Спортивно - розважальна програма "Нумо, дівчата!!!"

Про матеріал
сценарій спортивно - розважальної програми "Нумо, дівчата!!!" підійда для учнів 8-11 класів
Перегляд файлу

 

ЧЕРВОНЕНЬКА ЗОШ  І-ІІІ СТУПЕНІВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

Підготувала вчитель фізкультури

 Червоненької ЗОШ І-ІІІ ступенів

 Захаркевич  В.Л.

 

 

смт Червоне 

 

Завдання :

 1) Навчити діяти творчо, сміливо, активно;

2) Розвивати силу спритність, координацію, швидкість;

3) формувати позитивні емоції та прагнення до вибору здорового способу життя; 4) виховувати любов до фізичних вправ і спорту, дружбу, взаємодопомогу, підтримку та колективізм.

Місце проведення: спортивна зала, що прикрашена кольоровими кульками і плакатами.

Інвентар: баскетбольні та волейбольні м’ячі, обручі, гімнастичні палиці, торбинки з картоплею, гімнастичні лави, секундомір, свисток, канат, повітряні кулі, мішки, м’ясорубки, миски, аудіо записи з музикою для естафет, три парасольки, молотки, гвіздки, набір круп, торбинки з картоплею, аркуші.

ХІД ЗАХОДУ

Ведучий 1: 
Спортивне свято знов зібрало нас
У дружньому шкільному колі.
«Нумо, дівчата!» вже розпочати час – 
Змагання сили, спритності та волі.
 

Ведучий 2:

Нехай ці ігри грації й краси
Усім веселий настрій подарують
І доведуть, що знов прийшли часи, 
Коли здоров”я й рух разом крокують .
 

Ведучий 1: 

Заняття спортом необхідні всім
Для успіху в житті та процвітання.
Тому запрошуємо в наш спортивний   зал

І шлем усім фізкультпривіт й вітання!

 

Ведучий 2:

От і дочекалися весни –
Знов проміння п’янко б’є у груди.
Знов крайнебо променем ясним
Засвітилось і радіють люди.
 

Ведучий 1: 
Весна … Весна надії, радості, любові.

І як би там не було холодно, все ж весна,

переступивши через снігові замети,

озветься до нас радістю.
 

Ведучий 2:

Розтане сніг, відступлять морози,

 в серця постукає надія.

 Надія, що всі зимові негаразди, як і зима минуть,

 відлетять – і світ оновиться.
 

Ведучий 1: 
І знову починається весна.
Так, як було це ще у неоліті.
Лиш перша брунька вибухне на вітті,
І знову починається весна!
 

Ведучий 2:
Сьогодні, в цей чудовий весняний день,

наші урочистості присвячені вам,

наші милі, чарівні дівчата

та найкращі в світі жіночки.

Ми починаємо конкурсну програму «Нумо, дівчата!».

 

Під музику пісні «А нука, девушки!» до спортивної зали заходять команди – учасниці.

Ведучий 1:

 Отож запрошуємо  до спортивного залу

 

 команду «Водограй» 7 клас

 (хлопці 8-а класу по черзі виводять команди дівчат, до спортивного залу),

 

команду «Амазонки» 8-а класу,

 

та  команду «Аватари» 8-б класу,

які  братимуть  участь у   спортивно – розважальній програмі «Нумо, дівчата»!


 

Ведучий 2:

      Нашим дівчатам сьогодні необхідно пройти кілька складних іспитів. У яких вони повинні виявити силу, вправність, кмітливість.

 

 Кому з них дістанеться перемога – судити вам, дорогі глядачі та нашому почесному журі, яке ми з радістю представляємо…

Члени журі:                

 

                                           

Вітання від хлопців 8-а класу.

 

Читець 1.

Здрастуй, березню наш крилатий –
Перший місяць весни – гарний день!
Здрастуй, 8 Березня – світле свято
Мам, бабусь, дівчаток і пісень!

Читець 2.

 Сьогодні жінок і дівчаток свято,
А у нас їх так багато:
Розумних, веселих, вродливих,
Лагідних, ніжних і милих …

Читець 3.

