ЧЕРВОНЕНЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ
Підготувала вчитель фізкультури
Червоненької ЗОШ І-ІІІ ступенів
Захаркевич В.Л.
смт Червоне
Завдання :
1) Навчити діяти творчо, сміливо, активно;
2) Розвивати силу спритність, координацію, швидкість;
3) формувати позитивні емоції та прагнення до вибору здорового способу життя; 4) виховувати любов до фізичних вправ і спорту, дружбу, взаємодопомогу, підтримку та колективізм.
Місце проведення: спортивна зала, що прикрашена кольоровими кульками і плакатами.
Інвентар: баскетбольні та волейбольні м’ячі, обручі, гімнастичні палиці, торбинки з картоплею, гімнастичні лави, секундомір, свисток, канат, повітряні кулі, мішки, м’ясорубки, миски, аудіо записи з музикою для естафет, три парасольки, молотки, гвіздки, набір круп, торбинки з картоплею, аркуші.
Ведучий 1:
Спортивне свято знов зібрало нас
У дружньому шкільному колі.
«Нумо, дівчата!» вже розпочати час –
Змагання сили, спритності та волі.
Ведучий 2:
Нехай ці ігри грації й краси
Усім веселий настрій подарують
І доведуть, що знов прийшли часи,
Коли здоров”я й рух разом крокують .
Ведучий 1:
Заняття спортом необхідні всім
Для успіху в житті та процвітання.
Тому запрошуємо в наш спортивний зал
І шлем усім фізкультпривіт й вітання!
Ведучий 2:
От і дочекалися весни –
Знов проміння п’янко б’є у груди.
Знов крайнебо променем ясним
Засвітилось і радіють люди.
Ведучий 1:
Весна … Весна надії, радості, любові.
І як би там не було холодно, все ж весна,
переступивши через снігові замети,
озветься до нас радістю.
Ведучий 2:
Розтане сніг, відступлять морози,
в серця постукає надія.
Надія, що всі зимові негаразди, як і зима минуть,
відлетять – і світ оновиться.
Ведучий 1:
І знову починається весна.
Так, як було це ще у неоліті.
Лиш перша брунька вибухне на вітті,
І знову починається весна!
Ведучий 2:
Сьогодні, в цей чудовий весняний день,
наші урочистості присвячені вам,
наші милі, чарівні дівчата
та найкращі в світі жіночки.
Ми починаємо конкурсну програму «Нумо, дівчата!».
Під музику пісні «А нука, девушки!» до спортивної зали заходять команди – учасниці.
Ведучий 1:
Отож запрошуємо до спортивного залу
команду «Водограй» 7 клас
(хлопці 8-а класу по черзі виводять команди дівчат, до спортивного залу),
команду «Амазонки» 8-а класу,
та команду «Аватари» 8-б класу,
які братимуть участь у спортивно – розважальній програмі «Нумо, дівчата»!
Ведучий 2:
Нашим дівчатам сьогодні необхідно пройти кілька складних іспитів. У яких вони повинні виявити силу, вправність, кмітливість.
Кому з них дістанеться перемога – судити вам, дорогі глядачі та нашому почесному журі, яке ми з радістю представляємо…
Члени журі:
Вітання від хлопців 8-а класу.
Читець 1.
Здрастуй, березню наш крилатий –
Перший місяць весни – гарний день!
Здрастуй, 8 Березня – світле свято
Мам, бабусь, дівчаток і пісень!
Читець 2.
Сьогодні жінок і дівчаток свято,
А у нас їх так багато:
Розумних, веселих, вродливих,
Лагідних, ніжних і милих …
Читець 3.
Ми бажаємо вам, дівчата,
Мати друзів щирих,
На «відмінно» всім навчатись
І жити у мирі!
Читець 4.
Щоб ще кращими ставали
Ви кожну годину.
Щоб пишались усі вами
У будь-яку днину!
Читець 5.
Любих жіночок вітаємо,
Удачі й щастя їм бажаємо.
Нехай же радість з вами поруч
Іде завжди праворуч і ліворуч.
Пісня «Мамина сорочка» у виконанні хлопців 8-а класу.
І конкурс Привітання.
(Команди проголошують свої девізи і привітання). Оцінюємо конкурс 10 балів. (девіз, привітання, емблема, зовнішній вигляд команди).
Команда «Водограй»:
Ми прийшли сюди змагатись,
Знань, уміння набиратись.
І здоровими зростати,
Силу, щастя, радість мати.
