед до третьої і спиною до другої, лицем вперед до четвертої і повертаються на лінію старту віддавши естафету наступній учасниці.
2-й етап. Учасниці біжать лицем вперед до другої фішки, а повертаються до першої переставним кроком лівим чи правим боком, потім лицем вперед до третьої фішки і повертаються переставним кроком до другої, лицем вперед до четвертої і на лінію старту віддавши естафету наступній учасниці.
Ведуча:
Художній номер пісня – «Любіть Україну» виконує учень ___ кл._____________
3 – тя ЕСТАФЕТА «ПІД ДОЩЕМ»
Учасниці по черзі вдягають плащ, беруть в руку відкриту парасольку і після цього біжать через гімнастичні лави (місток) потім почергово стрибають то правою то лівою ногою в гімнастичні обручи (які нагадують пагорби серед води) і добігають до кінцевої точки де від «дощу» заховані різні літери з яких можна скласти слово мама. Серед набору букв є літери, які не входять до цього слова, то ж при естафеті потрібна уважність. Взявши одну із букв учасниці повертаються на лінію старту після чого наступні дівчата виконують ті самі умови. Всі чотири літери збирає капітан і отримавши останню він на гімнастичній лаві із принесених літер викладає слово мама. Перемагає команда, яка першою це зробить.
Ведуча:
Дівчата – вправні садівниці.
Без них і квіти не цвітуть.
Вони усе ростити вміють
Й посадять нам картоплю тут.
Перед командами, які стоять у колоні, лежать кільця діаметром 30 см. Перші учасники, тримаючи відерце з картоплею, біжать до свого кола, викладають у нього картоплину, оббігають фішку та повертаються, передаючи порожнє відерце наступній учасниці, яка біжить, збираючи картоплю. Перемагає команда, яка фінішує першою.
4-й КОНКУРС «ЖІНОЧА ЗБРОЯ»
В цьому конкурсі від кожної команди приймають участь по одній учасниці, які за сигналом мають із зав’язаними очима розібрати, а потім зібрати м’ясорубку.
Ведуча:
Ми суддям слово надамо
Послухаємо результати.
Ведуча:
Дівчата наші, мов Венери,
Стрункі й граційні, наче лані.
Які прекрасні в них манери,
Щоб передати м’яч , мов пані!
5 - й КОНКУРС «ПОПЕЛЮШКА»
Учасницям конкурсу за установлений проміжок часу з пов’язкою на очах необхідно якомога найбільше відібрати квасолі від кукурудзи.
6 – й КОНКУРС «ЗМАГАЮТЬСЯ КАПІТАНИ»
7 – й КОНКУРС «СПОРТИВНІ ТАНЦІ»
Команди по черзі під музику виконують раніше підготовлені до змагання спортивні танці.
8– й КОНКУРС «ВЕЛИКА ЕСТАФЕТА»
1-й етап. Стрибки в мішку.
2-й етап. Біг по гімнастичній лаві.
3-й етап. Стрибки на двох ногах через гімнастичні палиці.
4-й етап. Пролізання через гімнастичний обруч.
9 – й КОНКУРС « ВИВІСИТИ ШКАРПЕТКИ»
Учасниця команди, тримаючи в руках миску з шкарпетками по команді «РУШ» біжить до мотузки де вивішує одну із шкарпеток, повертаючи назад передає миску іншому учаснику
Ведуча:
Бажаємо здоров’я всім й тепла,
В житті лиш успіхів й удачі.
Завершились змагання – вже пора
Вирішувати вам нові задачі.
Ведуча:
А поки наше вельмишановне журі підраховують бали, для вас звучить пісня «Моя мама вишиває рушничок». у виконанні учня ____ класу, ______________
Судді оголошують результати конкурсів і команду.
Нагородження та привітання переможниць.