 Ми бажаємо вам, дівчата,
Мати друзів щирих,
На «відмінно» всім навчатись
І жити у мирі!

Читець 4.

 Щоб ще кращими ставали
Ви кожну годину.
Щоб пишались усі вами
У будь-яку днину!

Читець 5.

Любих жіночок вітаємо,
Удачі й щастя їм бажаємо.
Нехай же радість з вами поруч
Іде завжди праворуч і ліворуч.
 

Пісня «Мамина сорочка» у виконанні хлопців 8-а класу.


І конкурс   Привітання.

 (Команди проголошують свої девізи і привітання). Оцінюємо конкурс 10 балів. (девіз, привітання, емблема, зовнішній вигляд команди).

Команда «Водограй»:

Ми прийшли сюди змагатись,

Знань, уміння набиратись.

І здоровими зростати,

Силу, щастя, радість мати.

 

Всюди друзів ми знаходим,

З ними, як одна сім’я,

Але нам без друга- спорту,

Не прожити ані дня!

Ми змагатися умієм,

Жарти, конкурси - для нас,

Нашу дружбу ми цінуєм

Й будем разом весь цей час!

 

Усім присутнім ми здоров’я,

Витримки і гумору бажаєм.

Бо добре знаєм, що лікує і здоровить всіх -

Веселий жарт й дзвінкий веселий сміх.

 

Капітан команди:     Будь веселий!

Всі:                             Завжди так!

К .к.                            Будь бадьорий!

Всі:                             Тільки так!

К.к.                             Настрій?!

Всі:                             Во!

К.к.                             Погода?!

Всі:                             Клас!

Разом:                        Всі приєднуйтесь до нас!

Один уччень:            Грай!

Другий:                     Співай!

Третій:                       Відпочивай!

К.к.                             Хто найкращий?!

Разом:                         «Водограй»!

 

 Команда «Амазонки»:

Ми активні, мужні, запальні!
Оригінальні, неповторні, бунтівні
Ми відчайдушно будемо змагатись,
Не звикли ми коритись і здаватись.
Хоч ми дівчата й виглядаємо мило,
Та воювати можемо уміло.
В нас поєднання мужності і грації,
Від нас ідуть від мужності вібрації.
І кожен виклик без страху приймемо,
Ми тільки боротьбою і живемо.
Бо «Амазонки» команда наша зветься,
Нехай удача нам сьогодні посміхнеться!
Ми - дівчата – амазонки! В цих змаганнях – чемпіонки!
 

Команда «Аватари »:

Ми   аватари,

Ми довго літали.

До вас ми прибули

Ми Землю не забули.

 

Ми любимо пудинг.

Хелоін і чай.

Бо ми в англомовні

Люби і зустрічай.

 

Шекспіра в світі знають

В нас королеву мають.

Біг Бен на всю країну

Показує годину.

 

Я в Осфорді навчають

Країною пишаюсь.

Подяки День святкую

Індичку фарширую.

 

Ми люди - аватари,

До вас ми завітали.

Англійську вам культуру

Покажемо в глазурі!

 

Ми бажаєм нашим суддям-

Легкої роботи!

Виставляйте чесно бали -

Й не майте турботи!

 

Вболівальники, увага,

Руки підготуйте!

Раз за разом, регулярно

Ви нам аплодуйте!

 

 

 

 

2-й конкурс       « Водолази ».

    

   По команді дівчата по черзі одягти плавальні ласти та маску водолаза і біжать   вперед обминаючи фішки туди й назад.

 Перемагає та команда, яка швидше виконає завдання та не зіб'є кеглі.

 За перемогу команди отримують 3-2-1 бала(1,2,3 місце), штрафні 0,5 балів.

Інвентар: 3 шт. - плавальні ласти, 3 шт. - маску водолаза, 12 фішок.

 

 

 

3-й конкурс     «Біг між кульками».

 

     По команді перша учасниця з 2 м'ячами  в руках пересувається галопом між кеглями так, щоб не зачепити їх туди й назад. Повернувшись передає мячі наступній учасниці.