Всюди друзів ми знаходим,
З ними, як одна сім’я,
Але нам без друга- спорту,
Не прожити ані дня!
Ми змагатися умієм,
Жарти, конкурси - для нас,
Нашу дружбу ми цінуєм
Й будем разом весь цей час!
Усім присутнім ми здоров’я,
Витримки і гумору бажаєм.
Бо добре знаєм, що лікує і здоровить всіх -
Веселий жарт й дзвінкий веселий сміх.
Капітан команди: Будь веселий!
Всі: Завжди так!
К .к. Будь бадьорий!
Всі: Тільки так!
К.к. Настрій?!
Всі: Во!
К.к. Погода?!
Всі: Клас!
Разом: Всі приєднуйтесь до нас!
Один уччень: Грай!
Другий: Співай!
Третій: Відпочивай!
К.к. Хто найкращий?!
Разом: «Водограй»!
Команда «Амазонки»:
Ми активні, мужні, запальні!
Оригінальні, неповторні, бунтівні
Ми відчайдушно будемо змагатись,
Не звикли ми коритись і здаватись.
Хоч ми дівчата й виглядаємо мило,
Та воювати можемо уміло.
В нас поєднання мужності і грації,
Від нас ідуть від мужності вібрації.
І кожен виклик без страху приймемо,
Ми тільки боротьбою і живемо.
Бо «Амазонки» команда наша зветься,
Нехай удача нам сьогодні посміхнеться!
Ми - дівчата – амазонки! В цих змаганнях – чемпіонки!
Команда «Аватари »:
Ми аватари,
Ми довго літали.
До вас ми прибули
Ми Землю не забули.
Ми любимо пудинг.
Хелоін і чай.
Бо ми в англомовні
Люби і зустрічай.
Шекспіра в світі знають
В нас королеву мають.
Біг Бен на всю країну
Показує годину.
Я в Осфорді навчають
Країною пишаюсь.
Подяки День святкую
Індичку фарширую.
Ми люди - аватари,
До вас ми завітали.
Англійську вам культуру
Покажемо в глазурі!
Ми бажаєм нашим суддям-
Легкої роботи!
Виставляйте чесно бали -
Й не майте турботи!
Вболівальники, увага,
Руки підготуйте!
Раз за разом, регулярно
Ви нам аплодуйте!
2-й конкурс « Водолази ».
По команді дівчата по черзі одягти плавальні ласти та маску водолаза і біжать вперед обминаючи фішки туди й назад.
Перемагає та команда, яка швидше виконає завдання та не зіб'є кеглі.
За перемогу команди отримують 3-2-1 бала(1,2,3 місце), штрафні 0,5 балів.
Інвентар: 3 шт. - плавальні ласти, 3 шт. - маску водолаза, 12 фішок.
3-й конкурс «Біг між кульками».
По команді перша учасниця з 2 м'ячами в руках пересувається галопом між кеглями так, щоб не зачепити їх туди й назад. Повернувшись передає мячі наступній учасниці.
Задача команди не зачепити кеглі.
За перемогу команди отримують 3-2-1 бала (1,2,3 місце), штрафні 0,5 балів.
Інвентар: 6 м'ячів, 12 кеглів.
Виступ учнів 7 класу.
4-й конкурс «Міні - боулінг».
По команді дівчата по черзі повинні за допомогою м'яча влучити по 5 кеглям. У кожній учасниці 1 спроба.
Перемагає команда, яка більше зіб'є кеглів.
Кожна команда отримує стільки балів, скільки було збито кеглів..
Інвентар: 15 кеглів, 3 м'ячі.
5-й конкурс “Морській бій”.
По команді дівчата по черзі, обминаючи кубики, біжать до столу. На столі лежать кольорові аркуші, з яких дівчата роблять човники. Після чого, взявши човник, поставити його на кубик, так щоб він не впав. Перемагає та команда, яка швидше виконає завдання і не попадають човники.
За перемогу команди отримують 3-2-1 бала (1,2,3 місце), штрафні 0,5 балів.
Інвентар: 15 кубиків, 15 кольорових аркушів, 3 столи.
6-й конкурс «Одягни козака».
Напроти кожної команди стоїть парубок, якого дівчата переодягнуть у козака. По команді кожна учасниця виконує своє завдання:
1- одягає шаравари
2- одягає сорочку
3- одягає пояс
4- одягає чоботи
5- вдягає піджак
6- вдягає капелюх
Перемагає команда яка гарно вдягне та швидше виконає завдання.