 Задача команди не зачепити кеглі.

 За перемогу команди отримують 3-2-1 бала (1,2,3 місце), штрафні 0,5 балів.

 Інвентар: 6 м'ячів,  12 кеглів.

 

 Виступ  учнів 7 класу.

 

4-й конкурс        «Міні - боулінг».

   По команді дівчата по черзі повинні за допомогою м'яча влучити по 5 кеглям. У кожній учасниці 1 спроба.

 Перемагає команда, яка більше зіб'є кеглів.

  Кожна команда отримує  стільки балів, скільки було збито кеглів..

Інвентар: 15 кеглів, 3 м'ячі.  

 

 

5-й конкурс               “Морській бій”.

 По команді дівчата по черзі, обминаючи кубики, біжать до столу. На столі лежать кольорові аркуші, з яких дівчата роблять човники. Після чого, взявши човник, поставити його на кубик, так щоб він не впав. Перемагає та команда, яка швидше виконає завдання і не попадають човники.

 За перемогу  команди отримують 3-2-1 бала (1,2,3 місце), штрафні 0,5 балів.

Інвентар: 15 кубиків, 15 кольорових аркушів, 3 столи.

 

 

 

6-й конкурс     «Одягни козака».

   Напроти кожної команди стоїть парубок, якого дівчата переодягнуть у козака.  По команді кожна учасниця виконує своє завдання:

 

1- одягає шаравари

2- одягає сорочку

3- одягає пояс

4- одягає чоботи

5- вдягає піджак

6- вдягає  капелюх

 Перемагає команда яка гарно вдягне та  швидше виконає завдання.

 За перемогу  команди отримують 3-2-1 бала (1,2,3 місце), штрафні 0,5 балів.

Інвентар: одяг козаків, 3- стілці.

 

7-й конкурс     Інтелектуальний .

 

1. Умивається часто, але рушником не втирається (кіт) 
 

2. Рідке , а не вода, біле, а не сніг. (молоко) 
 

3. Лежало поки лежалося, а припекло, то й сліду не зосталося. (сніг) 
 

4. День і ніч ходить, а з місця не сходить. (годинник) 
 

5. Біленька корзин очка, а дно золотисте. (ромашка) 
В корзинці – росинка, як сонечко чисте. 
 

6. П’ять ріжків торбинка має, п’ять братів туди влізає, 
щоб мороз їх не щипав і турбот не завдавав. (рукавичка) 
 

7. Перший я приніс весну, розбудив усе від сну. 
Заспіваю під вікном, люди звуть мене …(шпаком) 
 

8. Сімдесят кожухів і всі не застібаються. (капуста) 
 

9. Випускають із теплиць сто однакових сестриць, 
їх по черзі всі беруть, тіменем об стінки труть. 
Вміло чиркнуть раз і два - запалає голова. (сірники) 
 

10. По подвір’ю ходить птах і співає по складах. (півень) 
 

11. Я крилатий , я пухнастий, золотистий і смугастий, 
Над лужком танок веду, дзвінко, весело гуду. (джміль) 
 

12. У вінку зеленолистім , у червоному намисті. 
Видивляється у воду на свою хорошу вроду. (калина) 
 

З якої це казки?” 

- Учасниці – діти. А дитинство не може бути без казки. Тому ми зараз і побачимо, як наші дівчата знають казки. Хлопці будуть розповідати уривок з казки командам по черзі , а вони повинні відгадати назву казки. 

1. Вовк що було сили кинувся бігти коротшою дорогою, а дівчинка пішла тією дорогою, яку вказав вовк. ( Червона шапочка) 
 

2. Нюхає лисичка – смачно пахне. Встромляє голову в глечик – не йде голова. Пробує лапкою – не витягне . Крутиться лисичка, скаче навколо глечика. (Лисичка та журавель) 
 

3. Бичок нічого, мовчить. Ведмідь тоді його зараз за бік, та й зав’яз зубами, та й ніяк не вирве. Сіпав, сіпав – затяг того бичка хто знає - куди. (Солом’яний бичок) 
 

4. А лисичка потихеньку почала викидати рибу із саней. Викидала , викидала, викинула всю рибу, а сама втекла. (Лисичка) 
 

5. От прибігає зайчик, коли чує – хтось є в хатці. Зайчик і питається: ”А хто ,хто в моїй хатці?” А коза сидить на печі…(Коза дереза) 
 

6. Він і згодився. Веде його лисичка до своєї хати, так уже йому годить: уловить де курочку – то сама не їсть, а йому несе. (Пан Коцький) 
 

7. –Я уже тут! – Ага , - каже заєць, - та щоб таке помело , та мене перебігало? Ану спробуємо ще раз! (Їжак та заєць ) 
 

8. Стали її брати, коли дивляться, аж у неї ніжка переломлена. Вони взяли її тихесенько, принесли додому , зробили їй гніздечко, обложили його пір’ячком і посадили туди качечку , а самі знов пішли по гриби. (Кривенька качечка) 

Інвентар: стіл, на столі лежать запитання, капітани команд по  черзі беруть запитання і відповідають.

 

 

Конкурс вболівальників 1

 

1. Як часто проводяться Олімпійські ігри? (І раз в чотири роки).
 

2. Скільки гравців у футбольній команді? ( 11).
 

3. Скільки гравців у волейбольній команді? (6).
 

4. Які групові види спорту беруть участь у зимових Олімпійських іграх? (Фігурне катання, хокей, лижні гонки, стрибки з трампліну, санний спорт).
 

5. Які ігрові види спорту беруть участь у літніх Олімпійських іграх? (Футбол, волейбол, баскетбол, гандбол та ін.).
 

Конкурс вболівальників 2

Перш ніж приступити до спортивних змагань, пропонуємо розминку:
 

1. Героїні якої казки один із овочів допоміг стати щасливою? ( Принцеса на горошині)
 

2. Садок вишневий коло хати… Які комахи гудуть над вишнями?
 

3. Про яку комаху ця байка:
«Лето красное пропела
Оглянуться не успіла»… (стрекоза)

 

8 – й КОНКУРС «СПОРТИВНІ ТАНЦІ»

Команди по черзі під музику виконують раніше підготовлені до змагання спортивні танці. (10 балів)
Читає вірш команда «Амазонки»

1. Я – жінка! Ви чуєте, люди, я – свічка,
Запалена Господом на віки.
Неправда, що я – ребро чоловіче.
Цю казку придумали чоловіки.

2. Я – жінка. Я – річка бурхлива й неспинна,
Що в повінь зриває верхи берегів.
Хто каже, що я підкорятись повинна?
Це ще одна вигадка чоловіків.

3.Я – жінка. Природою створена пісня,
Яку чоловік заспівати не зумів.
Я – мрія і спогад. Майбутнє й колишнє.
Я – щось незбагненне для чоловіків.


4. Я – жінка. Я вільна, як думка одвічна.
На думку не можна надіть кайдани.
Це ти мене в рабство продав, чоловіче!
І грішна я стала з твоєї вини.


5.Та я – лише жінка. Я прагну кохання
І все пробачаю тобі наперед.
З твоєї криниці я – крапля остання.
Для вуст твоїх згірклих я – липовий мед.


6.  Я – жінка. Я враз перекинусь на зілля
І гоїти рани візьмуся тобі.
Я – непередбачена, незрозуміла,
Я плачу від щастя, сміюся в журбі.

7. Я жінка. Я, дійсно, слабка половина.
Нехай переможцям лаврові вінки!
Історію творять, звичайно, мужчини.
Але лише так, як захочуть жінки.

(К.Сенченко)

Ведучий: Після дев”яти конкурсів для оголошення результатів надаю слово журі.