За перемогу команди отримують 3-2-1 бала (1,2,3 місце), штрафні 0,5 балів.
Інвентар: одяг козаків, 3- стілці.
7-й конкурс Інтелектуальний .
1. Умивається часто, але рушником не втирається (кіт)
2. Рідке , а не вода, біле, а не сніг. (молоко)
3. Лежало поки лежалося, а припекло, то й сліду не зосталося. (сніг)
4. День і ніч ходить, а з місця не сходить. (годинник)
5. Біленька корзин очка, а дно золотисте. (ромашка)
В корзинці – росинка, як сонечко чисте.
6. П’ять ріжків торбинка має, п’ять братів туди влізає,
щоб мороз їх не щипав і турбот не завдавав. (рукавичка)
7. Перший я приніс весну, розбудив усе від сну.
Заспіваю під вікном, люди звуть мене …(шпаком)
8. Сімдесят кожухів і всі не застібаються. (капуста)
9. Випускають із теплиць сто однакових сестриць,
їх по черзі всі беруть, тіменем об стінки труть.
Вміло чиркнуть раз і два - запалає голова. (сірники)
10. По подвір’ю ходить птах і співає по складах. (півень)
11. Я крилатий , я пухнастий, золотистий і смугастий,
Над лужком танок веду, дзвінко, весело гуду. (джміль)
12. У вінку зеленолистім , у червоному намисті.
Видивляється у воду на свою хорошу вроду. (калина)
„ З якої це казки?”
- Учасниці – діти. А дитинство не може бути без казки. Тому ми зараз і побачимо, як наші дівчата знають казки. Хлопці будуть розповідати уривок з казки командам по черзі , а вони повинні відгадати назву казки.
1. Вовк що було сили кинувся бігти коротшою дорогою, а дівчинка пішла тією дорогою, яку вказав вовк. ( Червона шапочка)
2. Нюхає лисичка – смачно пахне. Встромляє голову в глечик – не йде голова. Пробує лапкою – не витягне . Крутиться лисичка, скаче навколо глечика. (Лисичка та журавель)
3. Бичок нічого, мовчить. Ведмідь тоді його зараз за бік, та й зав’яз зубами, та й ніяк не вирве. Сіпав, сіпав – затяг того бичка хто знає - куди. (Солом’яний бичок)
4. А лисичка потихеньку почала викидати рибу із саней. Викидала , викидала, викинула всю рибу, а сама втекла. (Лисичка)
5. От прибігає зайчик, коли чує – хтось є в хатці. Зайчик і питається: ”А хто ,хто в моїй хатці?” А коза сидить на печі…(Коза дереза)
6. Він і згодився. Веде його лисичка до своєї хати, так уже йому годить: уловить де курочку – то сама не їсть, а йому несе. (Пан Коцький)
7. –Я уже тут! – Ага , - каже заєць, - та щоб таке помело , та мене перебігало? Ану спробуємо ще раз! (Їжак та заєць )
8. Стали її брати, коли дивляться, аж у неї ніжка переломлена. Вони взяли її тихесенько, принесли додому , зробили їй гніздечко, обложили його пір’ячком і посадили туди качечку , а самі знов пішли по гриби. (Кривенька качечка)
Інвентар: стіл, на столі лежать запитання, капітани команд по черзі беруть запитання і відповідають.
Конкурс вболівальників 1
1. Як часто проводяться Олімпійські ігри? (І раз в чотири роки).
2. Скільки гравців у футбольній команді? ( 11).
3. Скільки гравців у волейбольній команді? (6).
4. Які групові види спорту беруть участь у зимових Олімпійських іграх? (Фігурне катання, хокей, лижні гонки, стрибки з трампліну, санний спорт).
5. Які ігрові види спорту беруть участь у літніх Олімпійських іграх? (Футбол, волейбол, баскетбол, гандбол та ін.).
Конкурс вболівальників 2
Перш ніж приступити до спортивних змагань, пропонуємо розминку:
1. Героїні якої казки один із овочів допоміг стати щасливою? ( Принцеса на горошині)
2. Садок вишневий коло хати… Які комахи гудуть над вишнями?
3. Про яку комаху ця байка:
«Лето красное пропела
Оглянуться не успіла»… (стрекоза)
8 – й КОНКУРС «СПОРТИВНІ ТАНЦІ»
Команди по черзі під музику виконують раніше підготовлені до змагання спортивні танці. (10 балів)
Читає вірш команда «Амазонки»
1. Я – жінка! Ви чуєте, люди, я – свічка,
Запалена Господом на віки.
Неправда, що я – ребро чоловіче.
Цю казку придумали чоловіки.
2. Я – жінка. Я – річка бурхлива й неспинна,
Що в повінь зриває верхи берегів.
Хто каже, що я підкорятись повинна?
Це ще одна вигадка чоловіків.
3.Я – жінка. Природою створена пісня,
Яку чоловік заспівати не зумів.
Я – мрія і спогад. Майбутнє й колишнє.
Я – щось незбагненне для чоловіків.
4. Я – жінка. Я вільна, як думка одвічна.
На думку не можна надіть кайдани.
Це ти мене в рабство продав, чоловіче!
І грішна я стала з твоєї вини.
5.Та я – лише жінка. Я прагну кохання
І все пробачаю тобі наперед.
З твоєї криниці я – крапля остання.
Для вуст твоїх згірклих я – липовий мед.
6. Я – жінка. Я враз перекинусь на зілля
І гоїти рани візьмуся тобі.
Я – непередбачена, незрозуміла,
Я плачу від щастя, сміюся в журбі.
7. Я жінка. Я, дійсно, слабка половина.
Нехай переможцям лаврові вінки!
Історію творять, звичайно, мужчини.
Але лише так, як захочуть жінки.
(К.Сенченко)
Ведучий: Після дев”яти конкурсів для оголошення результатів надаю слово журі.
( у виступі членів журі дається детальний аналіз виступів команд, оголошуються результати)
Ведучий:
Щоб підбадьорити наших учасниць звучить музичне вітання від групи підтримки команди 8-б класу
9 – й КОНКУРС ЕСТАФЕТА «ПІД ДОЩЕМ»
Учасниці по черзі одягають плащ, беруть в руку відкриту парасольку і після цього біжать через гімнастичні лави (місток) потім почергово стрибають то правою то лівою ногою в автомобільні покришки (які нагадують пагорби серед води) і добігають до кінцевої точки де від «дощу» заховані різні літери з яких можна скласти слово мама. Серед набору букв є літери, які не входять до цього слова, то ж при естафеті потрібна уважність. Взявши одну із букв учасниці повертаються на лінію старту після чого наступні дівчата виконують ті самі умови. Всі чотири літери збирає капітан і отримавши останню він на гімнастичній лаві із принесених літер викладає слово мама. Перемагає команда, яка першою це зробить.
За перемогу команди отримують 3-2-1 бала (1,2,3 місце), штрафні 0,5 балів.
Інвентар: 3 плащі, 3 парасольки, 3 гімнастичні лави, 12 автомобільних покришок, 3 комплекти різних літер.
10-й КОНКУРС «ЖІНОЧА ЗБРОЯ» .
В цьому конкурсі від кожної команди приймають участь по одній учасниці, які за сигналом мають із зав’язаними очима розібрати, а потім зібрати м’ясорубку.
За перемогу команди отримують 3-2-1 бала (1,2,3 місце), штрафні 0,5 балів.
Інвентар: 3 хустки, 3 м’ясорубки, 3 столи.
11 – й КОНКУРС «САЖАННЯ КАРТОПЛІ».
Перед командами, які стоять у колоні, намальовано кола діаметром 30 см. Перші учасники, тримаючи відерце з картоплею, біжать до свого кола, викладають у нього картоплину, оббігають фішку та повертаються, передаючи порожню торбинку наступній учасниці, яка біжить, збираючи картоплю. Перемагає команда, яка фінішує першою.
За перемогу команди отримують 3-2-1 бала (1,2,3 місце), штрафні 0,5 балів.
Інвентар: 12 кружків діаметром 30 см, 3 торбинки, 18 картоплин, 6 фішок.
Виступ 8-б класу.
12 – й КОНКУРС«ЗМАГАЮТЬСЯ КАПІТАНИ».
Конкурс оцінюється в 10 балів.
13 – й КОНКУРС «ВЕЛИКА ЕСТАФЕТА».
1 -й етап. Пролізти через тунель.
2-й етап. Пролізти на животі по гімнастичній лаві.
3 – й етап. Стрибки почергово правою та лівою ногою через автомобільні покришки.
4 – й етап. Двома гімнастичними палицями покласти тенісний шарик в коробку.
5 – й етап. Пролізання через гімнастичний обруч.
За перемогу команди отримують 3-2-1 бала (1,2,3 місце), штрафні 0,5 балів.
Інвентар: тунель, гімнастичні лави, гімнастичні палиці, автомобільні покришки, тенісні шарики, коробки, обручі.
14 – й КОНКУРС «ПЕРЕТЯГУВАННЯ КАНАТУ»
За перемогу команди отримують 3-2-1 бала (1,2,3 місце), штрафні 0,5 балів.
Інвентар: канат.
15 – й КОНКУРС «КУЛІНАРНИЙ».
Під час цього конкурсу , дівчата готують бутерброди.
А для вболівальників проводиться інтелектуальний конкурс. Вони називають продукти харчування на задану букву( переможців нагороджують цукерками).
16 – й КОНКУРС «Хто перший».
Команда приймає положення в упорі лежачи. Перша учасниця за сигналом бере в руки м’яч і прокачує його між іншими учасниками. Останній учасник ловить м’яч біжить на старт. А перша учасниця приймає упор лежачи.
За перемогу команди отримують 3-2-1 бала (1,2,3 місце), штрафні 0,5 балів.
Інвентар: м’ячі, фішки.
Ось і наближається до закінчення наше свято. Настав час підвести підсумок.
Журі підведе підсумок наших змагань.
А ми послухаємо гумореску.
Батько наш поїсти неабиякий мастак!
Що не зварить йому мати, все не так.
Вередує: –Як з’їдаю твій обід,
Наче гирю закладаю у живіт.
Он торік я в ресторані, – каже, – був…
Ледве миску з деваляєм не ковтнув.
Там таку дають підливку – смак і шик!
З нею з’їсти можна власний черевик!
Раз в неділю ми зосталися одні,
Сидимо удвох, немов на виданні.
Ми із батьком зажурились, сидимо,
Я на ліво, він на право – плюємо.
Не залишили нам їсти, то й нехай…
А ми зваримо вареники давай!
Налили ми в ночви свіжої води,
Пів мішка муки засипали туди.
Я качалку взяв, а батько – макогон,
Тісто туго замісили, як гудрон.
Дріжджів кинули дві пачки – красота!
Потім перцю і лаврового листа.
Тісто витягли на стіл ми тай січем.
Я – ножакою, а батько – сікачем.
В казані кипить, аж піниться, вода.
Я ліплю, а батько мій вареники вкида.
На губах у мене тісто, в батька – сир,
Він по кухні походжа, як командир.
– Хай живіт, – говорить, – лопне, а жінкам
Отакунького вареника не дам!
В казані вода вирує, булькотить,
Сир гарячий нам на голови летить.
Покипіло так не більше двох годин,
Бачим: збились всі вареники в один.
Ми вареник той штовхаємо до дна,
А він лізе, випирає з казана.
Батько каже: – Ну, нехай вже буде так.
Покуштуємо, яке ж воно на смак!
Поділили ми вареник, сидимо.
Я виделкою, а батько ложкою – їмо.
Я помалу ремигаю, він жує.
– Ну, – цікавиться, – як враження твоє?!
Я показую на пальцях і стогну:
Зуби злиплись, язика не поверну.
В батька очі лізуть з лоба – не ковтне.
Просить: – Стукне по потилиці мене!..
Я як двину його в шию кулаком!
Тут відразу нам полегшало обом.
Батько вперся на своєму: – А жінкам
Я однаково й понюхати не дам!
Те, що я не з’їв і батько не доїв,
Потаскали кабанові ми у хлів.
А кабан понюхав тісто, кашлянув,
Перекинувся в баюру і заснув.
Батько штовх його: –Пардон, мосьє кабан!
Вибачайте, я не знав, що ви – гурман.
Може, й ви вже захотіли в ресторан? –
І надів йому на голову казан…
Ведучий: Ми всі побачили, як дружно змагаються за перемогу три команди і кожна з них достойна стати переможцем. Та все ж слово досвідченому журі. (оголошуються набрані бали і називається команда, яка перемогла).
Давайте гучними оплесками привітаємо переможців!
Ведучий: Зараз прозвучить музичне вітання. (після музичного вітання проводиться нагородження команд грамотами, солодощами та надувними кульками.
Хочу подякувати нашим спонсорам ПП Трусовим, всім учасникам та журі.
Дирекція Червоненької ЗОШ І-ІІІ ступенів
Н А Г О Р О Д Ж У Є
КОМАНДУ «А В А Т А Р И»
за _____________________________________________________
в спортивно - розважальній програмі «НУМО, ДІВЧАТА»
Директор школи _______________
смт.Червоне