 ( у виступі членів журі дається детальний аналіз виступів команд, оголошуються результати)

Ведучий:

Щоб підбадьорити наших учасниць звучить музичне вітання від групи підтримки команди 8-б класу

 

9 – й   КОНКУРС         ЕСТАФЕТА «ПІД ДОЩЕМ» 

Учасниці по черзі одягають плащ, беруть в руку відкриту парасольку і після цього біжать через гімнастичні лави (місток) потім почергово стрибають то правою то лівою ногою в автомобільні покришки (які нагадують пагорби серед води) і добігають до кінцевої точки де від «дощу» заховані різні літери з яких можна скласти слово мама. Серед набору букв є літери, які не входять до цього слова, то ж при естафеті потрібна уважність. Взявши одну із букв учасниці повертаються на лінію старту після чого наступні дівчата виконують ті самі умови. Всі чотири літери збирає капітан і отримавши останню він на гімнастичній лаві із принесених літер викладає слово мама. Перемагає команда, яка першою це зробить.
За перемогу  команди отримують 3-2-1 бала (1,2,3 місце), штрафні 0,5 балів.

Інвентар: 3  плащі, 3 парасольки, 3 гімнастичні лави, 12 автомобільних покришок, 3 комплекти різних літер.

 


 

10-й КОНКУРС «ЖІНОЧА ЗБРОЯ» .
 


В цьому конкурсі від кожної команди приймають участь по одній учасниці, які за сигналом мають із зав’язаними очима розібрати, а потім зібрати м’ясорубку.
 

За перемогу команди отримують 3-2-1 бала (1,2,3 місце), штрафні 0,5 балів.

Інвентар: 3 хустки, 3 м’ясорубки, 3 столи.

 

 

11 – й КОНКУРС  «САЖАННЯ КАРТОПЛІ».


Перед командами, які стоять у колоні, намальовано кола діаметром 30 см. Перші учасники, тримаючи відерце з картоплею, біжать до свого кола, викладають у нього картоплину, оббігають фішку та повертаються, передаючи порожню торбинку наступній учасниці, яка біжить, збираючи картоплю. Перемагає команда, яка фінішує першою.

За перемогу команди отримують 3-2-1 бала (1,2,3 місце), штрафні 0,5 балів.

Інвентар:  12 кружків  діаметром 30 см, 3 торбинки, 18 картоплин, 6 фішок.


 

 

Виступ 8-б класу.

 

12 – й КОНКУРС«ЗМАГАЮТЬСЯ КАПІТАНИ».

  1. «Я все вмію». Хто швидше і якісніше заб’є гвіздки в дошку. (по 5 шт).
  2. Хто найбільше вгадає з повязкою на очах, в якій мисці яка крупа. (гречка, рис, ячка).
  3. А зараз я даю вам 10 найпоширеніших букв. Протягом 2 хв. Вам потрібно скласти із них слова. Виграє той, хто більше. (АВКЛОРЕНІС)
    Інвентар: 3 досточки, 3 молотки, 15 гвіздків, по 3 вида крупи, 3 аркуші, 3 карандаші.

 Конкурс оцінюється в 10 балів.

13 й КОНКУРС «ВЕЛИКА ЕСТАФЕТА».
1 -й етап.  Пролізти через тунель.
2-й етап. Пролізти на животі по гімнастичній лаві.
3 – й етап. Стрибки почергово правою та лівою ногою через автомобільні покришки.
4 – й етап.  Двома гімнастичними палицями покласти тенісний шарик в коробку.
5 – й етап. Пролізання через гімнастичний обруч.
За перемогу команди отримують 3-2-1 бала (1,2,3 місце), штрафні 0,5 балів.

Інвентар: тунель, гімнастичні лави, гімнастичні палиці, автомобільні покришки, тенісні шарики, коробки, обручі.

 

14 – й КОНКУРС «ПЕРЕТЯГУВАННЯ КАНАТУ»

 За перемогу команди отримують 3-2-1 бала (1,2,3 місце), штрафні 0,5 балів.

Інвентар: канат.

 

15 – й КОНКУРС «КУЛІНАРНИЙ».

Під час цього конкурсу , дівчата готують бутерброди.

А для вболівальників проводиться інтелектуальний конкурс. Вони називають продукти харчування на задану букву( переможців нагороджують цукерками).

 

16 – й КОНКУРС «Хто перший».
Команда приймає положення в упорі лежачи. Перша учасниця за сигналом бере в руки м’яч і прокачує його між іншими учасниками. Останній учасник ловить м’яч біжить на старт. А перша учасниця приймає упор лежачи.

За перемогу команди отримують 3-2-1 бала (1,2,3 місце), штрафні 0,5 балів.

Інвентар: м’ячі, фішки.

 

Ось і наближається до закінчення наше свято. Настав час підвести підсумок. 
Журі підведе підсумок наших змагань.

 

А ми послухаємо гумореску. 
 

 

Батько наш поїсти неабиякий мастак! 
Що не зварить йому мати, все не так. 
Вередує: –Як з’їдаю твій обід, 
Наче гирю закладаю у живіт. 
Он торік я в ресторані, – каже, – був… 
Ледве миску з деваляєм не ковтнув. 
Там таку дають підливку – смак і шик! 
З нею з’їсти можна власний черевик! 
Раз в неділю ми зосталися одні, 
Сидимо удвох, немов на виданні. 
Ми із батьком зажурились, сидимо, 
Я на ліво, він на право – плюємо. 
Не залишили нам їсти, то й нехай… 
А ми зваримо вареники давай! 
Налили ми в ночви свіжої води, 
Пів мішка муки засипали туди. 
Я качалку взяв, а батько – макогон, 
Тісто туго замісили, як гудрон. 
Дріжджів кинули дві пачки – красота! 
Потім перцю і лаврового листа. 
Тісто витягли на стіл ми тай січем. 
Я – ножакою, а батько – сікачем. 
В казані кипить, аж піниться, вода. 
Я ліплю, а батько мій вареники вкида. 
На губах у мене тісто, в батька – сир, 
Він по кухні походжа, як командир. 
– Хай живіт, – говорить, – лопне, а жінкам 
Отакунького вареника не дам! 
В казані вода вирує, булькотить, 
Сир гарячий нам на голови летить. 
Покипіло так не більше двох годин, 
Бачим: збились всі вареники в один. 
Ми вареник той штовхаємо до дна, 
А він лізе, випирає з казана. 
Батько каже: – Ну, нехай вже буде так. 
Покуштуємо, яке ж воно на смак! 
Поділили ми вареник, сидимо. 
Я виделкою, а батько ложкою – їмо. 
Я помалу ремигаю, він жує. 
– Ну, – цікавиться, – як враження твоє?! 
Я показую на пальцях і стогну: 
Зуби злиплись, язика не поверну. 
В батька очі лізуть з лоба – не ковтне. 
Просить: – Стукне по потилиці мене!.. 
Я як двину його в шию кулаком! 
Тут відразу нам полегшало обом. 
Батько вперся на своєму: – А жінкам 
Я однаково й понюхати не дам! 
Те, що я не з’їв і батько не доїв, 
Потаскали кабанові ми у хлів. 
А кабан понюхав тісто, кашлянув, 
Перекинувся в баюру і заснув. 
Батько штовх його: –Пардон, мосьє кабан! 
Вибачайте, я не знав, що ви – гурман. 
Може, й ви вже захотіли в ресторан? – 
І надів йому на голову казан… 

Ведучий: Ми всі побачили, як дружно змагаються за перемогу три команди і кожна з них достойна стати переможцем. Та все ж слово досвідченому журі. (оголошуються набрані бали і називається команда, яка перемогла).

 Давайте гучними оплесками привітаємо переможців!

Ведучий: Зараз прозвучить музичне вітання. (після музичного вітання проводиться нагородження команд грамотами, солодощами та надувними кульками.

 

 

 

 Хочу подякувати нашим спонсорам ПП Трусовим,  всім учасникам  та журі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Дирекція Червоненької ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Н А Г О Р О Д Ж У Є

 

КОМАНДУ «А В А Т А Р И»

 

 

          за _____________________________________________________

 

в спортивно - розважальній програмі «НУМО, ДІВЧАТА»  

 

 

 

 

 

 

Директор школи                             _______________

 

 

смт.Червоне

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
5 грудня 2021
Переглядів
696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку